021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین دوربین های بیش از 2500 دلار در سال 2022

بهترین دوربین های بیش از 2500 دلار در سال 2022

بهترین دوربین های بیش از 2500 دلار در سال 2022 معرفی شدند

 

بیایید با گفتن این نکته شروع کنیم که دوربین ها می توانند بسیار گران تر از 2500 دلار باشند. با این حال، ما فکر نمی کنیم که راهنمای خرید ما مکان مناسبی برای بحث در مورد شایستگی تجهیزات حرفه ای باشد، بنابراین ما این لیست را با قیمت 4000 دلار کاهش داده ایم. دوربین‌های بسیار خوبی بالاتر از این قیمت در دسترس هستند، اما ما گمان می‌کنیم که اکثر افراد قبلاً مدل خاصی را انتخاب کرده‌اند ،  قبل از اینکه بخواهند آن مقدار پول را خرج کنند.

 

به محض اینکه بالای 2500 دلار سرمایه گذاری کردید، نه تنها به دوربین ها با بالاترین مشخصات، بلکه به مدل های تخصصی فزاینده ای دست پیدا می کنید که در برخی موارد رزولوشن، سرعت و ویدئو نسبت به قیمت توانایی برتری دارند ، این باعث می‌شود که انتخاب بهترین دوربین در محدوده قیمتی دشوار باشد، بنابراین ما بر روی دوربین‌هایی تمرکز کرده‌ایم که سازگارترین هستند.

 

بهترین دوربین بالای 2500 دلار: Sony a7R V

 

بهترین دوربین های بیش از 2500 دلار

 

آنچه ما دوست داریم:

 

فایل های Raw بسیار دقیق با محدوده دینامیکی عالی

 

صفحه نمایش شیب/ مفصلی برای عکس و ویدیو مناسب است

 

فوکوس خودکار بسیار مطمئن، به ویژه برای سوژه های انسانی

 

 

دوربین Sony a7R V یک دوربین با وضوح بالا با یکی از پیچیده ترین سیستم های AF موجود در بازار است. این به خوبی برای طیف گسترده ای از چالش های عکاسی، از مناظر تا پرتره و رویدادهای معماری مناسب است. توانایی آن برای عکاسی تا ده فریم در ثانیه با فلاش، این انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد، درست مثل ویژگی‌هایی مانند براکت کردن فوکوس و عکس‌برداری با وضوح بالا با تغییر پیکسل. جزئیاتی مانند صفحه‌نمایش فلیپی آن به سازگاری آن با طیف وسیعی از خریداران و موقعیت‌ها کمک می‌کند.

 

آنچه که ما نداریم:

 

پیکسل Shift ، وضوح بالا و انباشته شدن فوکوس نیاز به دسکتاپ s/w دارد

 

شاتر نورد شدید برای شاتر الکترونیکی و بسیاری از حالت های ویدئویی

 

ویدیو احتمالاً کم قدرت ترین قسمت a7R V است. ضبط 8K را ارائه می دهد اما سطوح بسیار بالایی از شاتر نورد را نشان می دهد. 4K که با نمونه برداری فرعی از عرض کامل سنسور گرفته می شود از این نظر بهتر است ، اما با جزئیات کمتر و احتمالاً نویز بیشتر نسبت به برخی از همتایان خود. اما به عنوان یک ابزار عکاسی، کیفیت تصاویر و طیف وسیعی از وظایفی که می تواند اعمال کند، عالی است. یک باتری بزرگ، منظره یاب با وضوح بالا و دسترسی به وسیع ترین طیف لنزهای فول فریم بومی، همگی به پشتیبانی از آن به عنوان انتخاب برتر ما کمک می کنند.

 

درباره Sony a7R V بیشتر بدانید

 

بهترین دوربین های بیش از 2500 دلار سال بهترین دوربین های بیشتر از 2500 دلار بهترین دوربین های سال بهترین دوربین ها بهترین دوربین های بسال 2022 بیش از 2500 دلاربهترین دوربین های سال2022

 

اینها مدلهای دیگری هستند که هنگام انتخاب در نظر گرفتیم:

 

Canon EOS 5D Mark IV
Canon EOS R5
Fujifilm GFX 50S II
Nikon D850
Nikon Z7 II
OM-D E-M1X
Panasonic Lumix DC-S1H
Panasonic Lumix DC-S1R
Sony a7R IV(A)
Sony a7S III
Sony a9 II

 

 

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

 

راهنمای خرید ما مبتنی بر استفاده و آزمایش گسترده بهترین دوربین های بیش از 2500 دلار  موجود است. ما فقط زمانی دوربین را توصیه می کنیم که بدانیم در موقعیت های مختلف عکسبرداری چگونه با هم رعده های خود مقایسه می شوند. همه انتخاب‌ها صرفاً توسط تیم‌های تحریریه و ویدیویی ما انجام می‌شود و مدل‌هایی هستند که ما می‌خریم یا به دوستان و خانواده توصیه می‌کنیم. ما از توصیه یک دوربین نسبت به دوربین دیگر، چه به عنوان فردی و چه به عنوان یک تجارت، هیچ مزیت مالی کسب نمی کنیم.

 

منبع خبر : dpreview

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *