دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

چاپ عکس روی مگنت چیست؟

چاپ
چاپ عکس روی مگنت چیست؟

مگنت‌ها از گذشته تا به امروز از جمله وسایل زینتی بودند که از آن‌ها اغلب برای تزیین یخچال استفاده می‌شد. گاهی عکس‌ها را پس از چاپ کردن توسط یک مگنت یا آهنربا به درب یخچال یا هر سطح مغناطیسی دیگری می‌چسبانند تا این خاطرات زیبا همیشه جلوی چشم باشد. امروزه این نیاز با روی کار آمدن چاپ عکس روی مگنت برطرف شده است. حالا دیگر نیاز نیست عکس و مگنت را جدا از هم داشته باشید بلکه می‌توانید از ابتدا عکس را روی مگنت چاپ کنید و همیشه به یادگار داشته باشید. بیشتر با چاپ عکس روی مگنت آشنا شوید.

چاپ عکس روی مگنت چطور انجام می‌شود؟

شاید بتوان نام عکس آهنربایی را برای مگنت‌هایی که دارای عکس چاپ شده هستند انتخاب کرد. در حقیقت عکس آهنربایی یا عکس مگنت قطعه ای از عکس است که بر روی یک کاغذ عکس براق که روی یک فویل مغناطیسی بسیار انعطاف پذیر قرار می گیرد چاپ شده است. می‌توانید یک آهنربای عکس را روی هر سطح مغناطیسی قرار دهید.

چاپ عکس روی مگنت بسیار ساده است. فقط کافیست شما عکس و سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید و با ارسال عکس و مشخصات دلخواهتان، در کمترین زمان یک مگنت از تصویر رویایی زندگیتان داشته باشید.

جالب است که بدانید ایده پرینت عکس روی مگنت و چسباندن آن روی یخچال در ابتدا این بوده که بدون نیاز به نگاه کردن به گوشی موبایلتان، عکس‌های اینستاگرامتان را پیش رویتان داشته باشید. به همین دلیل ابتدا این ایده با پرینت کردن تصاویری که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شد، آغاز به کار کرد. اما امروزه، چه عکس یادگاری چه یک هدیه تبلیغاتی می‌توانند تبدیل به یک عکس آهنربایی شوند.

مزایای چاپ عکس روی مگنت چیست؟

کد تخفیف نورنگار

مزایای چاپ عکس روی مگنت چیست؟

شاید به این فکر کنید که مزیت اینکه عکس به صورت مگنت چاپ شود، نسبت به اینکه آن را کاغذی چاپ کنیم و با آهن‌ربا به درب یخچال بچسبانیم چیست. در ادامه شما را بیشتر با مزایای مگنت نسبت به چاپ ساده عکس آشنا خواهیم کرد.

  • پیش از هر چیزی لازم است بدانید کیفیت عکسی که به روی لمینت یا کاغذ عکس براق چاپ می‌شود بیشتر است؛ بنابراین عکس زنده‌تری پیش رویتان خواهید داشت.
  • عکس‌های مگنت یا آهنربایی با ضخامت بیشتری نسبت به عکس‌های عادی چاپ می‌شوند؛ بنابراین ماندگاری آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. ضخامت بیشتر از پاره یا خمیده شدن عکس نیز جلوگیری می‌کند.
  • چاپ روی مگنت به دلیل استفاده از تجهیزات جدید و به روز طوری انجام می‌شود که به مرور زمان تاثیری به روی کیفیت عکس احساس نخواهید کرد. یعنی عکسی که امروز تحویل بگیرید با آنچه چندین سال آینده می‌بینید کیفیت یکسانی خواهد داشت. این در حالیست که عکس‌های کاغذی همیشه احتمال رنگ پریدگی یا حتی آسیب دیدن دارند. بخصوص اگر در جایی مثل درب یخچال نصب شوند که دائم در حال باز و بسته شدن و برخورد دست است.
  • چاپ مگنت همیشه خاطراتتان را جلوی چشمتان نگه می‌دارد. اگر روزی خسته از سرکار به خانه بیایید، پیش از نوشیدن یک لیوان آب، تصویری شاد و خندان از خانواده‌تان را خواهید دید که می‌تواند انرژی بخش کل روزتان باشد.
  • مگنت می‌تواند بعنوان یک هدیه و یادگاری برای دوستانتان مورد استفاده قرار گیرد.
  • امروزه از عکس های مگنتی بعنوان گیفت عروسی نیز استفاده می‌شود.
  • مگنت‌ها در سایزهای متنوعی موجود هستند و وزن بسیار سبکی دارند. علاوه بر اینها از آهنربای قوی برای این نوع عکس‌ها استفاده می‌شود تا حین باز و بسته کردن درب یخچال تکان نخورده یا از جای خود به زمین نیفتد.
  • عکس‌های آهنربایی فقط نیاز نیست شامل عکس باشند، اگر طراحی خاص یا جمله خاصی نیز مد نظرتان باشد، می‌تواند در کنار عکس روی این مگنت به نمایش گذاشته شود.

نویسنده : نسرین ولی خانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه