دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

لنز جدید 7 Artisans 12mm f/2.8 II با زاویه واید برای دوربین‌های بدون آینه APS-C عرضه می‌شود.

لنز جدید 7 Artisans 12mm f/2.8 II با زاویه واید برای دوربین‌های بدون آینه APS-C عرضه می‌شود.

شرکت 7Artisans به‌تازگی از لنز جدید 12mm f/2.8 II واید انگل خود برای دوربین‌های بدون آینه APS-C رونمایی کرده است. این لنز نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده‌ مدل 12mm f/2.8 قبلی این شرکت است و از چندین بهبود در طراحی و عملکرد بهره می‌برد. این لنز درواقع نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده‌ مدل قبلی 12mm f/2.8 همین شرکت است. این لنز با مانت‌های مختلفی سازگار است که شامل Nikon Z، Sony E، Fuji X، EOS-M و MFT می‌شود.

لنز به‌روزرسانی‌شده‌ فوق عریض با دیافراگم بزرگ مارک II

این لنز فوق عریض با دیافراگم بزرگ، که نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده‌ Mark II است، از چند ویژگی جدید در طراحی و عملکرد بهره‌مند شده است. یکی از این ویژگی‌های قابل توجه، امکان استفاده از فیلترهای دایره‌ای (پیچی) است. بر اساس اعلام شرکت سازنده، این لنز جدید با فوکوس دستی، از ۱۲ عدسی در ۱۰ گروه تشکیل شده و دارای ۵ تیغه‌ دیافراگم است. همچنین، دیافراگم آن از f/2.8 تا f/16 قابل تنظیم بوده و حلقه‌ دیافراگم آن بدون صدا عمل می‌کند. زاویه‌ی دید این لنز نیز ۱۰۰ درجه است.

لنز به‌روزرسانی‌شده‌ فوق عریض با دیافراگم بزرگ مارک II

بهبود بوکه در تصاویر

شرکت 7Artisans  مدعی است که لنز Mark II به‌روزرسانی‌شده، از الگوی بوکه‌ نرم و لطیفی برخوردار است. با این حال، این شرکت مقایسه‌ دقیقی با نسخه‌ اصلی لنز ارائه نکرده است. طراحی جدید این لنز، ظاهری مدرن‌تر به آن بخشیده و امکان نصب مستقیم فیلترهای دارای رزوه‌ 67 میلی‌متری را بدون نیاز به آداپتورهای جانبی فراهم می‌کند. به گفته‌ 7Artisans، قابلیت استفاده از فیلتر روی لنز، به عکاسان این امکان را می‌دهد تا در عکاسی از مناظر، ستاره‌شناسی، معماری و حتی ورزش، تصاویر خلاقانه‌تری ثبت کنند. این امر به دلیل زاویه‌ دید بسیار وسیع لنز و بدنه‌ جمع‌وجور و سبک آن (301 گرم) است.

بهبود بوکه در تصاویر

بدنه با کیفیت و فوکوس بهبود یافته

لنز جدید ۱۲mm f/2.8 II  بدنه‌ای فلزی با یک حلقه‌ فوکوس شیاردار بزرگ در انتهای لنز دارد که تنظیم دستی فوکوس را آسان می‌کند. بین این حلقه و حلقه‌ دیافراگم که در نزدیکی مانت لنز قرار گرفته است، یک مقیاس عمق میدان (depth of field) تعبیه شده است. طول خود لنز ۶۶ میلی‌متر و قطر آن ۷۰ میلی‌متر می‌باشد. فیلترهای ۶۷ میلی‌متری نیز درست داخل هود لنز (محافظ لنز) تعبیه شده‌اند. همچنین، فاصله‌ فوکوس نزدیک این لنز تنها ۱۵ سانتی‌متر (۵.۹۱ اینچ) است.

بدنه با کیفیت و فوکوس بهبود یافته

کد تخفیف نورنگار

حساسیت نوری بالا

شرکت سازنده همچنین اشاره کرده‌است که این لنز به‌روزرسانی‌شده برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور ایده‌آل است. زاویه‌ دید فوق عریض آن به کاربر این امکان را می‌دهد تا از سرعت شاتر و حساسیت ISO پایین‌تری استفاده کند و همچنان به راحتی بتواند تصاویر شارپی را به صورت دستی ثبت نماید. همچنین، این شرکت می‌گوید طراحی بهبود یافته‌ لنز، به طور قابل توجهی باعث افزایش رزولوشن لبه‌ تصویر و کاهش اعوجاج کلی می‌شود. بدین معنی که کاربران دیگر نیازی به اعمال اصلاحات پروفایل لنز نخواهند داشت.

حساسیت نوری بالا

نمونه عکس‌هایی را که شرکت 7Artisans با لنز جدید ۱۲mm f/2.8 II ثبت کرده است، در پایین مشاهده کنید.

گالری تصویر لنز 12 میلی‌متر آرتیسان گالری عکس گالری عکس گالری تصویر گالری عکس گالری عکس لنز جدید ارتیسان گالری عکس گالری عکس لنز گالری تصاویر
arrow
arrow

لنز 7Artisans 12mm f/2.8 II با زاویه دید عریض، برای دوربین‌های APS-C با مانت‌های MFT، نیکون Z، سونی E و فوجی X هم‌اکنون با قیمت ۱۴۹ دلار به صورت مستقیم از وب‌سایت‌های 7Artisans یا Pergear قابل خرید است.

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : petapixe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *