021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

فلاش‌‌های اکسترنال جدید یانگنو معرفی شدند

فلاش‌‌های اکسترنال جدید یانگنو معرفی شدند

شرکت یانگنو (Yongnuo) که به محصولات نورپردازی و لنزهای ارزان قیمتی که می‌سازد معروف شده است، دو مدل جدید از فلاش‌های اکسترنال خود را معرفی کرد. فلاش‌های این شرکت معمولاً علاوه بر امکانات پیشرفته‌ای که دارند، با قیمتی بسیار مناسب و رقابتی عرضه می‌شوند و مدتی است بسیار مورد توجه عکاسان قرار گرفته‌اند. یکی از این دو مدل، فلاش پیشرفته YN968N است که همان‌طور که از عبارت N در نام آن می‌توان حدس زد مخصوص دوربین‌های DSLR نیکون مانند نیکون D850 ساخته شده است. این فلاش در واقع نسخه نیکونی فلاش پرطرفدار این شرکت برای دوربین‌های کانن، YN968EX-RT است که می‌توانست به صورت بی‌سیم رادیویی با دوربین‌های DSLR کانن مانند Canon 800D ارتباط برقرار کند. علاوه بر این فلاش رده متوسط TN568EX lll نیز معرفی شد که مدل به روز شده‌ای از نسخه Mark II همین فلاش است.

فلاش YN968N که برای دوربین‌های نیکون معرفی شده دارای عدد راهنمای 60m در ISO 100 است که می‌تواند تا فاصله کانونی 105mm زوم کند. این فلاش علاوه بر ارتباط رادیویی با فلاش‌ها و رادیو تریگر‌های Yongnuo، می‌تواند در حالت Slave با حسگر نوری، هم با فلاش‌های کانن و هم با فلاش‌های نیکون ارتباط برقرار کند. بنابراین اگر فلاش اول شما که روی دوربین قرار می‌گیرد هر کدام از فلاش‌های نیکون یا کانن باشد، این فلاش می‌تواند به راحتی به عنوان فلاش دوم شما عمل کند.

اما امکانات این فلاش به عنوان فلاش Master یا فلاش اول نیز فوق‌العاده است. فلاش YN968N می‌تواند فلاش‌های دیگر هماهنگ با خودش را تا 16 کانال و 5 گروه مختلف روی کانال رادیویی 2.4GHz کنترل کند. ضمناً در روی بدنه این فلاش یک لامپ LED بسیار پرخور قرار دارد که می‌توانید از آن به عنوان لامپ مدلینگ و همچنین نور پیوسته برای فیلم‌برداری با دوربین‌های DSLR نیز استفاده کنید. این فلاش می‌تواند از فیلتر‌های تصحیح رنگ، برای هماهنگی با نور محیط نیز استفاده کند.

فلاش  YN568EX lll دارای قابلیت ارتباط رادیویی نیست و فقط می‌تواند به صورت نوری با فلاش‌های هماهنگ با خودش ارتباط برقرار کند، اما می‌تواند به صورت گروهی هم با فلاش‌های کانن و هم با فلاش‌های نیکون ارتباط برقرار کند. علاوه بر این می‌تواند به عنوان فلاش Master کنترل فلاش‌های کانن و یانگنو هماهنگ با خود را نیز در دست بگیرد. تفاوت این مدل با مدل قبلی خودش در سرعت بالاتر تابش فلاش است که زمان شارژ مجدد آن (در حالت حداکثر قدرت خودش) از 3 ثانیه به 2 ثانیه رسیده است.

هر دوی این فلاش‌ها دارای درگاه ارتباط USB هستند که در صورت معرفی نرم‌افزار جدید برای آن‌ها، بتوانند از طریق کامپیوتر به روز شوند. فلاش رده بالای YN968N  با قیمت 120 دلار وارد بازار می‌شود، اما قیمت فلاش YN568EX lll هنوز اعلام نشده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت یانگنو سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *