021-7356

G1X Mark III، کامپکتی با سنسور DSLR

G1X Mark III، کامپکتی با سنسور DSLR

دوربین G1X Mark III نه تنها یک مدل جدید در سری Powershot G1X محسوب می‌شود، بلکه بی‌شباهت به دوربین G5X دو سال پیش کانن هم نیست. دو دوربین قبلی این سری یعنی G1X Mark I و G1X Mark II از بهترین کامپکت‌های کانن بودند، ولی در دوره‌ای که بیشتر افراد می‌توانند با گوشی‌های هوشمند خود تصاویری شگفت‌انگیز ثبت کنند، فروش دوربین‌های کامپکت راحت نیست. دوربین G5X از طرف دیگر، در عین کوچک بودن، قابلیت‌های بسیار خوبی را در خود جای داده بود.

 

 

با دوربین G1X Mark III، شرکت کانن ظاهر تخت دوربین‌های کامپکت خود را کنار گذاشته. سنسور ۸۰D با دقت ۲۴.۲ مگاپیکسلی و قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel آن‌قدر خوب از آب درآمده که کانن از آن روی دوربین‌های بدون آینه‌ی M5 و M6 هم استفاده کرده است. دوربین G1X Mark III حتی همان پردازنده‌ی DIGIC 7 را هم دارد.

 

این دوربین جدید کانن یک صفحه نمایش ۳ اینچی و یک نمایاب دیجیتالی OLED دارد. این دوربین بسیار هم سریع است و می‌تواند با سرعت ۷ فریم در ثانیه بدون فوکوس خودکار عکس‌برداری کند. شاید در مقایسه با دوربین RX100 V سونی که ۲۴ فریم در ثانیه عکس‌برداری می‌کند، این رقم کم به نظر برسد، ولی می‌توانید مطمئن باشید که دوربین کامپکت کانن به خوبی نیازهای عادی‌تان را برآورده می‌کند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
4 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
9 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه