دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض

اخبار عکاسی
لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض برای دوربین های بدون آینه معرفی شد.

 

شرکت 7Artisans یک لنز دوربین با زاویه دید عریض جدید APS-C را برای پایه‌های Nikon Z، Sony E، Fuji X، EOS-M و MFT معرفی کرده است، لنز 12 میلی‌متری f/2.8 Mark II،که نسخه به‌روزرسانی‌شده 12 میلی‌متری f/2.8 قبلی خود است.

 

لنز مارک II با دیافراگم بزرگ به روز شده دارای برخی بهبودهای طراحی و عملکرد از جمله توانایی پشتیبانی از فیلترهای دایره ای است.

 

به گفته این شرکت، لنز فوکوس دستی جدید از دوازده عنصر تشکیل شده است که در ده گروه با پنج تیغه دیافراگمی چیده شده اند، که دارای گستره دیافراگم f/2.8 تا f/16 با حلقه دیافراگم بدون کلیک است و زاویه دید 100 درجه را ارائه می دهد.

 

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض

 

7 صنعتگران می گویند طراحی لنز بهبود یافته Mark II یک الگوی بوکه صاف را ارائه می دهد، اما شرکت مشخص نکرده است که چگونه آن را با نسخه اصلی لنز مقایسه می کند.

 

طراحی جدید نسبت به نسل قبلی مدرن‌تر به نظر می‌رسد و اکنون این سیستم می‌تواند فیلترهای اندازه رشته‌ای 67 میلی‌متری را مستقیماً بدون نیاز به آداپتورهای شخص ثالث روی آن نصب کند.

 

این شرکت می‌گوید توانایی استفاده از فیلترها بر روی لنز به عکاسان اجازه می‌دهد تا هنگام عکاسی از مناظر، عکاسی نجومی، معماری و حتی ورزش، تصاویر خلاقانه‌تری را ثبت کنند، زیرا این لنز در بسته‌بندی بسیار کوچک و سبک وزن (۳۰۱ گرمی) چنین زاویه وسیعی را ارائه می‌دهد.

 

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض عرضه شد

 

لنز جدید 12 میلی‌متری f/2.8 II دارای بدنه‌ای فلزی با یک حلقه فوکوس شیاردار بزرگ در نزدیکی انتهای لوله لنز برای تنظیمات دستی آسان از لنز است و با مقیاسی که بین آن و حلقه دیافراگم در نزدیکی پایه قرار دارد، ساخته شده است.

طول این لنز 66 میلی‌متر و قطر آن 70 میلی‌متر است و فیلترهای 67 میلی‌متری در داخل هود لنز تعبیه شده‌اند. این لنز همچنین دارای فاصله فوکوس نزدیک 15 سانتی متر (5.91 اینچ) است.

 

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C

 

لنز جدید با زاویه دید عریض

 

این شرکت می گوید لنز به روز شده برای سناریوهای کم نور ایده آل است و از زاویه دید فوق عریض استفاده می کند تا سرعت شاتر و حساسیت ISO را در سطوح نگه دارد که به راحتی می تواند تصاویر واضح را به صورت دستی ثبت کند.

 

علاوه بر این، این شرکت به این می بالد که طراحی لنز بهبود یافته و به طور قابل توجهی وضوح لبه را بهبود بخشیده و اعوجاج کلی را کاهش داده است، به این معنی که کاربران نیازی به اعمال اصلاحات پروفایل لنز ندارند.

 

در زیر چند نمونه از تصاویر ارائه شده توسط 7Artisans که با لنز 12 میلی متری f2.8 II  تهیه شده است.

 

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض به بازار امد

لنز جدید با زاویه دید عریض به بازار امد

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C به بازار امد

لنز جدید با زاویه دید عریض معرفی شد

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C معرفی شد

لنز 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض معرفی شد

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II با زاویه دید عریض معرفی شد

لنز 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض به تازگی معرفی شد

لنز جدید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C با زاویه دید عریض به تازگی معرفی شد

 

لنز واید 7Artisans 12mm f/2.8 II APS-C برای MFT، Nikon Z، Sony E و Fuji X بلافاصله با قیمت 149 دلار مستقیماً از وب‌سایت‌های 7Artisans یا Pergear در دسترس است.

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *