021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

برترین نرم‌افزاهای ویرایش عکس اندروید در سال 2018

برترین نرم‌افزاهای ویرایش عکس اندروید در سال 2018

شما ممکن است کنتراست، روشنایی، و جهت‌گیری یک عکس را دوست نداشته باشید یا بخواهید چیزی به عکس اضافه کنید تا جذاب تر به نظر برسد. در این زمان نرم‌افزار ویرایش عکس به کمک شما می‌آید.  در حال حاضر اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی در بردارنده‌ی امکانات اولیه‌ی ویرایش عکس هستند اما اگر بخواهید تغییرات بیشتری اعمال کنید نیاز به نرم‌افزار ویرایش عکس در گوشی خود دارید. در این مطلب به معرفی برترین نرم‌افزاهای ویرایش عکس در سال 2018 که بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا هستند،

 

خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که این لیست بر اساس اولویت تنظیم نشده است و به شما توصیه می‌شود طبق دلخواه خود یکی از آن‌ها را برگزینید.

 

  • Photoshop Express:  یک نرم‌افزار ویرایش عکس اندرویدی عالی برای ویرایش سریع، آسان و قدرتمند است. ویژگی‌های اساسی این نرم‌افزار عبارتند از: کراپ، چرخش، معکوس کردن جهت عکس، تراز کردن عکس.

 

نرم‌افزار ویرایش عکس

 

 

این نرم‌افزار دارای فیلترهای تک-لمسی، انواع افکت‌ها، رنگ‌ها، ویژگی اصلاح خودکار، و همچنین برخی ابزارهای پیشرفته ی دیگر مانند Image Rendering Engine برای مدیریت فایل می‌باشد. ویژگی کاهش نویز این نرم‌افزار می‌تواند گرین‌های نا‌خواسته و نقطه‌های موجود در عکس‌های شب را کاهش دهد. این نرم‌افزار علاوه بر این ویژگی ها امکان به اشتراک گذاری عکس شما در فیس بوک، توییتر، و سایر شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

 

  •  PicsArt Phpto Studio:  این نرم‌افزار ویرایش عکس با بیش از 100 میلیون دانلود یکی از محبوب ترین برنامه‌های ویرایش عکس است. دلیل این موضوع این است که تعداد زیادی گزینه برای سفارشی کردن و انجام تغییرات دلخواه کاربران را درون خود دارد. این نرم‌افزار درون خود امکان عکس برداری و همچنین به اشتراک گذاری عکس در شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرده است.

 

نرم‌افزار ویرایش عکس

 

ویژگی‌های دیگر این نرم‌افزار کلاژ، قاب‌ها، رسم کردن، برچسب زدن و … می‌باشند.

 

  • Aviary Photo Editor: ویرایشگر عکس Aviary بخشی از خانواده‌ی Adobe است که تمام لذت‌های ویرایش عکس را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار ویرایش عکس با استفاده از رابط کاربری بصری فوق‌العاده همه چیز از امکانات پایه‌ای مانند کراپ، فیلتر و … گرفته تا ابزارهای پیشرفته‌ی ویرایش نظیر تنظیمات رنگ‌، وضوح، نور، و فوکوس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

نرم‌افزار ویرایش عکس

 

  • PhotoDirector: یک برنامه‌ی ویرایش عکس چند منظوره است. این نرم‌افزار دارای رابط کاربری زیبا و کاربر پسند است که در آن شما به راحتی می‌توانید تنظیم رنگ و سایه روشن عکس‌های خود را با استفاده از ابزارهای قدرتمند و ساده‌ی آن انجام دهید. این نرم افزار همچنین دارای یک دوربین درون نرم‌افزاری است که می‌توانید هنگام گرفتن عکس جلوه‌هایی را روی آن قرار دهید

 

 

نرم‌افزار ویرایش عکس

 

در این نرم افزار پس از ویرایش عکس می‌توانید به سادگی عکس خود را درون شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، فلیکر و … به اشتراک بگذارید. این نرم‌افزار ویرایش عکس همچنین امکان حذف یک شخص یا جسم ناخواسته در عکس شما را با استفاده از ابزار ویرایش سریع و حذف محتوا فراهم می‌کند.

 

  • Snapseed: یک ویرایشگر قدرتمند عکس اندروید است که ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است که برای استفاده بسیار آسان است. کافی است فقط بر روی صفحه ضربه بزنید و هر فایلی را که دوست دارید باز کنید.

 

نرم‌افزار ویرایش عکس

 

 

Snapseed تعداد زیادی فیلتر برای تغییر ظاهر عکس دارد. بعد از انجام ویرایش عکس با این نرم افزار می‌توانید به سادگی از طریق این نرم افزار آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

شما چه نرم‌افزاری برای ویرایش عکس پیشنهاد می‌دهید؟

 

نویسنده‌: بنفشه صدرنفیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه