021-7356

پهباد DJI Mini 3 سبک وزن ، با کیفیت و منعطف ، رو نمایی شد

پهباد DJI Mini 3 سبک وزن ، با کیفیت و منعطف ، رو نمایی شد

DJI عضو جدیدی از سری پهپاد های Mini خود را معرفی کرده است: پهباد DJI Mini 3 با امکانات جدید یک پهپاد 249 گرمی با سنسور 1/1.3 اینچی به نام DJI Mini 3.

DJI Mini 3 – که نباید با DJI Mini 3 Pro که در اوایل امسال معرفی شد اشتباه گرفته شود – می تواند با استفاده از عکاسی عمودی واقعی این شرکت با دوربین پهپاد که می تواند 90 درجه بچرخد، ویدیوهای 4K HDR و عکس های 12 مگاپیکسلی بگیرد. محتوایی با نسبت عمودی درست مانند Mini 3 Pro.

DJI می‌گوید که طراحی این سنسور، که دارای پیکسل‌هایی به بزرگی 2.4 میکرومتر است، به لطف سنسور Type 1/1.3 CMOS و لنز ثابت با دیافراگم f/1.7، عملکرد در نور کم را بهبود می‌بخشد. این شرکت اضافه می‌کند که این طراحی به وضوح تصویر بیشتر، عمق میدان واضح‌تر و نویز کمتر تصویر در نور کم و کنتراست بالا کمک می کند.

DJI Mini 3 با امکانات جدید ارائه شد

سنسور در Mini 3 به عنوان دارا بودن “فناوری پیکسل 4 در 1” برای تصاویر تا 48 مگاپیکسل توصیف شده است، که نشان می دهد DJI Mini 3 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی است که برای جمع آوری نور بیشتر استفاده می شود. ترکیب کردن چهار پیکسل با هم به عنوان یک پیکسل واحد برای 12 مگاپیکسل استاندارد است. این تکنیک در دوربین‌ها غیرمعمول نیست و بسته به نحوه ساخت حسگر، به دوربین اجازه می‌دهد تا تصاویری با رزولوشن پایین‌تر اما با حساسیت بالاتر یا تصاویری با وضوح بالاتر اما با حساسیت کمتر ثبت کند.

DJI Mini 3 با امکانات جدید

Mini 3 دارای ISO بومی دوگانه و HDR روی تراشه برای ثبت تصاویر با محدوده دینامیکی گسترده است. ویدیوهای HDR تا 4K/30 قابل ضبط هستند.

این پهپاد قادر به “شیب زاویه بزرگ” برای ترکیب بندی های مختلف است و زوم دیجیتال 2 برابری در 4K/30، زوم 4 برابری در 1080p و زوم 2 برابری در حالت عکس 12 مگاپیکسلی موجود است.


اندازه و قابلیت حمل پهباد DJI Mini 3 با امکانات جدید

وزن 249 گرمی این پهپاد که برای عملکرد در محدودیت های جهانی در مورد عملکرد پهپادهای تفریحی طراحی شده است، به پهپاد اجازه می دهد بدون ثبت، آزمایش یا مجوز در نقاطی از جهان پرواز کند که پهپادهای زیر 250 گرم فاقد این محدودیت هستند.

DJI Mini 3

ابعاد دقیق DJI Mini 3 در مواد مطبوعاتی ارائه نشده است، اگرچه شرکت گفته است که پهپاد را می توان «در کیف یا جیب » حمل کرد.

زمان پرواز، ارتباطات، و ویژگی ها

DJI ادعا می کند حداکثر زمان پرواز 38 دقیقه با باتری استاندارد (در شرایط بدون باد، حرکت با سرعت ثابت 21.6 کیلومتر در ساعت) و می تواند تا 51 دقیقه با باتری هوشمند پرواز پلاس، یک وسیله جانبی اضافی که در همه مناطق در دسترس نیست، پرواز کند.

Mini 3 دارای قابلیت شناور ثابت و ثبت تصاویر ثابت با سرعت باد تا 10.7 متر بر ثانیه (نزدیک به 30 مایل در ساعت) است.

DJI Mini 3 از سیستم انتقال دیجیتال O2 این شرکت استفاده می‌کند که می‌تواند تغذیه زنده 720p/30fps را تا 10 کیلومتر فراهم کند. یک سیستم QuickTransfer حداکثر سرعت دانلود 25 مگابایت بر ثانیه را دارد.

پهباد DJI Mini 3 با امکانات جدید

مانند دیگر مدل‌های پهپاد فعلی DJI، Mini 3 می‌تواند از QuickShot‌های برنامه‌ریزی‌شده خودکار برای ایجاد بسیاری از عکس‌های سینمایی معمولی به سبک هلیکوپتری بگیرد. Mini 3 می تواند Dronie، Helix، Rocket، Circle و Boomerang را اجرا کند.

پهباد DJI Mini 3 با امکانات جدید همچنین دارای چندین حالت بازگشت به خانه (RTH) است، از جمله Smart RTH، Low Battery RTH و Failsafe RTH که در هنگام افت سیگنال از کنترلر، پهپاد را به خانه می فرستد. برای ناوبری، Mini 3 از سیستم های ماهواره ای GMSS استفاده می کند و دارای یک سیستم سنجش رو به پایین برای شناور دقیق و پایداری است.


قیمت و در دسترس بودن.

پنج ترکیب از پهباد DJI Mini 3 با امکانات جدید وجود دارد که هر کدام با مجموعه‌ای از لوازم جانبی متفاوت، از امروز در دسترس هستند.

احتمالاً مهمترین آنها پهپاد به تنهایی است که 409 دلار قیمت دارد و پهپادی که با کنترل از راه دور RC-N1 عرضه می شود با قیمت 499 دلار به فروش می رسد. ترکیب سوم شامل کنترل از راه دور DJI RC با قیمت 639 دلار است، در حالی که ترکیب بعدی شامل RC-N1، کیف شانه ای، هاب شارژ و دو باتری هوشمند پرواز با قیمت 659 دلار است. در نهایت، DJI Mini 3 Fly More Combo دارای لوازم جانبی مشابه با ترکیب قبلی اما با کنترلر DJI RC است و قیمت آن 798 دلار است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *