دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • لوازم جانبی موبایل

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

نسل جدید کارت‌های Gold CFexpress ProGrade به 2 ترابایت افزایش یافت

اخبار عکاسی
نسل جدید کارت‌های Gold CFexpress ProGrade به 2 ترابایت افزایش یافت

پروگرید دیجیتال ظرفیت 2 ترابایتی برای کارت‌های Gold CFexpress ProGrade نوع B را معرفی کرده است.

 

این شرکت در ژانویه ماه این نسل جدید کارت‌های CFexpress سری Gold را معرفی کرد ، اما ظرفیت حداکثر آنها به 1 ترابایت محدود شده بود . این موضوع با محصولات رقبا در دسته‌بندی کارت‌های حافظه با عملکرد متوسط ، مانند سری Gold کارت‌های حافظه لکسار که در آوریل ماه معرفی شدند ، سازگار است.

 

بیشتر شرکت‌های تولید کننده کارت‌های حافظه مجموعه‌ای از گزینه‌ها در دسته‌بندی‌های عملکرد مختلف ارائه می‌دهند و پروگرید هم از این قاعده مستثنی نیست . کارت‌های CFexpress نوع B این شرکت ، که طراحی بزرگتری را دارند و با دوربین‌های جدید تولید شده توسط کانن و نیکون کار می‌کنند ، اما با طراحی کوچکتری که توسط سونی استفاده می‌شود ، یعنی نوع A  سازگار نیستند ، به دو دسته‌بندی تقسیم می‌شوند : Gold و Cobalt . هر دوی این دسته‌بندی‌ها شماره‌های مشابهی در عملکرد خواندن دارند ، اما کارت‌های Cobalt شرکت پروگرید سرعت نوشتن بیشتری را ارائه می‌دهند و به طور کلی در آزمون‌ها عملکرد بهتری نشان می‌دهند نسبت به کارت‌های سری Gold ارزان قیمت . از طرفی ، کارت‌های Cobalt پروگرید عملکرد بهتری دارند ، اما به ظرفیت‌های کمتری در دسترس هستند تا جبران شود.

 

نسل جدید کارت‌های Gold CFexpress ProGrade

 

پروگرید اخیراً قابلیت‌های خطوط Gold خود را ارتقا داده است و اکنون دارای اتصال PCIe نسل 3 با رابط کنترلر میزبان NVMe1.4 می‌باشند . این ارتقاء اکنون به آنها اجازه می‌دهد تا با سرعت خواندنی تا ۱۷۰۰ مگابایت بر ثانیه عمل کنند و سرعت نوشتن تصادفی آنها به ۱۵۰۰ مگابایت بر ثانیه رسیده است . پروگرید همچنین ادعا می‌کند که دارای سرعت نوشتن پایداری تا ۱۳۰۰ مگابایت بر ثانیه است ، که به گفته شرکت آنها را برای برنامه‌های ضبط ویدئویی با رزولوشن بالا بسیار مناسب می‌کند.

 

برای تمایز دادن نسل جدید از نسل‌های قبلی ، پروگرید می‌گوید که سرعت نوشتن پایدار در بالای برچسب کارت به طور واضح ذکر شده است ، نه عملکرد انفجاری که در بیشتر برندهای دیگر در آنجا چاپ می‌شود.

 

حالا با ظرفیت بزرگ 2 ترابایت ، وس بروور ، موسس و مدیر عامل پروگرید ، می‌گوید که این کارت “تقریباً تمام حالت‌های ضبط ویدئو را قابل استفاده می‌سازد و در عین حال سرعت خواندن سنتی را برای خالی کردن سریع کارت ارائه می‌دهد.

 

نسل جدید کارت‌های Gold CFexpress ProGrade نوع B به 2 ترابایت افزایش یافت

 

این کارت دارای یک قاب فلزی برای مقاومت و پراکنش حرارت بهتر است و با داشتن ترموتروتلینگ ، از افزایش دما محافظت می‌کند . ضد اشعه ایکس و ضد شوک است و دارای گارانتی سه ساله است و با برنامه Refresh Pro شرکت ProGrade Digital سازگار است.

 

کارت‌های Gold CFexpress ProGrade نوع B با ظرفیت 2 ترابایت با قیمت 800 دلار در دسترس است ، که تقریباً دو برابر قیمت کارت با ظرفیت 1 ترابایتی این شرکت است که قیمت آن 400 دلار است.

 

مطالب پیشنهادی نورنگار :

اجزای داخلی دوربین عکاسی را بشناسید

ساعت هوشمند سیم کارت خور بخریم یا نه؟

چگونه حافظه گوشی را خالی کنیم؟

شیائومی نوت ۹ اس ، محافظه‌کار و قابل‌اعتماد

حافظه پنهان دوربین‌ 85 سال پیش و کاشفان یخبندان
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط