021-7356

اسکن سه بعدی صورت با دوربین سلفی

اسکن سه بعدی صورت با دوربین سلفی

در برنامه اسکن 3 بعدی جدید سونی، می‌توانید با استفاده از دوربین جلوی تلفن همراه خود، صورتتان را اسکن کنید. برنامه 3 بعدی ساز سونی، با قابلیت اسکن 3 بعدی صورت، اولین بار در مدل های Xperia XZ1 و XZ1 Compact معرفی شد. حالا این تولید کننده ژاپنی، نسخه جدیدی از این برنامه را ارائه داده است.

 

 

اسکن 3 بعدی

 

مهم‌ترین ارتقا در نسحه جدید، قابلیت ایجاد مدل‌های 3 بعدی از صورت، با استفاده از دوربین جلوی تلفن‌همراه است. این بدین معنی است که، بر خلاف نسخه قبلی، برای ایجاد مدل 3 بعدی از صورت و سر خود، به کمک فرد دیگری نیاز ندارید. البته قابلیت استفاده از دوربین اصلی با کمک فردی دیگر، هنوز قابل استفاده است.

 

اسکن 3 بعدی

 

با استفاده از نسخه جدید می‌توانید نتایج را به صورت مستقیم در فیسبوک به اشتراک بگذارید یا با استفاده از یک پرینتر 3 بعدی از مدل خود پرینت 3D بگیرید. نسخه 2.0 دارای قابلیت “پردازش ابری پس از اسکن” می‌باشد. که به شما اجازه می‌دهد برای جزئیات و واقع گرایی بیشتر، مدل های 3 بعدی را با وضوح 4K، تحویل بگیرید.

 

اسکن 3 بعدی

 

اسکن 3 بعدی 2.0 با مدل های Xperia XZ1 و XZ1 Compact و XZ Premium سازگار است. اگر صاحب یکی از این مدل‌ها باشید، می‌توانید همین حالا جدیدترین نسخه برنامه را از Play Store دانلود کنید. اگر شما کاربر iPhone X هستید، برنامه مشابه Bellus 3D را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

در ویدئو زیر می‌توانید با طرز کار این نرم‌افزار و کارایی آن آشنا شوید.

 

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *