دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بازار دوربین‌های فول فریم در قبضه‌ی نیکون

اخبار عکاسی
بازار دوربین‌های فول فریم در قبضه‌ی نیکون

نیکون ادعا می‌کند جایگاه نخست را در پرفروش‌ترین دوربین‌های فول فریم در ماه دسامبر بدست آورده است.

نیکون با اعلام کسب جایگاه نخست در لیست پرفروش‌ترین دوربین‌های فول فریم یکی از بزرگ‌ترین خبر‌های مرتبط با فروش این ماه خود را منتشر کرد.

نیکون علاوه بر کسب جایگاه نخست در فروش بازار، موفق به کسب بالاترین سود در دسته بندی دوربین‌های دیجیتال فول فریم با قابلیت تعویض لنز در آمریکا شد.

پرفروش‌ترین دوربین‌های فول فریم

این آمار را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آمارگیری آمریکا NPD منتشر کرده است.

این اعداد نشان دهنده چیزی است که نیکون آن را “تقاضایی استثنایی” برای دوربین D850 می‌خواند. این دوربین در ماه آگوست سال گذشته به بازار آمد و یکی از پرتقاضا‌ترین دوربین های فصل تعطیلات در سال 2017 بود.

البته این آمار تنها فروش یک ماه را نشان می‌دهد اما نیکون تاکید کرده است که این ماه، مهم‌ترین ماه فروش است.

“دسامبر به دلیل حجم زیاد فروش در ایام تعطیلات مهم‌ترین ماه فروش است. سود واحد‌های فروش دوربین‌های دیجیتال فول فریم با قابلیت تعویض لنز در ماه دسامبر تقریبا برابر با فروش ماه های ژانویه تا مارچ است.”

پرفروش‌ترین دوربین‌های فول فریم

 

البته دوربین D850 به تنهایی نیکون را به جایگاه نخست نرساند. بنا بر گفته این شرکت عظیم ژاپنی دو دوربین برتر ماه دسامبر در قسمت دوربین‌های دیجیتال فول فریم با قابلیت تعویض لنز، نیکون D850 در جایگاه نخست و نیکون D750 در جایگاه دوم بوده است.

این خبر درست یک سال بعد از آنکه سونی (اطلاعات بیشتر در مورد دوربین‌های فول فریم سونی) اعلام کرد جایگاه دوم را در ماه های ژانویه و فوریه از نیکون گرفته است توسط رتبه بندی بی‌سی‌ان ۲۰۱۸ منتشر و باعث خوشحالی طرفداران نیکون شد.

نویسنده : یاسین زرین کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *