دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

چگونه از مچ بند هوشمند امیزفیت بند 5 برای رسیدن به سلامتی استفاده کنیم ؟

چاپ
چگونه از مچ بند هوشمند امیزفیت بند 5 برای رسیدن به سلامتی استفاده کنیم ؟

در سالیان اخیر استفاده از آنچه گجت‌ها یا ابزارهای سلامت نامیده می‌شوند طرفداران بسیاری پیدا نموده است. اکثر این ابزارها همانند یک ساعت مچی بر روی دست بسته شده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مدل های ساعت ها مچ بند های هوشمند

این ابزارها که به نام Fitness Tracker هم شهرت دارند ابتدا توسط ورزشکاران به کار گرفته شدند اما قابلیت‌های فراوان و کاهش قیمت‌ آن‌ها باعث استقبال عمومی جامعه گردیده است و کمتر کسی است که یا از این ابزارها استفاده نکرده یا حداقل نام آن‌ها را نشنیده باشد. از نخستین ابزارهای سلامت می توان به گام‌شمارها اشاره نمود. زمانی این گام‌شمارها بصورت ابزارهایی مستقل ارائه می‌شدند اما بتدریج شاهد ظهور آن‌ها در گوشی‌های هوشمند و در مچ‌بندهای سلامت بوده‌ایم.

مشخصات مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

معرفی ساعت‌های هوشمند نیز گام مهمی در ارائه ابزارهای سنجش سلامت محسوب می‌شود. این ساعت‌ها علاوه بر نمایش زمان و تاریخ، اطلاعات مهمی در باره سلامتی مانند تعداد گام و مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده، ضربان قلب، وضعیت خواب و سایر اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برخلاف ساعت‌های هوشمند، مچ‌بندهای پایش سلامت ابزارهای ارزان‌تری بوده و کارایی مشابه‌ای ارائه می‌دهند.

مچ‌بند هوشمند Amazfit Band 5 یکی از ابزارهای پایش سلامت موفق بوده که بدلیل قابلیت‌های فراوان خود مورد استقبال بسیار گسترده‌ای قرار گرفته است.

[relatedproduct post=”199068″][/relatedproduct]

خرید و قیمت مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

اگرچه این مچ‌بند شباهت بسیار زیادی با مدل Xiaomi mi band 5 دارد اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه اختلاف آن دو می‌شویم. بیایید نگاهی به امکانات بی‌شمار مچ‌بند هوشمند Amazfit Band 5 بیاندازیم و ببینیم این ابزار چگونه به سلامت شما کمک می‌کند.

مانیتور این مچ‌بند از نوع  AMOLED با رزولوشن 126×294 پیکسل و ابعاد 1.1 اینچ می‌باشد. این مانیتور دائماً روشن نیست و با حرکت دست روشن می شود. اگرچه کیفیت رنگ‌ها و وضوح آن قابل توجه است اما در فضای باز لازم است میزان روشنایی آن را از طریق اپلیکیشن افزایش دهید.

راهنمای خرید مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

حسگرهای سه محوره شتاب‌سنج و ژیروسکوپ اطلاعات لازم درباره فعالیت‌ها در فضای بسته و در فضای باز را در اختیار دستگاه قرار می‌دهند. همچنین حسگر BioTracker 2 اطلاعات مربوط به ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را کسب می‌کند.

تفاوت مج بند هوشمند و ساعت هوشمند

برای مشاهده اطلاعات مربوط به گام‌شمار، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و موارد مشابه باید به صفحه Status مچ‌بند نگاهی بیاندازید. لازم به ذکر است مانند دیگر مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند، برنامه ریزی و پایش روزانه، هفتگی و ماهانه اطلاعات از طریق اپلیکیشن‌های اختصاصی آن‌ها انجام می‌شود. اپلیکیشن مچ‌بند هوشمند Amazfit Band 5 را می توانید هم در سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS استفاده کنید.

از دیگر قابلیت‌های این مچ بند هوشمند می توان به قابلیت پایش خواب آن اشاره نمود. این قابلیت می‌تواند خواب عمیق، خواب سبک و حتی چُرت زدن را اندازه گیری نماید. برای فعالیت‌های ورزشی نیز امکاناتی در مچ‌بند هوشمند Amazfit Band 5 پیش‌بینی شده است. بطور کلی 11 حالت ورزشی شامل دویدن، شنا، طناب زنی و سایر موارد در این مچ‌بند وجود دارند.

مچ بند و ساعت هوشمند ضد آبه

اگرچه این مچ‌بند فاقد GPS برای فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است اما می‌توانید از سیستم GPS گوشی خود استفاده نمایید.

کاربردها و قیمت مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

از قابلیت‌های مشابه با ساعت‌های هوشمند می‌توان به اعلانات، کنترل موسیقی، پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، برنامه ریزی رویداها و موارد دیگر اشاره نمود. از قابلیت‌های جالب توجه این مچ‌بند کنترل راه دور شاتر دوربین گوشی، نشاندهنده ساعت جهانی و قابلیتی برای پیدا نمودن دستگاه هستند.

عکس مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

[relatedpost post=”200731″]

 

شاید برترین و جذاب‌ترین ویژگی مچ بند هوشمند Amazfit Band 5 امکان ارتباط صوتی با Amazon Alexa باشد. اگر اکانت الکسا دارید می‌توانید با این مچ‌بند هوشمند فرامین صوتی را در الکسا اجرا کنید.

مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

ویزگی سنجش سطح اکسیژن خون SpO2 از ویژگی‌های مفید و کاربردی این مچ‌بند بخصوص در شرایط فعلی پاندمی کووید-19 می‌باشد. در حالت عادی سطح اکسیژن خون یک فرد سالم بین 95 تا 100 درصد است و مقادیر کمتر از 95 درصد به عنوان هشدار سلامتی درنظر گرفته می‌شود.

مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5 و اندازه گیری اکسیژن خون

از نظر مصرف باتری مچ‌بند هوشمند Amazfit Band 5 یکی از کم مصرف‌ترین مچ‌بندهای هوشمند در بازار است. با یکبار شارژ می‌توانید تقریباً 15 روز از این مچ‌بند استفاده کنید. شارژ کاما این مچ‌بند همانند سایر مدل‌های مشابه حدود 2 ساعت به طول می‌انجامد.

مچ بند هوشمند چقدر شارژ نگه میداره

اپلیکیشن این مچ‌بند که بنام Yepp شناخته می‌شود، قلب جمع آوری و تحلیل اطلاعات مربوط به سلامت است. این اپلیکیشن را می‌توانید بدلخواه برنامه‌ریزی نموده و از امکانات فراوان آن بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن ساعت و مچ بند هوشمند امیزفیت می بند 5

اپلیکیشن ساعت و مچ بند هوشمند

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

سخن آخر

استفاده از مچ‌بندهای هوشمند سلامت امروزه نه به عنوان تفریح بلکه به عنوان ابزاری ضروری برای پایش سلامت افراد تبدیل شده است. در بین انواع این ابزارها، مچ‌بند هوشمند Amazfit Band 5 با توجه به امکانات و قابلیت‌های بی‌شمار از محبوب‌ترین مچ‌بندهای هوشمند ارائه شده به بازار محسوب می‌گردد.

[relatedpost post=”115311″]

ویژگی‌ها:

  • مانیتور لمسی AMOLED با درخشندگی و کیفیت بالا
  • یکبار شارژ و 15 روز استفاده مداوم
  • ارتباط با دستیار صوتی الکسا
  • سنجش سطح اکسیژن خون
  • دارای 11 حالت ورزشی از جمله شنا
  • بلوتوث نسخه 5
  • نمایش اعلانات، کنترل موسیقی و برنامه ریزی رویدادها
  • اپلیکیشن کامل

نویسنده : مائده رضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
8 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه