دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

جدیدترین شارژر سونی 10 باتری پهباد را شارژ می کند

اخبار عکاسی
جدیدترین شارژر سونی 10 باتری پهباد را شارژ می کند

شارژر سونی 10 باتری AirPeak را نگه می دارد و آن را شارژ می کند

 

جدیدترین شارژر سونی در یک قاب جدید به سبک چمدان غلتکی معرفی شده است که حداکثر 10 باتری پهباد AirPeak را در خود جای می دهد و می تواند چهار عدد از آنها را به طور همزمان شارژ کند تا پرواز پهباد AirPeak S1 را برای مدت طولانی آسان تر کند.

 

این کیس جدید که LBN-H1 نام دارد، برای اپراتورهای حرفه ای پهپاد طراحی شده است که از AirPeak S1 در مجموعه فیلم ها یا برای کاربردهای صنعتی استفاده می کنند. این نه تنها 10 باتری AirPeak را ذخیره می کند، بلکه امکان شارژ و تخلیه آنها را برای استفاده در میدان و سفر ایمن فراهم می کند. اندازه تقریبی 21 7/8 اینچ (553 میلی متر) ارتفاع، 16 3/4 اینچ (423 میلی متر) عرض، 10 1/4 اینچ (258 میلی متر) عمق و وزن تقریباً 33 پوند، 8.2 اونس ، (15.2 کیلوگرم) ، که شامل هیچ بسته باتری، سیم برق و سایر لوازم جانبی نمی شود. سونی می گوید گواهینامه UL62368-1 را نیز دارد.

 

همانطور که گفته شد، می تواند چهار باتری را در یک زمان شارژ کند ،محدودیتی که PetaPixel توضیح رسمی برای آن ارائه نداده است، اما احتمالاً به مدیریت هد مربوط می شود ، و می تواند به طور ایده آل برای حمل و نقل و ذخیره سازی طولانی ، هشت باتری در یک زمان تخلیه کند، که سونی می گوید آن را ایجاد کرده است.

 

جدیدترین شارژر سونی باتری پهباد را شارژ می کند

 

در مورد شارژ، دو حالت در دسترس وجود دارد: Quick و Full. حالت سریع برای زمان‌های شارژ کوتاه‌تر طراحی شده است و تا چهار بسته باتری LBP-HS1 را از حدود 20٪ تا 90٪ در حدود 30 دقیقه شارژ می کند. حالت کامل تا چهار بسته باتری LBP-HS1 را از حدود 0٪ تا 100٪ در تقریباً 55 دقیقه یا از حدود 20٪ تا 100٪ در تقریباً 50 دقیقه شارژ می کند. سونی می گوید یک فن داخلی برای خنک کردن خودکار باتری ها و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد طراحی شده است.

 

جدیدترین شارژر سونی

 

با توجه به اینکه پهپاد قرار است حداقل 12 دقیقه زمان پرواز به ازای هر باتری را فراهم کند، اگر خلبانی با یک کیس کامل از 10 باتری شارژ شده در مجموعه حاضر شود، از نظر تئوری می‌توان پهپاد را برای مدت طولانی در دسترس نگه داشت. در طول این مدت می تونید به طور مرتب باتری ها را با کیس تعویض و شارژ کنید. گفتنی است، PetaPixel در زمان بررسی AirPeak S1 در سال گذشته، زمان پرواز بسیار کمتری را نسبت به تخمین سونی تجربه کرد.

 

هنگام آماده‌سازی برای سفر یا ذخیره‌سازی، همانطور که گفته شد حداکثر هشت بسته باتری را می‌توان به طور همزمان تخلیه کرد، اگر برق ایستگاه باتری روشن یا خاموش باشد و دو گزینه دارد: حالت 50% که می توان برای ذخیره سازی طولانی مدت استفاده کرد و تقریباً 17 ساعت طول می کشد تا تخلیه شود از حدود 100% تا 50% و حالت 25% که برای حمل و نقل هوایی طراحی شده است و تخلیه از حدود 100% تا 25% تقریباً 27 ساعت طول می کشد.

 

جدیدترین شارژر سونی برای پهباد

 

ایستگاه باتری LBN-H1 شامل کابل‌های شارژ داخلی برای دو کنترل از راه دور RCR-VH1 است و به سه سوکت استاندارد لوازم جانبی پریز برق کمکی مجهز است که می‌تواند طیف وسیعی از لوازم جانبی را پشتیبانی کند. این شامل سه خروجی فندکی 12 ولتی است که می تواند دستگاه های تلفن همراه، دوربین ها و سایر لوازم جانبی USB را شارژ کند. سونی می‌گوید این سبک خروجی را انتخاب کرده است زیرا نسبت به سایر گزینه‌ها تطبیق‌پذیرتر است.

 

شارژر جدید سونی باتری پهباد را شارژ می کند

 

سونی می‌گوید که درپوش سوکت لوازم جانبی را می‌توان به عنوان یک درپوش برای جلوگیری از بسته شدن تصادفی درب به دلیل باد یا عوامل دیگر در حین استفاده از جعبه غلتکی استفاده کرد.

 

علاوه بر جعبه شارژ، سونی همچنین می‌گوید که یک بسته باتری جدید با ظرفیت بالاتر را در اواخر امسال عرضه خواهد کرد که زمان پرواز طولانی‌تری را قبل از نیاز به فرود پهبادAirPeak S1 فراهم می‌کند.

 

شارزر Sony LBN-H1 Battery Station از 19 ژانویه با قیمت 2.899.99 دلار در دسترس خواهد بود.

 

منبع خبر : petapixel

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *