021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

سه پایه فیبر کربن جدید Sandmarc ساخته شده برای عکاسی با آیفون

سه پایه فیبر کربن جدید Sandmarc ساخته شده برای عکاسی با آیفون

سه پایه فیبر کربنی جدید سندمارک جدیدترین نمونه ای است که نشان می دهد این شرکت عکاسی با گوشی های هوشمند را جدی می گیرد ، زیرا به طور خاص برای استفاده با آیفون طراحی شده است.

 

این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات آیفون محور مانند فیلترها و لنزها را ارائه می دهد. سندمارک در واقع دو سه پایه جمع و جور دیگر را با هدف عکاسی با آیفون ارائه می دهد ، اما این افزودنی جدید اولین موردی است که از فیبر کربن استفاده می کند که وزن آن را از 2.63 پوند نسخه Pro به 2.28 پوند کاهش می دهد.

[presto_player id=373713]

 

 

بدیهی است که یک محصول عکاسی به اندازه سه پایه که در همه جا حاضر است را نمی توان برای قرار دادن یک گوشی هوشمند در مقابل دوربین فول سایز تغییر داد ، و سندمارک کارهای زیادی برای طراحی آن برای آیفون انجام نداده است . این ادعاها عمدتاً از طریق قرار دادن یک پایه گوشی هوشمند که روی سر توپ آرکا-سوئیس مانند Arca کلیک می کند ، به آن ادعاهای موبایل محور متمایل می شود.

 

این محصول با استفاده از فیبر کربن ساخته شده است تا آن را سبک و قابل حمل نگه دارد و تا 15.35 اینچ طول دارد. با باز شدن کامل ، ارتفاع سه پایه به 64.4 اینچ می رسد.

 

سندمارک توضیح می‌دهد: این سه‌پایه کاملاً مجهز و ساخته‌شده برای آیفون است. تنظیم‌پذیری سریع و یک سر توپ سطح بالا برای جهت‌گیری عمودی و منظره ، یک تجربه بی‌نظیر هنگام عکاسی با آیفون را به وجود می آورد.

 

سه پایه فیبر کربن جدید Sandmarc طراحی شده است برای عکاسی با آیفون

 

در حالی که به عنوان سه پایه آیفون به بازار عرضه می شود و به فروش می رسد ، مانعی برای استفاده عکاس از آن با یک دوربین عکاسی نمی شود ، زیرا می تواند حداکثر وزن 13.23 پوند را پشتیبانی کند . این در واقع به طور قابل توجهی بیشتر از وزن کیت های دوربین است ، به این معنی که سه پایه بسیار قوی است . سندمارک در واقع بیشترین دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه را به‌عنوان دوربین های پشتیبانی‌شده در پایین لیست سازگاری خود ، همراه با GoPros و اساساً همه آیفون‌های پس از iPhone 4 و گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید را نیز فهرست می‌کند.

 

سر توپی که در آن گنجانده شده است ، امکان مفصل بندی استاندارد یک دوربین متصل را فراهم می کند ، که هم جهت عمودی و هم جهت افقی را برای یک گوشی هوشمند متصل یا دوربین با اندازه کامل دارد.

 

سه پایه فیبر کربن جدید Sandmarc ساخته شده برای عکاسی با آیفون است

 

هر یک از سه پایه فیبر کربنی دارای سه قسمت هستند که با قفل های پیچشی استاندارد در جای خود نگه داشته می شوند و محور مرکزی نیز فیبر کربنی است و می توان آن را با قفل پیچشی مشابه بالا و پایین کرد.

 

سه پایه Sandmarc Carbon-Edition برای آیفون در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت 300 دلار موجود است. این شرکت می گوید که قصد دارد واحدهای حمل و نقل را از ماه مارس آغاز کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *