021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شکایت مشترک آمازون و کانن در برابر سازندگان جعلی باتری‌های دوربین

شکایت مشترک آمازون و کانن در برابر سازندگان جعلی باتری‌های دوربین

شکایت مشترک آمازون و کانن از گروهی بزرگ از فعالان کلاهبردار که طبق ادعای این دو شرکت ، باتری‌ها و شارژرهای تقلبی دوربین را به خریداران فروخته‌اند.

 

این دو شرکت با هم به شکایت مشترکی علیه گروهی از فروشندگان رسیده‌اند که ادعا می‌کنند سعی در تبلیغ، بازاریابی و فروش باتری‌ها و شارژرهای دوربین در آمازون کرده‌اند که همچنین به نقض علائم تجاری Canon نیز متهم هستند.

 

آمازون می‌گوید که پس از شناسایی این فعالان ناپسند ، با Canon همکاری کرده است تا تأیید کند که محصولاتی که به فروش می‌رسیدند معتبر نبوده و حساب‌های آنها که به طور کلی ۲۹ حساب بود را قطع کند.

 

شرکت خرده‌فروشی آنلاین بزرگ ادعا می‌کند که به طور منظم در تکنیک‌های یادگیری امنیتی سرمایه‌گذاری می‌کند که می‌تواند از آنها برای شناسایی و رفع تقلب کنندگان استفاده کند و این مورد آخرین نمونه موفقیت آن است.

 

آمازون می‌گوید که کنترل‌های پیشگیرانه خود را بهبود داده است ، سیستم‌های محافظت از مالکیت فکری و شناسایی تقلب را اتوماسیون و گسترش داده است . در سال ۲۰۲۲ ، فناوری‌های اتوماسیونی ما بیش از هشت میلیارد تغییر روزانه در صفحات جزئیات محصول را برای شناسایی علائم سوءاستفاده احتمالی اسکن کرده است ، که منجر به مسدود کردن یا حذف بیش از ۹۹٪ از لیست‌های مشکوک تقلبی شده است بدون اینکه برندها نیازی به گزارش سوءاستفاده داشته باشند.

 

از طرف خود ، کانن به طور ویژه در پی گرفتن تقلب کنندگان بسیار پرخاشگرانه عمل کرده است و این کار را مدتی است انجام می دهد . این شرکت از سال ۲۰۱۴ به صورت ویدئوها و صفحات وب به سبک آگهی خدمات عمومی ، مشتریان را در مورد باتری‌های تقلبی هشدار داده است . در سال ۲۰۲۰ ، کانن در یک دعوای قطعی به برتری بر دو کاربر ای‌بی در مورد فروش باتری‌های تقلبی پیروز شد و در سال گذشته ، کانن با انعقاد یک تسویه هدفمند با یک شرکت حمل و نقل و تامین کالا مهم ، موفق شد جریان اصلی ورود باتری‌های تقلبی به بازار را متوقف کند.

 

کانن تنها به سرعت قبضه کردن بر روی باتری‌های تقلبی محدود نمی‌شود . کانن با موفقیت بیش از ۱٬۵۰۰ لیست آمازون از محصولات تونر پرینتر از فروشندگان شخص ثالث که به نظر می‌رسید بر پتنت‌های آن تجاوز کرده‌اند ،  را برداشت کرده است . این یکی از مهمترین کمپین‌های پرخاشگرانه در صنعت برای رفع این مشکل است.

 

از سوی خود ، آمازون نیز بهترین تلاش خود را می‌کند تا با تقلب کنندگان برخورد کند . در سال ۲۰۲۱ ، آمازون به همراه گوپرو در یک دعوای قضایی مشترک علیه تقلب کنندگانی که باتری‌ها و لوازم جانبی دوربین تقلبی تولید و فروش می‌کردند ، شکایت کرد.

 

آمازون متعهد است که تقلبی‌ها به هیچ وجه به مشتریان نرسند یا در زنجیره تامین به جای دیگری فروخته شوند ، این شرکت خرده‌فروشی می‌گوید : ما به عنوان یک شریک جهانی برای برندها در مبارزه با تقلب شهرت داریم که از طریق ارائه اطلاعات به نیروهای انتظامی ، اقدامات قانونی قوی و حذف محصولات غیرقانونی از فروشگاه آمازون و فراتر از آن را انجام می‌دهیم.

 

محصولات تقلبی مشکل بزرگی در آمازون هستند و در حالی که این شرکت می‌تواند با آن‌ها موفقیت آمیز برخورد کند ، مسئله گسترده‌تر محصولات جعلی یا کلاهبرداری می باشد مه یک مسئله‌ای بزرگ است و سخت است به آن پاسخ داد . تعداد زیادی محصول در آمازون قرار دارد که به طور کامل کلاهبرداری هستند و متأسفانه راه قطعی برای مقابله با همه آن‌ها وجود ندارد.

 

بله ، اگرچه خوب است که آمازون و کانن توانسته‌اند با این گروه خاص مقابله کنند و بر آن اقدام کنند، اما مشکل هنوز وجود دارد.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

تشخیص لنز Canon 50mm f/1.8 II اصل با تقلبی

عکس‌های Nikon Z ‘XX نشان دهنده این است که یک دوربین تقلبی چیست

تفاوت ایرپاد اصل و تقلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *