دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

افزایش ۳۰۰ درصدی سهام شرکت کداک

اخبار عکاسی
افزایش ۳۰۰ درصدی سهام شرکت کداک

شرکت Kodak با رونمایی از ارز رمزگذاری شده ی جدید مختص به خود با نام کداک کوین (KodakCoin)، اعلام کرد که به ارزهای رمزگذاری شده می پیوندد. این تصمیم باعث ایجاد موج بزرگی در بازار شد. با گشایش بازارها در سال ۲۰۱۸ ارزش سهام Kodak به یکباره بیش از 300 درصد افزایش یافت.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو، دیروز قبل از ظهر ارزش سهام شرکت کداک با گذشت سال ها به 3.10 دلار کاهش یافته بود. بعد از بالا رفتن 75 درصدی اخبار رمزنگاری، با شروع روز کاری جدید، قیمت سهام کداک بلافاصله قبل از معرفی با افزایش ناگهانی 320 درصدی به 13.27 دلار افزایش یافت.

 

کداک

 

نکته ی جالب در رابطه با کداک کوین این است که تحت پلت فرم حقوقی جدید KodakOne خواهد بود که از طریق مشارکت با یک شرکت به نام WENN Digital ایجاد شده است.

 

بعد از اعلام ورشکستگی در سال 2012، شرکت کداک تصویر انحصاری با ارزش خود را به مبلغ 525 میلیون دلار به یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی های جوشکاری فروخت. در سپتامبر 2013 کداک از ورشکستگی خارج شد و نام انحصاری 129 ساله ی خود را به طرف سومی واگذار کرد.

 

این طرف سوم WENN Digital از برند کداک برای راه اندازی یک پلت فرم حقوقی جدید به نام KodakOne استفاده کرده است که به عکاسان کمک می کند حقوق انحصاری تصاویر خود را بر روی یک بلوک ثبت کرده و آن را در وب منتشر کنند. این نشان KodakOne بر روی کداک کوین ثبت شده است.

 

این بدان معنی است که این احتمال وجود دارد که شرکت کداک خود به طور مستقیم درگیر این سرمایه گذاری جدید در ارز دیجیتال نباشد اما با انفجار قیمت سهامش هنوز هم در معرض ارز دیجیتال قرار می گیرد.

 

 

نویسنده : یاسین زرین کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *