021-7356

آرت برویر، عکاس افسانه‌ای موج سواری درگذشت

آرت برویر، عکاس افسانه‌ای موج سواری درگذشت

آرت بروئر ، عکاس برجسته، که عکاسی از موج سواری را برای بیش از پنج دهه تعریف می کرد، در سن 71 سالگی درگذشت.

بروئر که از اسطوره های موج سواری مانند گری لوپز، تام کورن و کلی اسلیتر عکاسی کرده است، پس از مبارزه با نارسایی کبدی درگذشت.

یک حساب کاربری GoFundMe که برای پرداخت هزینه های پزشکی بروئر ایجاد شده است، گفت که عکاس با مشکلات زیادی رو به رو بود که سلامتی او را در خطر انداخته بود. ، در صفحه GoFundMe فاش شد که بروئر در بیمارستان UCLA درگذشت.

آرت برویر، عکاس موج سواری درگذشت

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

با استعدادترین عکاس موج سواری به طور طبیعی

برویر که توسط مت وارشاو در دایره المعارف قطعی موج سواری “به عنوان با استعدادترین عکاس ورزش موج سواری ” یاد می شود، خودآموخته بود.

بروئر که در لاگونا بیچ کالیفرنیا زندگی می کرد، موج سواری را در سن 12 سالگی آغاز کرد و اولین دوربین خود را در سن 16 سالگی برداشت.

بروئر اولین عکس روی جلد خود را برای مجله Surfer در سال 1968 منتشر کرد – یک سال پس از برداشتن دوربین عکاسی .

او در چند دهه آینده به عکاس برتر دنیای موج سواری تبدیل شد. بروئر هم به خاطر عکس های اکشن و هم به خاطر پرتره هایش مشهور بود.

او دهه بعد را صرف عکاسی برای مجله Surfer و مجله رقیب Surfing کرد.

آرت برویر، عکاس افسانه‌ای موج سواری فوت کرد

در طول دهه‌های 1980 و 1990، او با برخی از نمادین‌ترین عکس‌های اکشن ورزشی که تا به حال دیده است، به عکاسی موج‌سواری ادامه داد.

بر اساس یک آگهی ترحیم در نیویورک تایمز، بروئر “برای عکاسی از مناظر هیجان انگیز موج سواران بزرگ، چشم ماهری برای نورپردازی و کادربندی نشان داد.”

بروس آیرونز از طریق لنز آقای بروئر در اندونزی به چیزی شبیه به یک طوفان ظاهر شد. بری کانایاپونی مانند یک قایق تندرو از خلیج هونولولو عبور کرد و یک موج عظیم را پشت سرش گذاشت. شین دوریان، همچنین در اندونزی، به نظر می رسد که اقیانوس را شکافته است. و استرایدر واسیلوسکی ظاهراً سوار بر تخته خود در زیر آب محو شد.

جیم کمپتون، سردبیر سابق مجله Surfer، پرتره‌های بروئر در حال گشت و گذار را به عنوان «مطالعات شخصیت» توصیف کرد.

تصاویر بروئر در نشریاتی مانند رولینگ استون، اسکوایر و مجله نیویورک تایمز منتشر شده است.

ژورنال ماجراجویی گزارش می‌دهد که بروئر بعداً در زندگی‌اش به سمت عکاسی تجاری بیشتر رفت «زمانی که دوربین دیجیتال و اینترنت عکاسی سنتی موج سواری را از بین بردند».

با این حال، کار بروئر همچنان بر نسل‌های عکاسان موج‌سواری که بعد از او آمدند تأثیر گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *