021-7356

سایت DPReview به عنوان یک بایگانی ، پس از بسته شدن در دسترس خواهد بود

سایت DPReview به عنوان یک بایگانی ، پس از بسته شدن در دسترس خواهد بود

سایت Digital Photography Review به‌روزرسانی‌ای درباره بسته شدن قریب‌الوقوع خود منتشر کرده است که به نگرانی‌های خوانندگان خود در مورد محتواها پاسخ می‌دهد و از تلاش‌های قسمت بایگانی خبر می‌دهد.

 

اسکات اورت ، مدیر کل سایت DPReview می نویسد:

 

خوانندگان محترم

 

ما سوالات زیادی در مورد آینده سایت دریافت کرده ایم . ما نگرانی های شما را در مورد از دست دادن محتوایی که در طول سال ها به دقت تنظیم شده است می شنویم و می خواهیم به شما اطمینان دهیم که محتوا به عنوان یک بایگانی در دسترس خواهد بود.

 

همچنین شنیده‌ایم که برای دسترسی به سایت به زمان بیشتری نیاز دارید ، بنابراین در حین کار روی آرشیو کردن ، به انتشار مطالب های بیشتری ادامه می‌دهیم.

 

از این انجمن و حمایتی که در طول این سال ها از ما نشان داده اید متشکریم.

 

اسکات اورت

 

مدیر کل – DPReview.comPetaPixel در اوایل متوجه شد که مالک DPReview ، آمازون ، قصد دارد وب سایت را آفلاین کند . با این حال ، این طرح به وضوح در پاسخ به بازخورد پرشور بسیاری از خوانندگان قدیمی آن تغییر کرده است . کانال یوتیوب DPReview از تغییر این فرآیند چیزی نگفته است و هنوز مشخص نیست که آمازون قصد دارد با آن چه کاری انجام دهد ، اگرچه در این مرحله تعجب آور نیست که ویدیوها نیز آنلاین باقی بمانند.

 

چند روز پس از اعلام بسته شدن اولیه DPReview ، تلاش‌های بایگانی توسط اشخاص ثالث به طور جدی آغاز شد. با توجه به اطلاعیه امروز ، به نظر می رسد که بایگانی خارجی ممکن است غیر ضروری باشد . با این حال ، مقاله اصلی DPreview در مورد بسته شدن آن همچنان حاوی متنی است که بیان می‌کند وب‌سایت برای مدت محدودی در حالت فقط خواندنی در دسترس خواهد بود و این یک مطلب در حال توسعه باقی می ماند.

 

سایت DPReview به عنوان یک بایگانی ، پس از بسته شدن در دسترس میباشد

 

اورت همچنین اعلام کرد که قصد دارد مطالب بیشتری را در DPreview به صورت زنده در اختیار بگذارد ، در حالی که تیم روی آرشیو کردن بقیه محتوای آن کار می‌کند ، حرکتی که برخلاف طرح اولیه برای به‌روزرسانی مجدد وب‌سایت پس از 10 آوریل 2023 عمل می‌کند.

 

در روز های اول پس از اعلام بسته شدن DPReview ، این تیم محتوای فوق‌العاده‌ای را برای حامیان قدیمی تولید کرده است ، از جمله یک براکت به سبک مارس Madness .

 

در نهایت ، همین حامیان ممکن است تا حد زیادی مسئول تغییر رویکرد آمازون به غروب آفتاب DPreview باشند . در حالی که این وب سایت به زودی بسته می شود ، به نظر می رسد محتوای آن برای حفظ رسمی است.

حتی محتوای جدید و غیرمنتظره ای در راه است تا به وب سایت قدیمی عکاسی کمک کند تا با صدای بلند منتشر شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *