دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

شایعات جدیدی در مورد دوربین جدید Fujifilm X-S10 منتشر شده است

اخبار عکاسی
شایعات جدیدی در مورد دوربین جدید Fujifilm X-S10 منتشر شده است

 

زمزمه های زیادی در مورد دوربین جدید فوجی فیلم اخیراً منتشر شده است و به نظر می‌رسد که در واقع پشت همه این شایعات خبرهای هیجان انگیزی وجود دارد. ظاهراً، طبق وب سایت شایعات Fuji Rumors، می‌توانیم دوربین جدیدی به نام Fujifilm X-S10 را در تاریخ 15 اکتبر ببینیم.

[relatedpost post=”115528″]

در ابتدا به نظر می‌رسید که این نام نوعی ارتباط با Fujifilm X-S1 است، یک دوربین بریج با سنسور 12 مگاپیکسل. با این حال، ظاهراً هیچ ارتباطی بین این دو دوربین وجود ندارد. در عوض، Fujifilm X-S10 یک دوربین با لنز قابل تعویض بدون آینه با سنسور APS-C خواهد بود.

X-S10

ظاهراً، Fujifilm X-S10 آینده یک دوربین میان رده خواهد بود که در کنار Fujifilm X-T30 و Fujifilm X-E3 قرار می‌گیرد و از قیمت بالاتر Fujifilm X-T4 جلوگیری می‌کند. با این حال، یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این دوربین فوجی فیلم آینده این است که این دوربین فناوری تثبیت کننده تصویر در بدنه را از دوربین های پیشرفته Fujifilm مانند X-T4 و Fujifilm X-H1 گرفته است.

همانطور که توسط Fuji Rumors گزارش شده است، این اولین دوربین میان رده Fujifilm است که از فناوری IBIS استفاده می‌کند، که قطعاً یک تغییر بزرگ برای کاربران Fujifilm است که به دنبال ارتقا هستند یا کاربران دیگر برندها که می‌خواهند به فوجی فیلم مهاجرت کنند.

اطلاعات دیگر در مورد Fujifilm X-S10 در حال حاضر بسیار کم است، اما بسیار محتمل است که با نزدیک شدن به 15 اکتبر، شاهد جزئیات بیشتری باشیم.

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *