021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

چه انتظاراتی از نیکون D760 داشته باشیم؟

چه انتظاراتی از نیکون D760 داشته باشیم؟

D750 دوربین dslr فول فریم نیکون است اما پس از پنج سال قرار است یک آپدیت برای آن عرضه شود. D760 اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد اما درحالی که سری Z دوربین‌های نیکون تمام توجهات را به خودشان جلب کرده‌اند و D850 نیز انتظارات را به این اندازه بالا برده است، چه انتظاری می‌توان از نیکون D760 داشت؟از زمان عرضه D750 در سال 2014 فقط افراد کمی عملکرد D750 را مورد نقد قرار داده‌اند.با عملکرد فوق‌العاده در نور کم و فوکوس خودکار خیلی خوب، این دوربین برای افرادی که می‌خواستند دوربین APS-C خودشان را ارتقاء دهند و نمی‌خواستند دوربین بزرگی مثل D5 را همراه خودشان حمل کنند کاملا مناسب بود.

 

[relatedpost post=”39710″]

 

خط تولید محصولات نیکون ممکن است مانند کانن شلوغ نباشد اما افزودن یک DSLR دیگر به این خط تولید ممکن است کار خطرناکی باشد زیرا اکثر افرادی که قصد آپگرید دوربین D750 خودشان را دارند همین حالا D850 را انتخاب کرده‌اند. البته D760 نسبت به D850 خیلی ارزان‌تر است اما همیشه این ریسک وجود دارد که مشخصات این دوربین درحد یک دوربین حرفه‌ای نباشد.

 

اما باید چه انتظاراتی از این دوربین داشته باشیم؟ به گفته وبسایت Nikon Rumors، نیکون در طراحی این دوربین تغییراتی در چیدمان کلیدهای این دوربین داده است تا آن‌ها را بیشتر به D500 و D810 نزدیک کند. همچنین تعداد نقاط فوکوس خودکار نیز در این دوربین افزایش یافته است. نیکون توانسته است تعداد نقاط فوکوس خودکار این دوربین را از 51 نقطه‌ای که در D750 وجود داشت افزایش دهد اما نتوانسته است به 153 نقطه‌ای که در D850 دیده می‌شد برسد. تعداد این نقاط در D760 بین 65 تا 70 عدد است و ممکن است نیکون صفحه نمایش این دوربین را نیز ارتقاء دهد.

 

[relatedpost post=”31784″]

 

با توجه به قابلیت‌های ویدیوئی تاثیرگذار Z6 و Z7 انتظار می‌رود نیکون عملکرد ویدیوئی D760 را نیز ارتقاء داده باشد و یک صفحه نمایش کاملا متحرک نیز جذابیت آن را بیشتر خواهد کرد.

 

نظر شما چیست؟ آیا همین الان یک دوربین D750 دارید و به دنبال آپگرید آن هستید؟ چه انتظاری از این دوربین دارید؟

3 دیدگاه

  • raha گفت:

    سلام، خسته نباشید
    من این مدل دوربین را دارم چطوری میتونم آشنایی کامل با دکمه و منوی آن پیدا کنم؟

  • رهام نظری گفت:

    سلام,خسته نباشید
    هدفم از عکاسی ,گرفتن عکس از بچه ها و عکس های خانوادگی است و کلا از عکاسی حرفه ای چیزی نمیدونم و میخوام یه دوربین بخرم که حداقل تا پنج شش سال نیاز به تغییر نداشته باشم. میشه راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *