021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکس های تاریخی از کولاک برف 100 سال پیش

عکس های تاریخی از کولاک برف 100 سال پیش

عکس های تاریخی از کولاک برف 100 سال پیش ، طوفان مرگبار برف 1922

 

سال 2022 طوفان برفی مرگ های زیادی را در بخش‌هایی از آمریکای شمالی به همراه داشت که حداقل 62 کشته بر جای گذاشت . 100 سال پیش ، در سال 1922، کولاک وحشتناک دیگری ایالات متحده را ویران کرد.

 

این عکس‌های تاریخی ، بخشی از مجموعه کتابخانه کنگره ، چیزی را به تصویر می‌کشند که به عنوان طوفان Knickerbocker شناخته می‌شود. آنها برخی از مردم را در حال لذت بردن از بارش شدید برف نشان می دهند ، اما همچنین فاجعه ای را که در هوای عجیب به ارمغان آمد را نیز نشان می دهد.

 

عکس های تاریخی از کولاک از 100 سال پیش ، طوفان مرگبار برف 1922

عکس های تاریخی از کولاک از 100 سال پیش ، طوفان مرگبار برف

عکس های تاریخی از کولاک از 100 سال پیش ، طوفان مرگبار

 

طوفان Knickerbocker در اواخر ژانویه 1922 ایالات متحده را درنوردید و به این دلیل نام گذاری شد که نیروی طوفان باعث فروپاشی تئاتر Knickerbocker در واشنگتن دی سی شد.

 

عکس های تاریخی از کولاک از 100 سال پیش مرگ بار

تماشاخانه فروریخته Knickerbocker در واشنگتن.

 

عکس های تاریخی از کولاک

پلیس، سربازان و امدادگران ویرانه های تئاتر Knickerbocker را بررسی می کنند.

 

این تئاتر بزرگترین خانه سینما در واشنگتن بود که فقط پنج سال قبل در سال 1917 ساخته شد. با این حال، با سقفی صاف ساخته شده بود که اجازه می داد برف روی آن جمع شود.

 

در 28 ژانویه، فیلم صامت Get-Rich-Quick Wallingford نمایش داده می شد و در طول پخش فیلم ، برف سنگین و مرطوب سقف را از وسط شکافت که باعث شد 98 نفر جان باختند و 133 نفر مجروح شدند.

 

صدها سرباز در بازیابی قربانیان از زیر آوار کمک کردند. یک نوازنده ویولن در ارکستر له شد و دست او را قطع کردند. معمار تئاتر، رجینالد گیر، 10 سال بعد خودکشی کرد.

 

عکس های تاریخی از کولاک برف

نمای وسیع از فروریخته تئاتر Knickerbocker.

 

عکس های تاریخی از طوفان برف

نیروهای امداد جسدی را از سالن تئاتر Knickerbocker بیرون می آورند.

 

این طوفان همچنین بالتیمور، ریچموند و فیلادلفیا را تحت تأثیر قرار داد. بر اساس اطلاعات ویکی پدیا، حدود 22400 مایل مربع از شمال شرق ایالات متحده تحت تأثیر 20 اینچ برف ناشی از طوفان قرار گرفت. بخش هایی از کارولینای شمالی یک فوت برف باریده بود.

 

عکس های تاریخی از برف

عکس های تاریخی از برف از 100 سال پیش ، طوفان مرگبار برف 22

 

دوربین های عکاسی

احتمالاً عکس های تاریخی از کولاک برف با دوربین‌هایی مانند دوربین عکاسی جیبی جلیقه Kodak یا دوربین Brownie خودکار تاشو Kodak No.2 گرفته شده‌اند.

 

هر دو دوربین تاشو بودند که حاوی دم هایی بودند که به بیرون کشیده می شدند. برخی از این دوربین‌ها دارای ویژگی خودکار بودند که شامل یک درب کوچک در پشت دوربین بود که می‌توانست باز شود تا عکاس بتواند جزئیات تصویر را با قلم فلزی ارائه شده خراش دهد.

 

برخی از عکس‌ها از استودیوی عکاسی هریس و یوینگ، مستقر در واشنگتن گرفته شده است. عکاسان خبری باید به سالن تئاتر Knickerbocker سرازیر شوند زیرا این فاجعه به عنوان یکی از بدترین فاجعه در تاریخ شهر در نظر گرفته می شود.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *