021-7356

شیائومی از دوربین ۳۶۰ درجه جدید خود با نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرد

شیائومی از دوربین ۳۶۰ درجه جدید خود با نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرد

شرکت چینی شیائومی اخیرا از دوربین جدید ۳۶۰ درجه خود با عنوان Mi Panoramic Camera رونمایی کرده است. این دوربین با ساختار باریک و مربع شکل خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است همچنین به دور سنسور تصویر مجهز شده است که می‌تواند تصاویر ۳۶۰ درجه را ثبت کند.

شیائومی این دوربین را به گونه‌ای طراحی کرده است که میتواند کاربرد‌های متنوعی را برای کاربر داشته باشد به این معنی که اگر نیازی به ثبت عکس پانارومیک نیست میتوان به عنوان یک دوربین ساده از آن استفاده کرد. دوربین  Mi Panoramic Camera دارای سه Mode مختلف است.

Mi Panoramic

همراه با این دوربین یک سه پایه کوچک هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
دوربین Mi Panoramic Camera یک دوربین اکشن نیست اما از لحاظ اندازه و وزن سبک ۱۰۶ گرمی خود شباهت زیادی به دوربین‌های اکشن دارد.

این دوربین به پردازنده تصویر Amearella A12 و دو سنسور IMX 206 سونی با لنزهای ۱۹۰ درجه مجهز شده است. توسط این دوربین کاربران قادر خواهند بود با سرعت ۳۰ فریم برثانیه یا ۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری کند. همچنین از طریق کابل micro USB شارژ می‌شود و امکان شارژ سریع هم برای دوربین Mi Panoramic وجود دارد.

دوربین Mi Panoramic  مجهز به وای فای و بلوتوث می‌باشد و به گفته شرکت شائومی این دوربین هنگام روشن بودن وای فای ۷۵ دقیقه و بدون وای فای تا ۹۰ دقیقه تصویربرداری کند. می‌توان زمان خاموش بودن وای فای محتوای ضبط شده را روی یک کارت میکرو اس دی ذخیره نماید. لازم به ذکر است این دوربین از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

دوربین Mi Panoramic با مقاومت بالایی طراحی شده است به گونه ای ضد آب و گرد و غبار است. شرکت سازنده این دوربین مدعی شده است که دوربین جدیدش در برای غوطه‌ور شدن در آب و همچنین دمای پایین تا منفی ۱۰ درجه مقاوم است. بدنه آن نیز از فلز طراحی شده است که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. درباره قیمت این کالا هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *