021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

بهبود عملکرد کارت حافظه 1 ترابایتی نسل سوم ProGrade Digital

بهبود عملکرد کارت حافظه 1 ترابایتی نسل سوم ProGrade Digital

کمپانی ProGrade Digital نسل سوم کارت حافظه CFexpress Type B Gold خود را منتشر کرده است تا سرعت خواندن پایدارتری را ارائه دهد که می تواند خواسته های دوربین های فیلمبرداری با وضوح بالا را بهتر برآورده کند.

 

کمپانی ProGrade می گوید که این نسل جدید کارت دارای بسیاری از ویژگی های کیفی مشابه کارت های نسل دوم است ، مانند اتصال PCIe Gen 3 با رابط کنترل کننده میزبان NVMe 1.3 ، اما سرعت خواندن پایدار را بهبود می بخشد . کارت های جدید اکنون سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه ، سرعت خواندن پشت سر هم تا 1500 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن پایدار تا 1300 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهند.

 

سایر ویژگی‌ها عبارتند از یک محفظه فلزی برای بهبود دوام و اتلاف گرما ، ضربه‌گیری حرارتی که از کارت در برابر گرم شدن بیش از حد محافظت می‌کند ، و عمر باتری طولانی‌تر و قدرت آماده به کار از طریق پشتیبانی NVMe PS0 – PS4. این کارت ها همچنین ضد اشعه ایکس و ضربه هستند ، دارای سه سال ضمانت هستند و با شماره سریال منحصر به فرد برای ردیابی اجزای کلیدی و داده های تولید برای آنچه که ProGrade در بالاترین درجه کنترل کیفیت را وعده داده است، لیزری شده اند.

 

نسل سوم کارت سری طلایی با ظرفیت 1 ترابایت با قیمت 399.99 دلار در دسترس است.

 

جناب Wes Brewer، بنیانگذار و مدیر عامل ProGrade Digital می گوید: معرفی نسل سوم کارت های طلایی CFexpress 1TB ما ظرفیت بزرگ و عملکرد به طور چشمگیری بهبود یافته آن مورد نیاز برای طیف وسیعی از نیازهای فیلم برداری را فراهم می کند.

 

معرفی مجدد نقطه ظرفیت 1 ترابایتی ، با سرعت نوشتن پایدار 1300 مگابایت بر ثانیه ، تضمین می‌کند که تقریباً از تمام حالت‌های ضبط ویدیو می‌توان استفاده کرد و در عین حال سرعت خواندن بالای ما را برای بارگیری سریع فراهم می‌کند.

 

علاوه بر کارت ارتقا یافته سری طلایی 1 ترابایتی CFexpress Type B، ProGrade Digital همچنین یک کارت حافظه 512 گیگابایتی CFexpress Type B Gold نسل سوم را با سرعت خواندن تا 1700 مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن پشت سر هم تا 1500 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن پایدار تا 800 مگابایت بر ثانیه هم ارتقا یافته است . کارت 512 گیگابایتی در فوریه 2023 عرضه خواهد شد . قیمت آن در زمان انتشار هنوز فاش نشده است.

 

کمپانی ProGrade Digital می‌گوید که تمام کارت‌های جدید نسل سوم CFexpress Gold به‌جای سرعت پشت سر هم سرعت نوشتن پایدار را روی برچسب جلویی نشان می‌دهند ، که هم برای خریداران مفید است و هم بلافاصله این نسل جدید کارت CFexpress را از کارت‌های نسل قدیمی متمایز می‌کند. .

 

این شرکت می‌گوید که این پیام به وضوح توانایی کارت‌های خود را در دنیای واقعی، به ویژه برای برنامه‌های ضبط ویدیویی با کارایی بالا ، بیان می‌کند.

 

کارت حافظه سونی Sony 160GB CFexpress Type A Tough memory card می توانید از سایت نورنگار تهیه کنید.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *