021-7356

کانن دوربین سینمایی C70 را معرفی خواهد کرد

کانن دوربین سینمایی C70 را معرفی خواهد کرد

دوربین جدید کانن EOS C70 برخلاف EOS R5 یک قول سینمایی نخواهد بود و حتی سنسور فول فریم 35 میلیمتری هم در آن به کار نرفته است بلکه مثل دوربین سینمایی کانن یعنی EOS C200 از حسگر Super35 استفاده می‌کند و توانایی ضبط ویدیوهای 4K 4:2:2 10-bit تا سرعت 120p و همچنین ویدیوهای 4K Raw به صورت خارجی با نرخ فریم 120p را دارا است.

مشخصات فنی این دوربین توسط وبسایت Canon Rumors منتشر شده است و به گفته‌ی این وبسایت در این دوربین ما شاهد سه عدد اسلات کارت حافظه خواهیم بود. (دو عدد اسلات UHS II و یک عدد CFexpress Type B) و همچنین از دو عدد باتری LP-E6NH (نسل جدید باتری‌های LP-E6 مورد استفاده در EOS R6 و R5) نیز استفاده می‌کند.

همچنین این دوربین از فیلترهای ND مکانیکی داخلی با توانایی کاهش میزان نور تا 6 گام و یک جفت ورودی Mini XLR و یک پورت HDMI با ابعاد کامل پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که تمامی این قابلیت‌ها در بدنه‌ای که گفته می‌شود از Canon EOS-1D X Mark III کوچک‌تر است قرار دارد. علاوه بر این دوربین که ممکن است یکی از بهترین دوربین‌های سینمایی دنیا باشد، کانن قرار است از یک مجموعه آداپتور مانت لنز RF نیز رونمایی کند.

به روزرسانی: تصاویر دوربین جدید کانن EOS C70 منتشر شده است و کانن هم تائید کرده است که قصد دارد 24 سپتامبر از یک دوربین سینمایی جدید رونمایی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت این دوربین توانایی فیلمبرداری 4K Raw با نرخ فریم 120p را دارد و از سه اسلات کارت حافظه و دو عدد باتری پشتیبانی می‌کند. همچنین در این دوربین از مانت RF جدید استفاده شده است و هدف آن تبدیل شدن به یکی از بهترین دوربین‌های سینمایی دنیا است.

دوربین جدید کانن یعنی EOS C70 با استفاده از همان مانت مورد استفاده در EOS R5 می‌تواند از بهترین لنزهای سری RF کانن به همراه لنزهای PL و EF به کمک آداپتورهای جدیدی که کانن قرار است عرضه نماید، استفاده کند. وبسایت Canon Rumors که قبلا مشخصات فنی این دوربین را منتشر کرده بود اولین عکس کامل از این دوربین را نیز منتشر کرده است که بیشتر از یک دوربین سینمایی شبیه یک دوربین dslr تقویت شده است.

دوربین جدید کانن EOS C70

کانن نیز اخیرا اعلام کرده است که 24 سپتامبر و در رویداد Virtual Trade Show خودش، یک دوربین سینمایی جدید را معرفی خواهد کرد. این تولید کننده یک عکس نیز به عنوان تیزر این مراسم منتشر کرده است (عکس بالا). با وجود اینکه این عکس خیلی مبهم است اما می‌توان دید که با تصویر منتشر شده توسط Canon Rumors کاملا مطابقت دارد.

2 دیدگاه

  • Abed گفت:

    با سلام
    اول اینکه این دوبین فول فریم هستش
    و قابلیت تصویر برداری ۱۸۰ فریم ۲ کا رو داره
    اصلاح کنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *