021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

ارتقا متمرکز بر ویدئو سیگما به دوربین‌های L fp و fp

ارتقا متمرکز بر ویدئو سیگما به دوربین‌های L fp و fp

به لطف اضافه شدن حالت رنگی جدید ، قابلیت استفاده از SSDهای خارجی 4 ترابایتی ، Open Gate با Desqueeze Anamorphic ، پشتیبانی از Atomos Cloud و موارد دیگر، دوربین‌های fp و fp L خود را برای فیلمسازان جذاب‌تر می‌کند.

 

به روز رسانی نسخه 3.00 برای Sigma fp L و نسخه 5.00 برای Sigma fp است و لیستی از عملکردهای جدید را برای هر دو دوربین ارائه می دهد.

 

ابتدا ، سیگما یک حالت رنگی جدید به نام «طلایی گرم» اضافه کرده است . این شرکت می گوید که این یک “فضای ملایم” با رنگ های ملایم و رنگ های گرم ایجاد می کند.

 

سپس ، ویژگی کادر فوکوس به منوی نمایش اطلاعات اضافه شده است . این ویژگی فقط هنگام عکاسی در حالت STILL یا اگر حالت CINE روی STILL-like تنظیم شده باشد ، در منو ظاهر می شود.

 

سیگما اکنون اجازه می دهد تا دوربین حتی در زمانی که نوردهی طولانی دارد خاموش شود . علاوه بر این ، هر دو دوربین اکنون با یک SSD خارجی 4 ترابایتی سازگار هستند.

 

ارتقا متمرکز بر ویدئو سیگما به دوربین‌های L fp و fp ارائه شد

 

دروازه باز (x1.25 / x1.3 / x1.5 / x1.65 / x1.8 / x2) برای ARRI ALEXA LF ​​/ ALEXA Mini LF به دوربین و اطلاعات تنظیمات ثبت شده در منو کارگردان اضافه شده است . در نهایت ، Atomos Cloud نیز پشتیبانی می شود

 

علاوه بر پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های بالا ، دوربین‌های Sigma fp و fp L نیز اولین دوربین‌های بدون آینه هستند که سیستم اندازه‌گیری EL Zone را که توسط فیلمبردار Ed Lachman ایجاد شده است، در خود جای داده‌اند. EL ZONE یک ابزار نوردهی با رنگ کاذب است که در آن نوردهی استاندارد با بازتاب 18 درصد به رنگ خاکستری نمایش داده می‌شود وبا حداکثر شش مرحله از نقاط برجسته و سایه‌ها که در قالبی بصری استاندارد و با کد رنگی نمایش داده می‌شوند تا به سازندگان اجازه استفاده پویا از طیف وسیعی از دوربین ها را بدهد.

 

مارک امیرحمزه ، رئیس سیگما آمریکا ، می‌گوید : معرفی سیستم اندازه‌گیری EL ZONE ، همراه با فهرست کامل ویژگی‌ها و عملکردهای ارائه شده در جدیدترین سیستم‌افزار ، نشان‌دهنده تعهد SIGMA به سری دوربین‌های fp است. با هر به روز رسانی سیستم عامل اصلی دوربین های fp به ابزارهای مهم تری برای پاسخگویی به نیازهای جامعه خلاق تبدیل می شوند.

 

ارتقا متمرکز بر ویدئو سیگما برای هر دو دوربین از 8 فوریه از وب سایت سیگما در دسترس خواهد بود. هر دو به روز رسانی برای دارندگان fp یا fp L رایگان است.

 

منبع خبر : petapixel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *