دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

نیکون کوله پشتی جدیدی رونمایی کرد، اما یک شرط دارد!

نیکون کوله پشتی جدیدی رونمایی کرد، اما یک شرط دارد!

نیکون در همکاری با برند Gaston Luga  از کوله پشتی جدیدی رونمایی کرده که هم زیبا و هم کاربردی است. این کوله پشتی ضد آب  بوده و برای حمل و نقل دوربین و لنز  طراحی شده است. اما یک شرط برای خرید این کوله وجود دارد آن هم این است که شما می‌توانید این کوله را فقط  در صورت خرید یک بدنه یا کیت لنز Zf نیکون از اول ماه می تا 30 ژوئن 2024 به صورت رایگان دریافت کنید. نیکون با برند مشهور سبک زندگی، گاستون لوگا، برای تولید یک کوله پشتی دوربین شیک و کاربردی که در برابر آب و هوا مقاوم است، همکاری کرده است. این شرکت اعلام کرده که این کوله پشتی را به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی در نظر گرفته است. متاسفانه شما نمی‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید.

طراحی ظریف و دقیق

نیکون با افتخار از همکاری با برند گاستون لوگا برای طراحی این کوله پشتی خبر می‌دهد. این کوله با دقت و ظرافت ساخته شده تا تمام نیازهای محتواسازان را برآورده کند. همانطور که از یک کوله پشتی حرفه‌ای دوربین انتظار می‌رود، این محصول جدید محافظت عالی برای دوربین و تجهیزات جانبی شما به همراه سازماندهی آسان از طریق محفظه‌های داخلی و کاربردی ارائه می‌دهد.

نیکون با تأکید بر اشتیاق مشترک به ساخت ماهرانه و دقت بی‌نظیر در جزئیات، از همکاری خود با برند گاستون لوگا پرده برداشت. این کمپانی می‌گوید: «این همکاری به ماهیت هنریِ نهفته در فرآیند خلق اثر می‌پردازد و به افراد برای کشف خودشان در مسیر آفرینش قدرت می‌بخشد. این همکاری نمونه‌ای از این است که چگونه “زندگی یک اثر هنری است.”»

جالب اینجاست که در زمان انتشار، تصویری از فضای داخلی کوله پشتی ارائه نشده است. با این حال، نیکون اعلام کرده که این کوله پشتی دارای یک محفظه‌ جدا شدنی برای دوربین، تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیم، جیب‌های داخلی مناسب برای لپ‌تاپ و تبلت است و به طور کامل مانند یک چمدان باز می‌شود.

طراحی ظریف و دقیق

 همکاری رضایت‌بخش و دوطرفه

جوناس ویستراند، مدیرعامل شرکت گاستون لوگا می‌گوید: «ما بر این باوریم که زندگی یک اثر هنری است که در انتظار کشف شدن است.» وی ادامه می‌دهد: «با داشتن کوله پشتی جدید Zf و GL X نیکون به عنوان همراهی ثابت قدم، سازندگان محتوا می‌توانند با اطمینان به سفر کشف خود بپردازند و لحظات شادی و غنای زندگی را با نیکون ثبت کنند.. تعهد گاستون لوگا به زیبایی‌شناسی کاربردی و فناوری تصویربرداری پیشرفته نیکون با این همکاری برای گسترش مرزهای خلق محتوا در هم آمیخته شده است.» 

کد تخفیف نورنگار

کوله پشتی مشترک نیکون و گاستون لوگا: هدیه‌ای ویژه برای خریداران دوربین‌های Zf

خبر خوب برای عکاسان آنکه در صورت خرید یک دوربین Nikon Zf از فروشگاه آنلاین نیکون آمریکا، می‌توانید یک کوله پشتی مشترک از برندهای نیکون و گاستون لوگا را به صورت رایگان دریافت کنید. اما محدودیت‌هایی نیز وجود دارد.

  • به نظر نمی‌رسد فعلاً برنامه‌ای برای فروش مجزای این کوله پشتی توسط نیکون یا گاستون لوگا وجود داشته باشد.
  • این کوله پشتی تنها برای مدت محدود یعنی از اول ماه می تا سی‌ام ژوئن سال ۲۰۲۴ به عنوان هدیه عرضه می‌شود.
  • برای دریافت این کوله پشتی رایگان، باید یک بدنه دوربین Nikon Zf یا یک کیت لنز Zf خریداری کنید که قیمت آن‌ها از ۱,۹۹۹.۹۵ دلار شروع می‌شود.

در کل، اگر به دنبال خرید دوربین Nikon Zf هستید و به یک کوله پشتی باکیفیت برای حمل دوربین خود نیاز دارید، این فرصت ویژه را از دست ندهید!

شیدا ندایی

نویسنده : شیدا ندایی

عکاسی و ترجمه، دو بال پرواز من برای به تصویر کشیدن دنیای ذهنم هستند.

منابع : petapixe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *