021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین لنزهای کلیپسی

بهترین لنزهای کلیپسی

بهترین لنزهای گوشی‌های آیفون و اندروید ، بسیار ساده و کوچک هستند ، اما میتوانند امکانات زیادی را به شما بدهند . کیت‌های لنز دوربین‌های iPhone ، ازطریق یک قاب یا گیره مخصوص به گوشی شما وصل میشود و 3 مدل لنز تله فوتو ، ماکرو و واید را در اختیار شما قرار میدهد.

دوربین های موبایل هرروزه بهتر و بهتر می شوند و با توجه به اینکه همیشه در جیب همه هستند ، منطقی است که بسیاری از عکاسان به عنوان وسیله ای برای ثبت لحظه از آن استفاده کنند. گوشی های مطرح این روزها ، آیفون 11 پرو و گوگل پیکسل 4 با دوربینهایی که تصاویری با کیفیت حیرت انگیز تولید می کنند کاملاً شگفت انگیز هستند!

چگونه این امر ممکن شده است؟ خوب ، تلفن های جدیدتر (یعنی آنهایی که در چند سال گذشته تولید شده اند) مجهز به چند دوربین اند که شامل لنزهای عادی ، واید و تله فوتو هستند.

بنابراین ، ممکن است فکر کنید ، این بدان معنی است که دوربین گوشی ها نیازی به هیچ لنزهای الحاقی ندارند. اما این مورد صادق نیست ، زیرا سازندگان تجهیزات مخصوص گوشی های هوشمند همیشه در حال تلاش اند و اطمینان حاصل می کنند که محصولاتشان هنوز از آنچه موبایل ها قادر به انجام هستند پیشی می گیرد.

خیلی از شماها میخواهید کمی حرفه ای تر با دوربین موبایل خود عکاسی کنید. در ادامه لنزهایی را برای شما معرفی میکنیم که بتوانید با توجه به گوشی و ژانر عکاسی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

[relatedpost post=”156937″]

1) لنز Olloclip iPhone 11 Pro ElitePack

جدیدترین لنزها برای جدیدترین موبایل های iPhone

مناسب: Pro Max

تعداد لنزها: سه

انواع لنزها:  Telephoto 2x ، Fisheye 180 ، Macro 15x

نکات مثبت

کیفیت تصویر عالی

بدون قاب مخصوص هم کار می کند

نکات منفی

سازگاری محدود

گران قیمت

این کیت شامل یک لنز تله فوتو 2 برابر برای دسترسی بیشتر شما و همچنین لنز دیگری است که در واقع دو لنز در یک واحد است. یک لنز چشم ماهی 180 درجه و یک ماکرو 15 برابر. این مجموعه ای همه کاره است. با اینکه قیمت بالایی دارد اما اگر از طریق عکاسی درآمد دارید و قصد دارید با آیفون 11 Pro Max  خود عکس های زیادی بگیرید، این کیت بسیار خوب و کاربردی است.

2) کیت لوکس ShiftCam ProLens

این لنزها کوچک نیستند اما میتوانند iPhone شما را به یک نیروگاه تولید عکس تبدیل کنند

مناسب: iPhone 11 Pro, 11 Pro Max, XS, XS Max, X, XR, 7 Plus, 8 Plus

تعداد لنزها: پنج

انواع لنزها: Telephoto, Wide-angle, Macro, Long-range Macro, Fisheye

نکات مثبت

کیفیت عالی

سیستم نصب کاملا مهندسی شده

نکات منفی

فقط برای آیفون

گران قیمت و بزرگ

سری خارق العاده ProLens از ShiftCam ممکن است ارزان و ظریف نباشد ، اما در مورد عکاسی با آیفون واقعا تفاوت قابل توجهی ایجاد می کنند.

این لنزها از طریق یک صفحه ی متغیر به لنزهای اصلی گوشی متصل می شوند ، در یک براکت قرار می گیرند که در داخل قابی مخصوص از همین برند است. در حالی که همه اینها به قیمت این کیت افزوده است ، اما این بدان معناست که پس از راه اندازی ، تعویض لنزها به راحتی انجام می شود. همه لنزهای موجود در کیت Deluxe – تله فوتو ، واید ، ماکرو ، ماکرو با برد دور و چشم ماهی – کاملاً واضح و با کیفیت هستند.

3) کیت لنز Xenvo Pro

یک کیت چشمگیر با نور led مفید

مناسب: اکثرا موبایل ها

تعداد لنزها: دو

انواع لنزها: Macro, Wide-angle

نکات مثبت

سازگاری گسترده

ماکرو خیلی خوب

نکات منفی

فقط دو لنز

لنز واید کمی ضعیف عمل میکند

این کیت از Xenvo با اکثریت قریب به اتفاق تلفن های هوشمند کار خواهد کرد ، به راحتی بر روی  قاب ها وصل میشود تا در یک موقعیت سریع و آسان بتوانید عکاسی کنید. لنزهای موجود ، یک ماکرو و یک واید است. ماکرو بسیار عالی است ، و ثبت یک تصویر از نزدیک با موبایل سوژه را به یک واقعیت چشمگیر تبدیل می کند. واید به اندازه کافی مناسب است ، اگرچه برخی از کاربران متوجه کمی لک در گوشه های تصویر شده اند. اما هنوز هم ، این یک کیت مفید است و با داشتن یک چراغ LED ، جلوه ی بیشتری به تصاویری که از نزدیک گرفته میشود میدهد، این یک روش عالی برای یک عکاس است که می تواند عکاسی با موبایل خود را یک درجه بالاتر ببرد.

4) لنزهای واید Moment

لنزی با کیفیت بالا که به قاب گوشی مخصوص نیاز دارد

مناسب: iPhone 6, 6s, 6 Plus, 6s Plus 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, XR, XS, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max; Samsung Galaxy S8, S9, S9+, S10; Samsung Galaxy Note 8, 9 ,10; Google Pixel 1, 2, 3, 3a, 4, 4XL

تعداد لنزها: یک

نوع لنز: 0.63x wide angle

نکات مثبت

لنز با کیفیت بالا

متناسب با قاب مخصوص

نکات منفی

گران قیمت

قاب به صورت جداگانه به فروش میرسد

مدل کوچکی از لنزهایی که برنده ی جایزه ی کیفیت بالا برای گوشی های موبایل شدند. برخلاف اکثر گزینه ها ، این لنزها مستقیما روی تلفن نصب نمیشوند. در عوض ، آنها به یک قاب متصل می شوند که به طور خاص برای طیف وسیعی از تلفن های هوشمند از اپل ، گوگل و سامسونگ طراحی شده است. به این ترتیب ، این بدان معنی است که آنها از نظر ایمنی متناسب هستند اما شما را ملزم به خرید یک قاب جدید برای قرار دادن لنز روی تلفن خود می کنند. علاوه بر این لنزهای واید 0.63x ، شرکت Moment لنز های دیگری نیز دارد که می توانند همراه با قاب مخصوص مورد استفاده قرار گیرند – از جمله یک چشم ماهی ، یک تله و یک لنز آنامورفیک (برای فیلمبرداری).

5) لنز دوربین موبایل برند Aukey Ora

2 لنز در 1 لنز برای آیفون 6 ، 7 و 8 ، سامسونگ گلکسی و…

مناسب: iPhone 5, 6, 7, 8; Samsung S6, S7, S8; Google Pixel 1, 2, 3; iPad

تعداد لنزها: دو

نوع لنزها: 120-degree wide angle and 15x macro

نکات مثبت

ساخت آلومینیوم

طرح کلیپسی ساده

نکات منفی

با دوربین های دوتایی عقب سازگار نیست

بیشتر برای تلفن های قدیمی تر

یک لنز دوربین موبایل بسیار معتبر که به خوبی بررسی شده و دارای قیمت مناسبی است ، این پیشنهاد توسط برند  Aukey ارائه می شود. یک لنز با زاویه دید 120 درجه به همراه یک لنز ماکرو 15 برابر در این پکیج گنجانده شده است. تنها نقطه ضعف در این لنزها این است که ، برای گوشی های هوشمندی که دارای دو دوربین عقب هستند ، مانند iPhone X و Samsung Galaxy S9 مناسب نیست. این موضوع ممکن است برای برخی که مدل های نسبتا قدیمی دارند عالی باشد چراکه شانس عکاسی با موبایل خود را از دست نخواهند داد. اما این مسئله می تواند برای کسانی که هر ساله جدیدترین گوشی را میخرند مشکل ساز شود. کلیپس این لنزها از لاستیک نرم ساخته شده است ، بنابراین نباید هیچ خراشی روی صفحه نمایش تلفن هوشمند شما ایجاد کند.

6) تله فوتو Apexel 36x

کمی بیشتر نیاز دارید؟ خیلی بیشتر چطور؟

مناسب: اکثر موبایل ها

تعداد لنزها: یک

نوع لنز: 36x telephoto

نکات مثبت

دسترسی بسیار زیاد
همراه با سه پایه کوچک

نکات منفی

کاهش روشنایی در تصویر
شاتر از راه دور خیلی مفید نیست

اگر عکسبرداری از راه دور را دوست دارید ، این آخرین نقطه از نظر دسترسی است. تله فوتو Apexel 36x تلفن شما را به یک تیرانداز قدرتمند از راه دور تبدیل می کند و سه پایه ی کوچک مفیدی را به شما ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کنید که عکس هایتان تار نخواهد شد.

همچنین دارای یک ریموت شاتر برای ضبط تصاویر از راه دور است.  ولی هنگام کار با چنین لنزی خیلی مفید نیست ، اما داشتن آن بد نیست و قیمت کلی کیت هنوز به طرز شگفت انگیزی پایین است.

این با کیفیت ترین لنز نیست و برخی از کاربران از کاهش روشنایی تصاویر شکایت دارند ، اما با توجه به قیمت و منحصر به فرد بودن ، نمی توان این موضوع را ایراد بزرگی دانست.

7) کیت لنز دوربین HD جامع Nelomo

طراحی جمع و جور با سه لنز و کیف حمل

مناسب: بیشتر گوشی های هوشمند با ضخامت بین 7 تا 10 میلی متر

تعداد لنزها: سه

نوع لنزها: Super wide angle, 15x macro and 230° fisheye

نکات مثبت

سیستم پیچ و مهره ای جمع و جور

همراه با کیف حمل

نکات منفی

گران نسبت به چیزی که در اختیار شما میگذارند

فقط متناسب اندازه های خاصی از موبایل ها است

پایه ی این لنزها می تواند به تلفنهایی با ضخامت بین 7 میلی متر تا 10 میلی متر بچسبد ، که بیشتر گوشی های اخیر از جمله iPhone 8 و X ، Samsung Galaxy S9 و Google Pixel 3 را پشتیبانی می کند.

این کیت دارای سه لنز است ، از جمله یک لنز چشم ماهی 230 درجه ، یک لنز واید فوق العاده و یک لنز ماکرو که بزرگنمایی معادل 15X را ارائه می دهد. یک پارچه و کیف میکرو الیاف ، به همراه یک کیف محافظ و یک قلاب برای بستن آن به کوله پشتی شما در این پکیج است.

تنها اشکال در اینجا این است که اگر ضخامت گوشی شما همراه با قابی که استفاده میکنید بیشتر از 10 میلیمتر باشد ، با توجه به محدودیت اندازه ، ممکن است پایه لنز در گوشی شما محکم نشود ومجبور باشید که قاب خود را دربیاورید. پس باید بیشتر مراقب امنیت گوشی خود باشید.

8) کیت لنزهای 3 در 1 CamKix Universal

برای یک پکیج جامع سه لنزی بسیار ارزان است

مناسب: اکثر موبایل ها و تبلت ها

تعداد لنزها: سه

نوع لنزها: Fisheye, macro and wide-angle

نکات مثبت

لنز ماکرو و واید روی هم پیچ میشود

ارزان قیمت

نکات منفی

خیلی حرفه ای نیست

جالب است بدانید این لنزها به راحتی روی هم پیچ می شوند و شما تعویضی سریع و آسان بین یک لنز و دیگری را دارید. همچنین این کیت همراه با یک کیف است و سازگاری کلیپسی این لنزها بدان معنی است که پایه لنز به اکثر تلفن های هوشمند و تبلت ها متصل میشود. اما در حد بقیه لنزهایی که بالاتر برایتان معرفی کردیم حرفه ای نیست. اگر تازه کار هستید ونمیخواهید خیلی هزینه کنید این مورد گزینه ی خوبی است.

سخن آخر

زمانی که دوربین گوشی های هوشمند نسبت به سری های گذشته شروع به بهتر شدن کردند، برای این دوربین ها هماهنگ کردن زاویه ها و کیفیت عکس نسبت به یک دوربین کامل سخت بود. اما هم چنان اگر از لنز مناسب برای گوشی هوشمند استفاده بشه ، میشه با همان دوربین گوشی هم به کیفیت خوبی نزدیک شد. ما‌ امیدواریم لیست بهترین لنزها برای گوشی‌های هوشمند که برای شما ارائه کردیم، حس کنجکاوی شما را در مورد اینکه این لنزها چگونه برای شما تصاویری هیجان انگیز ایجاد میکنند برانگیخته‌باشد و به سوالات ذهنتان پاسخ داده باشیم.

1 Comment

  • Fateme گفت:

    سلام گوشی من ۱۳ پرومکس هست چه لنزی به درد گوشیم میخوره چون اکثر لنز ها کوچیک هستن برای دوربینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *