دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

اولین دوربین کامپکت قدرتمند با با منظره‌یاب الکترونیکی

اخبار عکاسی
اولین دوربین کامپکت قدرتمند با با منظره‌یاب الکترونیکی

واضح است که اگر یک محافظ زیر آب بر روی آن قرار دهید قادر نخواهید بود از منظره‌یاب استفاده نمایید، اما برای عکاسی در روشنایی مناظر، ممکن است که مفید باشد. این دوربین دارای یک صفحه نمایش LCD غیر لمسی 3 اینچی به منظور ترکیب بندی و بازبینی تصاویر شما می‌باشد.

 

دوربین ضدآب Lumix TS7/FT7 پاناسونیک

 

دوربین ضدآب Lumix TS7/FT7 پاناسونیک دارای حسگر  BSI COMS، اندازه 1/2.3 اینچی با رزولوشن 20.4 مگاپیکسل و یک لنز F3.3-5.9 معادل 28-128 میلیمتر می‌باشد. این دوربین را می‌توان تا عمق 102 فوتی معادل 31 متری زیر آب برد، همچنین حداکثر ارتفاعی که اگر دوربین سقوط کند آسیبی به آن وارد نمی‌شود برابر با 6.6 فوت یا 2 متر می‌باشد و حداکثر نیروی ضربه‌ای که تحمل می‌کند برابر با 100kg معادل 220lb است. بعلاوه دمای یخ زدگی دوربین 10- درجه ی سانتیگراد /14+ فارنهایت می‌باشد.

 

شما یک سیستم تشخیص کنتراست 49 نقطه‌ای را در سیستم اتوفوکوس TS7 خواهید یافت، و پاناسونیک ادعا می‌کند که این دوربین می‌تواند سوژه‌های با سرعت 5 فریم بر ثانیه را دنبال کند.

 

معرفی جدیدترین دوربین کامپکت

 

دوربین ضدآب Lumix TS7/FT7 پاناسونیک می‌تواند فیلم UHD 4K را در 24p و 30p و همچنین 1080/60p بگیرد. یک حالت 120 فریم بر ثانیه هم وجود دارد اما تنها در وضوح 720p می توان از آن استفاده کرد.

 

طبیعتاً، دوربین TS7 از ویژگی عکس 4K پاناسونیک  پشتیبانی می‌کند، که امکان ‘Post Focus’ و استخراج تصاویر ثابت 8 مگاپیکسل را فراهم می‌سازد.

 

Wi-Fi بر روی دوربین وجود دارد (بلوتوث وجود ندارد) و عمر باتری در استاندارد CIPA برابر با 300 عکس با یک مرتبه شارژ است.

 

دوربین ضدآب Lumix TS7/FT7 پاناسونیک

 

TS7 در تابستان امسال و با قیمت 449 دلار/ 399 یورو در دسترس خواهد بود. این دوربین در رنگ های آبی، نارنجی و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

نویسنده : نورنگار - آ.ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *