دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

سری جدیدی از کارت های SD توسط شرکت Nextorage  معرفی شد

اخبار عکاسی
سری جدیدی از کارت های SD توسط شرکت Nextorage  معرفی شد

سری جدیدی از کارت های SD با کارایی بالا توسط شرکت Nextorage  معرفی شده است . یکی کارت‌های SD NX-F2PRO با بالاترین عملکرد موجود ، و دیگری کارت‌های NX-F2SE که کند هستند ، اما همچنان به اندازه کافی برای ضبط ویدیوی 4K خوب هستند.

 

شرکت Nextorage که در سال 2019 توسط مهندسان سابق بخش حافظه و ذخیره سازی سونی تأسیس شد ، شاید بیشتر در غرب به خاطر کارت های CFexpress Type B با کارایی بالا که نوامبر گذشته معرفی کرد، شناخته شده است. این شرکت می‌گوید که صرفاً بر روی ایجاد محصولات حافظه با تمرکز ویژه بر روی کارت‌های حافظه برای کاربردهای مصرف‌کننده و صنعتی متمرکز است. این شرکت مستقر در ژاپن اهداف بلندی را برای خود تعیین کرده است، از جمله تبدیل شدن به تولید کننده شماره یک حافظه تصویربرداری در جهان.

 

در مسیر رسیدن به این هدف ، Nextorage دو سری کارت sd جدید را معرفی کرده است ، یکی با تمرکز بر عملکرد خالص و دیگری عملکرد خوب را با ظرفیت‌های بالاتر ترکیب می‌کند.

 

سری جدیدی از کارت های SD توسط شرکت Nextorage  عرضه شد

 

کارت‌های NX-F2PRO سریع‌ترین کارت‌های Nextorage هستند و حداکثر سرعت خواندن 300 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 299 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کنند که به گفته او تقریباً حد استاندارد UHS-II است . این کارت ها از یک حافظه PSLC NAND برای رسیدن به این معیارها استفاده می کنند و به عنوان سازگار با V90 رتبه بندی می شوند . حداقل سرعت تضمین شده 90 مگابایت بر ثانیه ، به آنها اجازه می دهد تا فیلم های 8K را با ثبات ضبط کنند و همچنین با گرفتن عکس های مداوم با سرعت بالا همراهی کنند.

 

این سرعت مجموع ظرفیت‌های ارائه شده را محدود می‌کند ، زیرا خط NX-F2PRO دارای سه گزینه در فضای ذخیره‌سازی تا حدودی کم است : 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت ، و در نهایت به 256 گیگابایت می‌رسد.

 

سری جدیدی از کارت های SD توسط شرکت Nextorage  ارائه شد

 

برای جلو گیری از خراب شدن کارت حافظه اینجا کلیک کنید.

 

برای ظرفیت بیشتر ، Nextorage عملکرد را کمی کاهش می دهد . سری NX-F2SE در ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‌شود ، اما فقط نوید سرعت V60 را می‌دهد – حداقل سرعت تضمین‌شده 60 مگابایت بر ثانیه ، که اگرچه کندتر است ، اما عموما به اندازه‌ای سریع است که می‌تواند با اکثر دوربین‌های 4K که با کارت‌های SD عکس می‌گیرند کار کند.  گفتنی است ، Nextorage به قطعی می گوید که سری NXF2SE با چه سرعتی می تواند داده ها را روی کارت بنویسد ، اما در مشخصات نشان داده شده است که سرعت کارت 128 گیگابایتی 100 مگابایت بر ثانیه است ، در حالی که دو ظرفیت بالاتر می توانند به 170 مگابایت بر ثانیه برسند.

 

هر دو کارت ضد گرد و غبار (IPX5) و ضد آب (IPX7) هستند و برای مقاومت در یک خواننده یا دوربین آزمایش شده است . تمامی کارت ها دارای پنج سال گارانتی نیز می باشند . مشابه آنچه توسط ProGrade Digital ارائه می شود ، Nextorage همچنین دارای قابلیت دانلود و استفاده از نرم افزار “Memory Card File Rescue” است که می تواند داده هایی را که ممکن است به طور تصادفی حذف شده اند بازیابی کند.

 

شرکت Nextorage قیمت این کارت ها را اعلام نکرده است، اما انتظار می رود که از ماه آوریل در آمازون در دسترس قرار گیرند.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *