021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین Fujifilm Instax Mini 12 با طراحی جدید و بهبود عملکرد معرفی شد

دوربین Fujifilm Instax Mini 12 با طراحی جدید و بهبود عملکرد معرفی شد

فوجی فیلم از دوربین Fujifilm Instax Mini 12 رونمایی کرد . دوربین آنالوگ جدید جانشین Instax Mini 11 2020 است و شامل طراحی به روز شده ، کنترل خودکار فلاش ، تصحیح اختلاف منظر و لنز چرخشی چند منظوره است.

 

دوربین Instax Mini 12 از لنز دو عنصری مشابه مدل قبلی خود بهره می برد و از فیلم فوری Instax Mini استفاده می کند . این دوربین دارای منظره یاب «تصویر واقعی» 0.37 برابری است که به گفته شرکت ، هنگام استفاده از حالت کلوزآپ داخلی ، تصحیح اختلاف منظر جدید را دارد . حالت کلوزآپ محدوده فوکوس را از 0.3 تا 0.5 متر قفل می کند . تصحیح اختلاف منظر ، منظره یاب دوربین را با لنز هماهنگ می کند و جابجایی اشیا را از نزدیک به حداقل می رساند.

 

دوربین Fujifilm Instax Mini 12 با طراحی جدید و بهبود عملکرد رونمایی شد

 

لنز چرخشی چندکاره جدید به عکاسان اجازه می‌دهد تا به سرعت دوربین را روشن/خاموش کنند و حالت محبوب کلوزآپ را فعال کنند . بهبود قابلیت استفاده اضافی شامل کنترل خودکار فلاش ، بهبود کیفیت تصویر در محیط های به خصوص تاریک یا روشن است . فلاش در هفت ثانیه یا کمتر بازیافت می‌شود و برد آن 0.3 تا 2.2 متر است.

 

دوربین Instax Mini 11 نوردهی خودکار را اضافه کرد که شامل Mini 12 هم میشود . سرعت شاتر دوربین از 1/2 تا 1/250 ثانیه متغیر است و شامل همگام سازی آهسته برای عکاسی در نور کم است.

 

تغییرات ظاهری در دوربین جدید نیز وجود دارد . فوجی فیلم مینی 12 را از نظر ظاهری «هوا ، ابری مانند و تقریباً بزرگ شده » توصیف می کند. توصیف مناسبی است در مقایسه با Mini 11 ، دوربین جدید مستطیلی‌تر است اما همان طراحی نرم و درشت را حفظ می‌کند.

 

دوربین Fujifilm Instax Mini 12 با طراحی جدید و بهبود عملکرد و رنگ های متفاوت معرفی شد

 

دوربین Instax Mini 12 دارای طراحی جدید منحصر به فرد و گزینه های رنگی متنوعی است . بینگ لیم ، رئیس بخش تصویربرداری Fujifilm در آمریکای شمالی می‌گوید که این شامل بسیاری از موارد مورد علاقه مصرف‌کنندگان ما از مدل قبلی Mini 11 ، همراه با برخی پیشرفت‌های جدید است که مطمئناً تجربه عکاسی کاربران ما را افزایش می‌دهند.

 

ما همیشه تحت تاثیر خلاقیت باورنکردنی مصرف کنندگان خود هستیم و نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم آنها با Mini 12 چه چیزی خلق می کنند.

 

رنگ‌هایی که لیم به آن‌ها اشاره می‌کند ، مجموعه‌ای از رنگ‌های صورتی شکوفه ، سبز نعنایی ، سفید سفالی ، بنفش یاسی و آبی پاستلی است . Instax Mini 12 توسط یک جفت باتری قلمی تغذیه می شود که تقریباً 100 نوردهی کلی یا 10 بسته فیلم Instax Mini را وعده می دهد.

 

فیلم Instax Mini در طیف گسترده ای از سبک ها ، از جمله فیلم رنگی و سیاه با رنگ های حاشیه مختلف مانند سفید ، خاکستری ، سیاه ، آبی و صورتی موجود است. همچنین انواع شیک تری مانند ورق تماسی ، سنگ مرمر آبی ، کنفتی ، آب نبات پاپ، رنگین کمان و غیره وجود دارد . بسته‌های فیلم Instax Mini در بسته‌های 10 تایی عرضه می‌شوند و برای یک بسته دوتایی حدود 15 دلار قیمت دارند.

 

دوربین فوری Fujifilm Instax Mini 12 در اواسط ماه مارس با قیمت 79.95 دلار در دسترس خواهد بود.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

برنامه Fujifilm Instax Up

 

در کنار Instax Mini 12 ، فوجی‌فیلم Instax Up را معرفی کرده است ، یک برنامه جدید گوشی‌های هوشمند که برای آسان کردن دیجیتالی کردن چاپ‌های فوری فوجی فیلم طراحی شده است.

 

برای عکاسانی که می خواهند راحتی یک گوشی هوشمند را برای اشتراک گذاری عکس داشته باشند اما تجربه آنالوگ دوربین های Instax را دارند ، Instax Up بسیار مناسب است ! برنامه قول می دهد بهترین های هر دو جهان را ارائه دهد . کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه عکس‌ها را اسکن ، سازماندهی و اشتراک‌گذار کنند و اطمینان حاصل کنند که لذت بردن و اشتراک‌گذاری چاپ‌های Instax در فضای دیجیتال آسان است.

 

درمورد Instax Up ما ، Ashley Reeder Morgan ، معاون بازاریابی مصرف‌کننده ، Fujifilm North America Corporation می‌گوید: برنامه، مشتریان ما را متصل ، درگیر و مطلع نگه می‌دارد. Instax Up  به کاربران ما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های Instax خود را به راحتی سازماندهی ، بایگانی و به اشتراک بگذارند ، به حفظ خاطرات خاص خود کمک می‌کند و به آنها الهام می‌بخشد تا خاطراتی بیشتر بسازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *