دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

نیکون در حال توسعه دو لنز جدید برای دوربین

اخبار عکاسی
نیکون در حال توسعه دو لنز جدید برای دوربین

نیکون در حال توسعه دو لنز جدید Z-Mount است: 85mm f/1.2 S و 26mm f/2.8

 

نیکون اعلام کرده است که در حال توسعه دو لنز جدید برای دوربین های Z-mount است : Nikkor Z 85mm f/1.2  و Nikkor Z 26mm f/2.8 pancake.

 

نیکون در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که مهندسانش مشغول ارتقا لنز ها بوده اند و خط لنزهای Nikkor Z با معرفی این دو لنز پرایم جدید در شرف رشد بیشتر است.

 

این شرکت نیکور Z 85 میلی‌متری f/1.2 S را به عنوان یک لنز تله‌فوتوی پرایم سریع و متوسط ​​توصیف می‌کند که برای کسانی که عکس‌های پرتره می‌گیرند ، و تاکید خاص بر کسانی که در عروسی‌ها ، رویدادها و مد عکاسی می‌کنند ، به یک الزام تبدیل می‌شود.

 

نیکون در حال توسعه لنز Nikkor Z 26mm f/2.8

 

نیکون می‌گوید: هر چیزی که با این لنز می‌گیرید، زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

 

لنز Nikkor Z 26mm f/2.8 به عنوان یک لنز باریک و سبک و در عین حال قدرتمند توصیف می‌شود که برای استفاده در موقعیت‌های روزمره ساخته شده است .

 

لنز Nikkor Z 26mm f/2.8

 

جزئیات دیگری ارائه نشده است ، اما نیکون می گوید انتظار می رود اطلاعات بیشتری به زودی ارائه شود.

 

نیکون در حال توسعه دو لنز جدید برای دوربین است

 

جدیدترین لنزهای منتشر شده نیکون بر روی لنزهای فوق پیشرفته متمرکز شده است ، مانند دوربین 600 میلی متری f/4 TC VR S IS Super-Telephoto که در ماه نوامبر معرفی کرد اما نقشه راه لنزهایی که این شرکت در سپتامبر گذشته به اشتراک گذاشت و برنامه های شرکت تا سال 2023 را پوشش می داد، انجام شد. ذکر کنید که در حال کار بر روی یک سری پرایم های جدید از جمله 85 میلی متر، 135 میلی متر و 35 میلی متر است . این نقشه راه همچنین شامل وعده دو پرایم فشرده جدید بود که یکی از آنها 26 میلی متر و دیگری 24 میلی متر است. به نظر می رسد نیکون به وعده های نقشه راه خود یکی یکی عمل می کند، زیرا در هفته اول سال، دو لنز از هشت لنز وعده داده شده باقی مانده را از لیست خود حذف می کند.

 

ظاهراً نیکون در حال کار بر روی یک لنز جدید 70-180 میلی متری، یک لنز 200-600 میلی متری و یک زوم اپتیکال 12-28 میلی متری است، اما هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این لنزها به جز فاصله کانونی و واقعیتی که نیکون می خواهد ارائه کند، فاش نشده است و آنها تا پایان سال 2023 وارد بازار می شوند.

 

منبع خبر : petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *