021-7356

تولید حداقل هفت لنز جدید RF در سال توسط کمپانی کانن

تولید حداقل هفت لنز جدید RF در سال توسط کمپانی کانن

کمپانی  Canon می‌گوید که قصد دارد سالیانه هفت لنز جدید RF منتشر کند ، زیرا در تلاش است تا کتابخانه شخص اول خود را بسازد تا با بیش از 70 لنز که قبل از راه‌اندازی خط دوربین بدون آینه خود برای پایه EF در دسترس بود ، مطابقت داشته باشد.

 

در مصاحبه ای با Newswitch ، مدیر اجرایی Canon و معاون مدیر گروه تصویربرداری Tsuyoshi Tokura می گوید که از زمان راه اندازی سیستم EOS R ، Canon هفت تا هشت لنز جدید در سال تولید کرده که در مجموع 33 لنز RF در کتابخانه شرکت موجود شده است .

 

سال گذشته ، کانن قول داد که 32 لنز جدید RF را بین سال‌های 2022 تا 2026 روانه بازار کند و اکنون برای دومین سال متوالی ، کانن متعهد شده است که این سرعت را ادامه دهد . توکورا می‌گوید که استخوان‌های اصلی مجموعه لنزها ، در جای خود قرار دارند اما شرکت راه درازی برای دستیابی به بیش از 70 لنز EF که برای دوربین‌های DSLR کانن قبل از معرفی پایه RF در دسترس داشت ، در پیش دارد . علاوه بر گسترش کل کتابخانه لنز ، توکورا همچنین بر هدف گسترش گزینه‌ها برای مبتدیان تأکید کرد زیرا منابع بیشتری را در توسعه بدون آینه سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

شنیدن اینکه Canon در حال حاضر به 33 لنز شخص اول رسیده است ممکن است تعجب برانگیز باشد و بسیار زیاد به نظر برسد ، اما در مقایسه با کتابخانه عظیم 72 لنز شخص اول سونی و این واقعیت که کانن هنوز حتی نیمی از راه را برای رسیدن به اوج خود طی نکرده است ، شان می دهد که این شرکت راه زیادی در پیش دارد.

 

این واقعیت که کانن در حال حاضر استراتژی مشخصی برای صدور مجوز پایه RF به سازندگان شخص ثالث ندارد ، این شرکت حتی تا آنجا پیش می رود که از هر برندی که سعی می کند لنزهای مجهز به فوکوس خودکار برای پایه خود بسازد شکایت می کند ، به این معنی است که عنصر انتخابی برای عکاسانی که به دنبال سرمایه گذاری روی پایه RF هستند نیز در مقایسه با E-mount محدودتر است . پایه بدون آینه سونی باز ​​در نظر گرفته می شود که به این معنی است که برندهایی مانند تامرون و سیگما آزادند تا لنزهایی را برای پشتیبانی از سیستم توسعه دهند.

 

نه تنها عکاسانی که این دو شرکت را در نظر می گیرند ، از لنزهای بزرگ سونی استفاده می کنند ، بلکه این واقعیت که سیستم باز است به این معنی است که گزینه های بسیار بیشتری از سوی تولیدکنندگان مختلف در دسترس است . در کنار هم ، رقابت برای Canon سخت شده است.

 

این نوع فشار تا حد زیادی توضیح می‌دهد که چرا کانن به تولید لنز در چنین گیره‌ای سریع اختصاص داده شده است ، هفت تا هشت لنز در سال بسیار زیاد است . یکی از شکایات اصلی در مورد کتابخانه فعلی لنزهای RF Canon این است که بسیاری از آنها برای یک علاقه‌مند معمولی گران‌تر از آن هستند که نمی‌توان آن‌ها را در نظر گرفت ، که توجه این شرکت را در مورد تمرکز بیشتر روی عکاسان سطح ابتدایی بسیار مهم می‌کند . اکنون که استخوان‌های خط کانن کنار هم قرار گرفته‌اند ، این شرکت می‌تواند به دنبال پر کردن کتابخانه با لنزهایی باشد که از نظر مالی برای افراد بیشتری قابل دسترس‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *