دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

معرفی دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

معرفی دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

 

دوربین‌های چاپ فوری ، قدمتی دیرینه دارند ولی با ظهور دوربین‌های دیجیتال به فراموشی سپرده شدند. اما همانگونه که در این اواخر، گرایش به عکاسی آنالوگ مجدداً در بین علاقه‌مندان عکاسی بوجود آمد، دوربین‌های چاپ فوری نیز دوباره مقبولیت یافتند.

 

 

معرفی دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

 

برندهای دوربین‌های چاپ فوری

 

در بین برندهای دوربین‌های چاپ فوری به دو برند فوجی و پولاروید در بازار می‌رسیم. این دو برند انواع مختلفی از دوربین‌های چاپ فوری ، از مدل‌های بسیار ساده تا مدل‌های نسبتاً پیشرفته را تولید می‌کنند. اما شرکت چینی NONS که بصورت یک استارتاپ کار خود را شروع کرده نیز وارد دنیای تولید دوربین‌های چاپ فوری شده است. آخرین مدل این شرکت یعنی مدل SL660 توانسته نظر بسیاری از طرفداران این مدل دوربین‌ها را بخود جلب کند.

 

پبشنهاد  :   دوربین پولاروید چیست ؟

 

 

معرفی دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

 

مشخصات دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

ازنظر ظاهری و ابعاد و وزن، این دوربین مشابه دوربین‌های DSLR به نظر می‌رسد. (وزن 850 گرم) این دوربین برای چاپ عکس از فیلم‌های Instax فوجی که براحتی در دسترس هستند استفاده می‌کند.

 

 

دوربین چاپ فوری

 

اما نکته جالب توجه در این دوربین، این است که برخلاف مدل های دیگر، یک دوربین SLR است یعنی می‌توانید لنز آن را تعویض نمایید. دوربین NONS SL660 بطور پیش فرض می تواند از لنزهای سری EF کانن استفاده کند و با استفاده از مبدل، می‌تواند از لنزهای نیکون سری F، پنتاکس سری K ولنزهای یاشیکا / کانتکس نیز استفاده کند.

 

 

چاپ فوری NONS SL660

 

 

این دوربین دارای یک منظره یاب با منشور پنج‌وجهی است و سرعت شاتر آن توسط دکمه چرخان بالای دوربین تا 1/250 ثانیه قابل انتخاب است. همچنین این دوربین به کمک نورسنج داخلی خود، با توجه به سرعت شاتر انتخاب شده دیافراگم مناسب را در یک نمایشگر کوچک در بالای دوربین نمایش می‌دهد.

 

 

معرفی دوربین آنالوگ

 

 

دوربین NONS SL660 مجهز به کفشک استاندارد نصب فلاش بوده و سرعت همزمانی فلاش آن 1/250 ثانیه است. باطری دوربین با ظرفیت 3200 mAhبصورت داخلی بوده و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

 

 

معرفی دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

 

بدنه دوربین از آلیاژ منیزیوم ساخته شده و دستگیره چوبی آن جلوه خاصی به دوربین بخشیده است. عکس FC-9 شرکت NONS استفاده از لنزهای با فاصله کانونی بین 28- 58 میلمتر را توصیه می‌کند. ضمناً خود این شرکت یک لنز 50 میلیمتری با دیافراگم F/1.8 نیز برای این دوربین تولید کرده است.

 

 

معرفی دوربین آنالوگ چاپ فوری NONS SL660

 

 

برای اشنایی بیشتر با این دوربین، ویدیوی زیر را ملاحظه نمایید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
ترور ترامپ در قاب تصویر عکاسان
2 هفته پیش - زمان مطالعه : 2 دقیقه