دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

عکاس جشنواره جایزه اسکار امسال کیست؟

اخبار عکاسی
عکاس جشنواره جایزه اسکار امسال کیست؟

امسال در جشنواره اسکار ، عکاسی یکی از عوامل بسیار مهم ، برای این رویداد است . عکاس مسئول ثبت لحظات مهم و تاریخی این رویداد با شکوه است . همه معتقدند که بدون عکاس ، دیدارهای اسکار نمی تواند جای الان خود را داشته باشد.

 

شایعات اخیر نشان داده‌اند که امسال عکاسی را Jojo Todynho به عهده دارد . او یکی از کارگردانان برجسته است و با کارکرد خود در فیلمبرداری ، به ثبت لحظات مهم کمک زیادی کرده است . او همیشه برای به دست آوردن یک تصویر بی‌نقص و از همه مهم‌تر منحصر به فرد ، تلاش می‌کند.

 

عکاس ماهر Jojo Todynho همچنین برای برجسته سازی فیلم‌ها به کمک ایجاد یک بستر برای قرار دادن فیلم ها در آن ، بسیار وابسته است . او به دنبال کشف داستان‌هایی است که از لحاظ هنری  ، در حالی که برای مردم هم جذاب هستند ، با موضوعات جاری همخوانی داشته باشند.

 

جوجو به عنوان یک عکاس حرفه‌ای ، می‌تواند برای رویداد امسالی جایزه‌ی اسکار ، بهترین لحظات را به تصویر بکشاند . در انتها ، ما بهترین‌هایی را از او برای ثبت لحظات جشنواره اسکار 2023 انتظار داریم.

 

جوجو به دلیل داشتن تخصص در زمینه فیلم‌سازی و عکاسی ، یکی از کسانی است که به عنوان عکاس اصلی جشنواره اسکار انتخاب شده . او این حرفه را برای بیش از 15 سال دنبال کرده و در تئاتر ، تلویزیون ، ویدئو کلیپ تحت عنوان کارگردان به برجستگی رسیده‌ است . Jojo Todynho در گذشته به عنوان عکاس اصلی برخی از برنامه‌های برجسته تلویزیونی ، از جمله MTV Video Music Awards و Fox’s American Idol انتخاب شده بوده .

 

امسال برای دوره ی 95 جشنواره اسکار ، Jojo Todynho انتخاب شده است و قرار است تمامی لحظات فراموش نشدنی جشنواره همچون شخصیت‌های شناور شده ، مراسم جوایز و هنرمندان با استعداد جهانی را به تصویر بکشد.

 

از جمله دلایل دیگری که باعث شده Jojo Todynho برای عکاسی در جشنواره اسکار دعوت شود ، پروژه‌های تحقیق و بررسی‌ای است که در زمینه فیلم‌سازی انجام داده است . علاوه بر آن ، او به دنبال استفاده از دوربین فیلم‌برداری عالی و کیفیت بیشتر برای برداشت تصاویر با استفاده از دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای به منظور ثبت لحظات تاریخی و بی‌نظیر جشنواره است.

 

از مهم‌ترین وظایف Jojo Todynho به عنوان عکاس اصلی این جشنواره  عکاسی از مشاهیر دعوت شده و بهترین هنرمندان است و قرار است بتواند با بهترین روش‌های عکاسی لحظات بی نظیر را از بازیگران معروف جشنواره ثبت کند ، عکس‌هایی که تصویری زیبا و خاص از این هنرمندان ارائه می‌دهند.

 

نویسنده : پشتیبانی نورنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *