021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون موجود شد

لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون موجود شد

کمپانی Meike لنز 85 میلی متری f/1.8 مجهز به فوکوس خودکار را که سال گذشته برای پایه E سونی عرضه کرد و اکنون نیز برای Fujifilm X و Nikon Z-mount در دسترس است.

 

در حالی که این لنز برای دوربین‌های APS-C فوجی‌فیلم در دسترس است ، میک می‌گوید که لنز می‌تواند سنسورهای فول فریم را پوشش دهد ، به این معنی که با هر دوربین Nikon Z-mount یا Sony E-mount بدون در نظر گرفتن اندازه سنسور انجام میدهد . این همچنین به این معنی است که در دوربین فوجی فیلم ، لنز فاصله کانونی معادل 128 میلی متر دارد.

 

این لنز از 9 عنصر تشکیل شده است که در شش گروه مرتب شده اند و دارای گستره دیافراگم f/1.8 تا f/22 از طریق یک دیافراگم نه پره است . فاصله فوکوس نزدیک 0.85 متر و اندازه فیلتر جلو 67 میلی متر است. لنز 85mm f/1.8 حدود 386 گرم وزن دارد.

 

لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون معرفی شد

 

در حالی که لنزهای شخص ثالث از سازندگان چینی مانند Meike معمولی نیستند ولی آنها به فوکوس خودکار مجهز هستند . Meike 85mm f/1.8 دارای یک موتور پله ای STM است که به گفته این شرکت عملکرد نرم و بی صدا را ارائه می دهد . علاوه بر این ، لنز به طور کامل با دوربین متصل شده ارتباط برقرار می کند و می تواند اطلاعات کامل EXIF ​​را ارائه دهد . لپ‌تاپ 85 میلی‌متری f/1.8 همچنین دارای یک پورت micro USB است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا سیستم‌افزار را از طریق رایانه ارتقا دهند البته اگر Meike در آینده هرگونه ارتقای دیجیتالی را منتشر کند.

 

لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون رو نمایی شد

 

این شرکت می‌گوید که یک پوشش چند لایه در دو طرف لنز اعمال کرده است تا رنگ‌های واقعی‌تر را ایجاد کند و عناصر شیشه‌ای نیز برای مقاومت در برابر گرد و غبار و لکه‌ها به‌راحتی تمیز می‌شوند.

 

در زیر چند نمونه عکس گرفته شده با لنز ، ارائه شده توسط Meike آمده است . شایان ذکر است ، این تصاویر مشابه نمونه هایی هستند که در سال گذشته نسخه E-mount سونی ارائه کرد ، بنابراین بدیهی است که در دوربین های نیکون و فوجی فیلم ثبت نشده اند.

 

معرفی لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون

 

رو نمایی لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون

 

معرفی و رونمایی لنز 85 میلی متری f/1.8 فوکوس خودکار Meike برای فوجی فیلم و نیکون

 

به نظر می رسد Meike قصد داشت این لنز را برای مانت RF Canon نیز عرضه کند ، اما این گزینه در وب سایت شرکت خاکستری شده است . حذف پشتیبانی RF به احتمال زیاد به دلیل ترس از طرح دعوی قضایی است ، زیرا کانن نشان داده و تأیید کرده است که علیه تولیدکنندگان لنز شخص ثالثی که سعی می کنند لنزهای مجهز به فوکوس خودکار را برای سیستم دوربین بدون آینه خود بدون رضایت صریح بفروشند، پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

لنز 85 میلی متری f/1.8 Meike برای پایه های Sony E، Nikon Z و Fujifilm X با قیمت 200 دلار در وب سایت شرکت موجود است.

 

منبع خبر : پتاپیکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *