021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین لنز کانن برای عکاسی منظره

بهترین لنز کانن برای عکاسی منظره

سوال این است که چه لنزی برای منظره ایده‌آل است. انتخاب یک لنز مناسب برای عکاسی منظره بستگی زیادی به این‌ دارد که هدف شما در عکاسی چیست. لنزی که به درد شما می‌خورد، ممکن است به درد دیگری نخورد. پس هیچ قاعده‌ی مشخصی برای خرید همچین لنزی وجود ندارد. ولی نکات زیر به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب را داشته باشید:

  1. به زاویه‌ی دید توجه داشته باشید

برای عکاسی منظره، زاویه‌ی دید شما باید واید باشد. توجه کنید که به طور طبیعی چشمان شما زاویه‌ی دیدی معادل یک لنز 50 میلی‌متری دارد. زاویه‌ی کمتر از 50 میلی‌متر، واید محسوب می‌شود.

  1. مهر و موم شده در برابر آب و هوا

از لنزی که در برابر آب و هوا، مهر و موم شده باشد، بهتر می تواند در شرایط جوی مختلف محافظت کرد.

  1. عکس‌های خود را مرور کنید

عکس‌هایی که در گذشته گرفته‌اید، به شما کمک می‌کند که بفهمید به چه لنزی نیاز خواهید داشت.

معرفی بهترین لنز کانن برای دوربین‌های کراپ سنسور

 

 

برای عاشقان عکاسی و طبعیت این لنز کانن، یک محصول فوق العاده است. لنز کانن برای عکاسان حرفه‌ای طبیعت که زیبایی و کیفیت را در کنار هم می‌خواهند، لنز Canon EF-S 10-18mm f4.5-5.6 IS STM، مسلما بهترین انتخاب ممکن است.

هودی که برای این لنز طراحی شده، Canon EW-73C نام دارد. این لنز تنها بر روی دوربین‌های کراپ سنسور قابل استفاده و حداکثر روزنه‌ی دیافراگم آن f4.5-5.6 و حداقل روزنه‌ی f/22-2 است. این لنز دارای تثبیت کننده‌ی تصویر نیز می‌باشد. فیلتر این لنز 67 میلی‌متری و تعداد تیغه‌ی دیافراگم آن 7 عدد است.

لنز واید کانن

 

لنز سوپر واید کانن

لنز Canon EF-S 10-22mm f3.5-4.5 USM، یک محصول فوق‌العاده است. این لنز فوکوس خودکار و دستی دارد و زاویه‌ی دید بسیار دلپذیر و مناسبی ایجاد می‌کند. این لنز نیز تنها بر روی دوربین‌های کراپ سنسور قابل استفاده است. این لنز کانن، کوچک و سبک است و برای حمل آن در سفرهای طولانی مشکلی نخواهید داشت.

عکاسی منظره

معرفی بهترین لنز کانن برای دوربین‌های فول فریم

 

دلیل‌های زیادی برای انتخاب این لنز زوم اولتراواید وجود دارد، اما یکی از مهم‌ترین این دلیل‌ها، فاصله‌ی کانونی رویایی لنز کانن است. تفاوت لنزهای اولترا واید با واید این است، که در آن‌ها بیشتر احتمال دارد که پس زمینه‌ و پیش زمینه توامان واضح باشند.

عکاسی منظره با لنز کانن

دلیل دیگر انتخاب این لنز کانن، کیفیت تصویر شگفت انگیز آن حتی در گوشه‌های تصویر در دوربین‌های فول فریم است.

آب و هوا همیشه با عکاسان سر سازگاری ندارد، ولی با این مهر و موم شده در برابر آب‌وهوا مشکل خاصی در شرایط بد نخواهید داشت.

حداکثر روزنه‌ی دیافراگم f2.8، باعث می‌شود که این لنز برای عکاسی در محیط‌های کم نور، عکاسی شب مناسب باشد و همچنین عمق میدان باریک و زیبایی برای شما ایجاد کند. اگر نیاز به تثبیت کننده‌ی تصویر ندارید، این لنز انتخاب مناسبی برای شما است.

 

کیفیت تصویر و ساخت بی‌نظیر، دیافراگم باز f2.8 و مهر و موم شده در برابر آب و هوا از خصوصیات  لنز Canon EF 24-70mm f2.8L II USM است. 70-24 محدوده‌ی فاصله‌ی کانونی خیلی مهمی در عکاسی منظره است و این لنز با پرسکتیو زیبای خود، بهترین انتخاب در این محدوده است.

لنز ۲۴ ۷۰ کانن

فوکوس سریع، دقیق و بدنه‌ی غیرقابل نفوذ آن از دیگر خصوصیات این لنز کانن است. دیافراگم f2.8 به شما کمک می‌کند که بتوانید سوژه را با محو کردن پیش زمینه به خوبی از آن جدا کنید. اگر همیشه سه پایه همراه خود می‌برید و به لرزش‌گیر احتیاجی ندارید، این لنز می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

یک زاویه‌ی دید و کیفیت تصویر شگفت انگیزدر کنار مهر و موم بسیار کامل در برابر آب و هوا، لنز Canon EF 11-24mm f4L USM را به انتخاب ویژه‌ای تبدیل کرده است. محدوده‌ی 24-11 برای دوربین‌های فول فریم بسیار زاویه‌ی دید وسیعی ایجاد می‌کند و کیفیت مثال زدنی این لنز، هر عکاسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نمونه عکس با لنز کانن

اگر شماهم پیشنهادی برای لنزهای کانن مناسب عکاسی منظره دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *