021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

پرده برداری از اولین کارت حافظه ۱ترابایتی

پرده برداری از اولین کارت حافظه ۱ترابایتی

ProGrade از اولین کارت CFexpress با سرعت خواندن 1400 مگابایت بر ثانیه، پرده برداری کرد.

 

ProGrade تولید کننده کارت حافظه، ادعا میکند که اولین کارت CFexpress Type B با ظرفیت 1 ترابایت را در لاس وگاس و در NAB 2018 نمایش داده است.

این کارت که با فرمت های XQD سازگار است، دارای کارآمدترین مشخصات CFexpress با سرعت خواندن 1400 و سرعت ذخیره 1000 مگابایت بر ثانیه است.

 

CFexpress آخرین استاندارد از شرکت CompactFlash است، و توسط بسیاری به عنوان جانشین CFast  و فرمت های XQD شناخته می‌شود.

 

اولین بار در ماه سپتامبر 2016 معرفی شد و آخرین ویژگی‌های فنی برای نسخه 1.0، در آوریل 2017 به بازار عرضه شد، بر اساس لیست مشخصات فنی، نسخه 1.0 از کارت CFexpress Type B دارای حداکثر سرعت انتقال 1970 مگابایت بر ثانیه است ( تقریبا به اندازه دوبرابر حداکثر سرعت کارت‌های XQD 2.0 ) پس ProGrade با نسخه اولیه خود، حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد.

 

ProGrade در بیانیه ماه گذشته خود به DPReview اعلام کرد، “کارت های XQD می‌توانند برای کار با کارت های جدید CFexpress Type B، ارتقا داده شوند اما تنها در صورتی که تولیدکننده تجهیزات اصلی، (OEM) سیستم عامل دستگاه‌های خود را ارتقا دهد.” این موضوع، تمامی وظیفه را بر دوش تولیدکنندگان دوربین مانند Nikon و Sony میگذارد تا سیستم عامل دوربین‌های خود را به جایگاه کارت XQD مجهز کنند تا کارت‌های CFexpress قابل استفاده باشند.

 

ProGrade میگوید، اگر کارت‌های CFexpress امسال، با ظرفیت های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت، عرضه شوند. ما با Nikon و Sony در رابطه با این موضوع تماس گرفتیم و در صورت دریافت پاسخ، این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد.

 

علاوه بر جزئیات کمی از کارت‌های جدید CFexpress، شرکت ProGrade همچنین مجموعه‌ای از کارت‌های V90-rated SD را نیز با حداکثر سرعت خواندن 250 و سرعت ذخیره 200 مگابایت بر ثانیه، معرفی کرد. این کارت ها در اوایل ماه مه، با ظرفیت‌های 64، 128 و 256 گیگابایت و با قیمت‌های 100، 190 و 380 دلار، قابل خرید خواهند بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *