021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

کانن از Powershot G5 X II رونمایی کرد

کانن از Powershot G5 X II رونمایی کرد

در قلب این دوربین آخرین پردازنده Digic 8 کانن به همراه سنسور تایپ 1 اینچی CMOS انباشته قرار گرفته است که تا به امروز فقط در دوربین‌های سونی دیده‌ایم. لنز این دوربین یکی از بلندپروازترین لنزهای این کلاس است. فاصله کانونی معادل این لنز 24-120 میلیمتر می‌باشد و بیشینه دیافراگم آن نیز f1.8-2.8 می‌باشد. مانند G7 X III در این دوربین نیز یک دیال کنترل با قابلیت شخصی‌سازی در اطراف لنز قرار دارد.

[relatedpost post=”107368″]

نکته‌ی جالب این دوربین منظره‌یاب الکترونیکی OLED بالاجهنده (Pop-Up) آن می‌باشد که برای کسانی که با سونی سایبرشات RX100 III عکاسی کرده باشند آشنا به نظر می‌رسد. در صورتی که از منظره‌یاب استفاده کنید، می‌توانید نقاط فوکوس را با استفاده از صفحه نمایش LCD تغییر دهید. همچنین این صفحه نمایش را هم می‌توانید به صورت 180 درجه رو به بالا می‌پرخد.

Canon Powershot G5 X II

مانند G7 X III، دوربین Canon Powershot G5 X II نیز می‌تواند به صورت Raw با سرعت 30 فریم بر ثانیه، پیش بافر 0.5 ثانیه و با استفاده از شاتر الکترونیکی به صورت پی در پی عکاسی کند. اگر به فوکوس خودکار مداوم نیاز داشته باشید، سرعت شما به 8 فریم بر ثانیه کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید ویدئوهای خودتان را با کیفیت 4k/30p بدون کراپ ضبط کنید و ضبط ویدئوهای full HD نیز با سرعت 120p انجام می‌شود.

[relatedpost post=”104001″]

دوربین کانن Canon Powershot G5 X II

دیگر قابلیت‌های این دوربین که باید در نظر گرفته شوند، عبارتند از رابط کاربری پیشرفته که شباهت زیادی با دوربین‌های EOS دارد، Star Modes جدید و تنظیم وای‌فای راحت‌تر.

جدیدترین پاورشات کانن

عمر باتری از نقاط قوت دوربین Canon Powershot G5 X II نیست و براساس رده‌بندی CIPA این دوربین می‌تواند با استفاده از LCD، 230 عکس با یک بار شارژ بگیرد. این میزان هنگام استفاده از منظره یاب الکترونیکی به 180 عکس کاهش می‌یابد. اما خوشبختانه می‌توانید با کمک پورت USB-C این دوربین را شارژ کنید.

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *