دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

معرفی بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

چاپ
معرفی بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

برای مشاهده انواع میکروفن در فروشگاه اینترنتی نورنگار، کلیک کنید.

بهترین میکروفن های یقه‌ای برای تولید محتوا

این مدل میکروفون به دو نوع بی‌سیم و باسیم تقسیم می‌شوند. میکروفون یقه‌ای باسیم قیمتی ارزان‌تر از نوع بی‌سیم داشته اما محدودیت فاصله تا گیرنده دارد؛ یعنی نمی‌توانید هنگام استفاده از نوع باسیم آزادی و تحرک کامل داشته و زیاد جا‌به‌جا شوید. تعدادی مدل یقه‌ای به عنوان بهترین میکروفون برای تولید محتوا در ادامه معرفی می‌کنیم.

میکروفن یقه‌ای BOYA BY-M1

به دنبال یک میکروفون همه‌کاره و البته ارزان هستید؟ پیشنهاد ما میکروفون‌های یقه‌ای باسیم مانند بویا مدل BY-M1 است. این میکروفون با گیره پشتی خود، به راحتی روی یقه لباس متصل می‌شود. سیم 6 متری آن به شما اجازه می‌دهد تا در فاصله‌ای مناسب به نسبت دوربین یا هر گیرنده دیگری قرار بگیرید. قسمت کنترلی آن هم به قسمت میکروفون یقه‌ای نزدیک‌تر است که آن را برای تولید محتواهای اینستاگرامی یا یوتیوبی مناسب می‌کند.

این میکروفون درگاه ارتباطی 3.5 میلی‌متری دارد که به دوربین متصل می‌شود. برای اتصال به گوشی‌های آیفون و اندرویدی می‌بایست کابل اتصال را جداگانه بخرید یا از مدل‌هایی خریداری کنید که بدون نیاز به تبدیل خروجی usb c یا لایتنینگ برای آیفون دارند. میکروفون یقه‌ای کوچک آن، صدا را از تمام جهت‌ها ضبط می‌کند و نویزهای اطرافتان را (نسبت سیگنال به نویز: 74 دسی‌بل) تا حد ممکن می‌گیرد.

برای کار با دوربین نیاز به باتری سکه‌ای دارید اما در صورتی که به گوشی متصل می‌کنید، به باتری نیاز نخواهید داشت.

خرید میکروفن اصل بویا از نورنگار نمایندگی بویا

+Rode smartLav

برند معروف دیگری که میکروفون یقه‌ای باسیم خوبی روانه بازار کرده، برند رود است. میکروفون Rode smartLav+ Lavalier Condenser برای اتصال به انواع گوشی و دوربین‌های حرفه‌ای طراحی شده است. ترکیب آن با اپلیکیشن Rode Rec ضبط صدا را برای شما باکیفیت و آسان می‌کند.

استفاده از این میکروفون بسیار ساده است. قسمت یقه‌ای را با گیره پشتی به لباس متصل کنید. جک 3.5 میلی‌متری را هم به آیفون یا دوربین متصل کنید. میکروفون آماده به کار است. به خاطر قابلیت ضبط یکسان صدا از همه جهت، بهتر است از آن در محیط‌های داخلی یا کم سروصدا استفاده کنید.

البته فوم ابری میکروفن بسیاری از نویزهای اطراف را می‌گیرد. هنگام صحبت حروفی مانند ب، پ و بسیاری حروف دیگر ممکن است خشن ادا شوند. در این صورت، فیلتر نرم‌کنندگی میکروفون بویا صدا را نرم‌تر می‌کند تا برای شنونده آزاردهنده نباشد.

Comica SIG.LAV V05

میکروفون Comica SIG.LAV V05 میکروفونی همه‌کاره برای اتصال به موبایل یا دوربین است. کار با آن بسیار آسان بوده و با یک دکمه روشن/خاموش و قسمت تنظیم بلندی صدای ضبط شده، کیفیتی عالی از صداها را ضبط می‌کند.

قسمت کنترلر آن به گیرنده نزدیک‌تر و از میکروفون دورتر است. همچنین با یک خروجی جک 3.5 میلی‌متری و قابلیت اتصال به هدفون به شما امکان مانیتورینگ صدا را هم می‌دهد. فوم بادگیر روی سری میکروفون قرار گرفته و با یک گیره به یقه متصل می‌شود.

یک لامپ led روی کنترلر به شما میزان شارژ باتری را اعلام می‌کند. رنگ سبز نشان‌دهنده باتری پر و رنگ قرمز نشان‌دهنده ضعیف شدن باتری است.

تمام این خصوصیات باعث شده تا آن را به عنوان بهترین میکروفن برای تولید محتوا در فضاهای داخلی یا بیرونی و برای ولاگرها، یوتیوبرها یا افراد آماتور بدانیم.

Comica BoomX-D

Comica BoomX-D میکروفونی کوچک، بی‌سیم و باکیفیت است که شما را به یک حرفه‌ای در تولید محتوا تبدیل می‌کند. در سری BoomX-D برند کامیکا عنوان D2 به معنی داشتن دو فرستنده است. همین گزینه امکان ضبط همزمان صدای دو نفر را برایتان فراهم می‌کند. سایر مدل‌ها دارای یک میکروفون یا درگاه‌های اتصال متفاوت هستند.

این میکروفون از طریق وایرلس صدای ضبط شده دیجیتالی در باند فرکانسی 2.4GHz را به گیرنده می‌فرستد.

الگوی قطبی این میکروفون، Omnidirectional یا ضبط صدا با حساسیت یکسان در تمام جهات است. ویژگی فیلتر نرم‌کنندگی صدا با حذف فرکانس‌های بالا و پایین و فیلتر پاپ، کیفیت صدای ضبط شده در هنگام ضبط پادکست یا گفتگو را افزایش می‌دهد تا گوش شنونده اذیت نشود.

قابلیت خروجی صدای ضبط شده به صورت مونو یا استریو، مانیتورینگ و کنترل بلندی (gain) در این میکروفون قابل توجه است.

این میکروفون با باتری داخلی لیتیومی کار می‌کند و تا 50 متر صدای شما را بدون افت کیفیت ضبط خواهد کرد. روی صفحه نمایش این میکروفون می‌توانید اطلاعاتی از قبیل مونو یا استریو، میزان شارژ باتری، میزان حساسیت و اتصال به گیرنده نشان داده می‌شود.

گیره منعطف پشتی آن، اجازه می‌دهد تا آن را به لباس، موبایل یا دوربین متصل کنید. برای اتصال به دوربین یا گوشی کابلی جداگانه با پورت type-c دارد. در بسته‌بندی این مدل، کابل‌های سیم‌پیچی کوچک با جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال به دوربین، USB مدل C به همراه یک میکروفون باسیم (Lavalier) وجود دارند.

BOYA BY-WM3D

از کوچک‌ترین و بهترین میکروفون‌های وایرلس موجود در بازار برای تولید محتوای صوتی و تصویری. این میکروفون قیمت نسبتاً پایینی دارد و برای کسانی که می‌خواهند به تازگی کار تولید محتوا را شروع کنند، مناسب است.

وزن گیرنده 10 گرم و وزن فرستنده 11 گرم است که باعث می‌شود به هیچ وجه متوجه استفاده از آن نشوید. 3 پورت مختلف دارد که گیرنده را به راحتی به دوربین و آیفون متصل می‌کند.

مدل U این میکروفن، جدای از اتصال به آیفون، به دیگر گوشی‌های هوشمندی که درگاه Type-c دارند هم متصل می‌شود. فرستنده آن میکروفون داخلی دارد. در پشت قسمت فرستنده، گیره منعطفی برای اتصال آن به یقه لباس وجود دارد.

قسمت پشتی گیرنده هم بخش اتصال انواع پورت‌ها وجود دارد. جک 3.5 میلی‌متری 2 کاناله و 3 کاناله با یک درگاه ارتباطی Type-c دارد. دو خز فومی و بادگیر دارد که به فرستنده وصل شده و از نویزهای اطراف می‌کاهد. الگوی قطبی آن هم از همه جهت است. دکمه خاموش/روشن گیرنده، کار Mute هم انجام می‌دهد.

قدرت این مدل از میکروفون بویا تا 20 متر بوده و باتری داخلی آن 4.5 تا 8 ساعت بدون شارژ کار می‌کند.

BOYA BY-WM4 Pro-K6 

از حرفه‌ای‌ترین میکروفون‌های بی‌سیم یقه‌ای برای ضبط صدا و پادکست و بهترین میکروفون برای تولید محتوا با گوشی‌های اندرویدی است.

دو فرستنده بی‌سیم آن درگاه اتصال 3.5 میلی‌متری برای اتصال به میکروفون‌های لاوالیر دارد. مدل‌های مشابه دیگر این میکروفون‌ دارای درگاه‌های اتصال متنوع و همینطور تعداد فرستنده بیشتر هستند.

باند فرکانس آن 2.4 گیگاهرتز بوده که اگر در محیط‌های فروشگاهی دارای وای‌فای یا امواج بلوتوثی قرار داشته باشید، هیچ نویزی نخواهید داشت. گیرنده آن دو کانال مجزا برای اتصال به دو فرستنده دارد.

برای شارژ این میکروفون به دو باتری نیم قلمی نیاز دارید که تا 6 ساعت کار می‌کنند. برای عملکردی مناسب، فرستنده و گیرنده تا 60 متر می‌توانند از یکدیگر فاصله بگیرند.

 Rode Wireless GO Compact Digital Wireless

بدون شک یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا در بازار همین میکروفون حرفه‌ای Rode Wireless GO است. هرکسی که می‌خواهد بدون دردسر ویدیو با صدای عالی ضبط کند فقط به یک Rode Wireless GO نیاز خواهد داشت.

دو قسمت کوچک گیرنده و فرستنده به راحتی با هم و در عرض 3 ثانیه جفت می‌شوند. این دو قسمت 31 گرم وزن دارند و با گیره به دوربین، گوشی و یقه لباس متصل می‌شوند.

گیرنده جک خروجی 3.5 میلی‌متری دارد که با کابل دو کاناله به دوربین یا گوشی وصل می‌شود. فرستنده هم درگاه ورودی 3.5 میلی‌متری برای اتصال میکروفن یقه‌ای باسیم دارد. الگوی قطبی ضبط صدای یکسان در همه جهات، حساسیت 74 دسی‌بل و فرکانس پاسخگویی 20 تا 20 هزار هرتز از مشخصات فنی این میکروفون است.

هر دو با باتری لیتیومی و برای 7 ساعت مداوم کار می‌کنند. برای شارژ گیرنده و فرستنده، دو کابل USB Type-C و USB Type-A در پک آن وجود دارد.

برد بلند و ضبط صدای واضح و شفاف با فیلترهای نرم‌کننده و برش فرکانس‌های پایین، آن را به بهترین میکروفون برای تولید محتوا در یوتیوب، اینستاگرام یا برنامه‌های تبلیغاتی تبدیل کرده است.

EW 112P G4 G Sennheiser

از نمونه‌های حرفه‌ای موجود در بازار، مدل سنهایزر EW 112P G4 است. مدلی که به صدابرداران این امکان را می‌دهد که تا برد 100 متر و بدون نویز و ارتعاش، صدای باکیفیتی ضبط کنند.

این دستگاه به طور اتوماتیک فرکانس‌های اطراف را اسکن کرده و برای طیف UHD بهترین فرکانس را انتخاب می‌کند. مدل 112P آن از الگوی قطبی omnidirection پیروی می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این میکروفون باید به کار کردن در بازه فرکانسی 516 تا 558 مگاهرتز، امکان اتصال به 12 گیرنده مجزا، سازگار با مدل‌های قبلی همین شرکت با نام G و منویی بسیار آسان برای استفاده را گفت.

بهترین میکروفون های شات گان برای تولید محتوا

میکروفن‌های شات‌گان برای ثبت صدای سوژه‌های نزدیک دوربین مناسب هستند. این میکروفون‌ها صدای روبروی خود را در بهترین کیفیت ضبط می‌کنند. بهترین نمونه‌های میکروفون‌های شاتگان برای تولید محتوا را در ادامه معرفی می‌کنیم.

BOYA BY-VM01 Shotgun

این مدل هر چند که میکروفونی بسیار کوچک (مینی شات‌گان) است اما کیفیت ضبط صدایش هیچ ربطی به اندازه آن ندارد. میکروفون بویا مدل BY-VM01 Shotgun از نوع کندانسور و Directional بوده که صدای نرمی از سوژه روبروی خود ضبط می‌کند.

برای فضاهای داخلی از پوشش فومی و برای فضاهای بیرونی از پوشش خزدار آن، برای کاهش صدای باد و نویزها استفاده کنید.

دکمه روشن و خاموش دارد و به خاطر اندازه کوچکش، در دسته میکروفون‌های شات‌گانی روی دوربینی قرار می‌گیرد. کابل سیم‌پیچی آن، هنگام فیلمبرداری و صدابرداری جمع‌و‌جور بوده و با یک جک 3.5 میلی‌متری به دوربین متصل می‌شود.

منبع تغذیه آن هم باتری قلمی است. قابلیت آنتی ویبره دارد و با یک گیره پیچی به دوربین متصل می‌شود.

BOYA BY-MM1 

میکروفون شاتگان BOYA BY-MM1 Shotgun به راحتی روی دوربین یا حتی گوشی وصل می‌شود. یک سیم‌پیچ کوچک و پایه نگه‌دارنده برای گوشی دارد. گیره منعطف آن، لرزشگیر بسیار عالی برای ضبط صدا در حین حرکت است.

به خاطر مدل شات‌گانی، بیشتر حساسیت را نسبت به صداهای جلو داشته و از نوع کندانسری حرفه‌ای است. این میکروفون با حالت قطبی سوپرکاردیود، بیشترین حساسیت را نسبت به صداهای جلو دارد.

این میکروفون بدون باتری کار می‌کند و تنها کافی است سوکت 3.5 میلی‌متری آن را به گوشی، دوربین یا لپ تاپ متصل کنید.

Saramonic SR-PMIC3

این میکروفون شاتگان، بهترین میکروفون برای تولید محتوا مخصوصاً برای خبرنگاران و ویدئوسازان است. با گیره پیچی روی دوربین متصل شده و با یک رابط 3.5 میلی‌متری هم به دوربین وصل می‌شود.

بسیار سبک است و با لرزشگیر داخلی باعث حذف نویزهای حرکتی و ضبط صدای باکیفیت می‌شود. با زدن تنها دکمه‌ای که در پشت این میکروفون وجود دارد، صداهای باس هنگام ضبط حذف شده و صدای نرمی خواهید داشت.

باتری نیاز ندارد و انرژی مورد نیاز خود را از گیرنده می‌گیرد.

Comica CVM-VM20

روی این میکروفون کلیدهای متعددی دارد. دکمه روشن/خاموش، دکمه فیلتر نرم‌کنندگی، حلقه کنترل بلندی صدا و چراغ نمایشگر میزان شارژ باتری روی آن قرار دارند.

در قسمت کناری آن نیز، یک درگاه خروجی USB Yype-c برای شارژ میکروفون و یک درگاه 3.5 میلی‌متری برای اتصال به گیرنده‌هایی مانند دوربین یا گوشی هوشمند وجود دارد. الگوی دریافت صدای سوپرکاردیوئید آن، امکان ضبط صدای بهتر جلو و البته ناحیه پشتی میکروفون را فراهم می‌کند. نسبت به نویزهای سمت چپ و راست میکروفون هم کمترین میزان حساسیت را دارد.

درون این میکروفون لرزشگیر تعبیه شده و همچنین کفشک شاک مونت جداشونده و انعطاف‌پذیرش، آن را به یکی از بهترین میکروفون‌ها برای تولید محتوای متحرک یا بلاگری تبدیل کرده است.

CVM-V30 LITE BR Comica

از مدل شات‌گان‌های حرفه‌ای، میکروفون کامیکا مدل CVM-V30 LITE BR است. این میکروفون بسیار سبک، با یک کفشک شاک مونت بسیار منعطف به دوربین متصل می‌شود.

با یک سیم‌پیچ و رابط دارای سوکت 3.5 میلی‌متری محکم، به دوربین یا گوشی شما متصل می‌شود. در پشت این میکروفون کندانسور، یک دکمه برای انتخاب نوع گیرنده دوربین یا موبایل وجود دارد.

الگوی قطبی سوپر کاردیوئید و وزن 52 گرمی، آن را برای تولید محتوا مناسب کرده است.

میکروفون شاتگان روی دوربینی Canon DM-8

این مدل میکروفون شات‌گان کانن از نوع کاندنسور بوده و بسیار شبیه به مدل‌های بویا است. این میکروفون روی دوربینی بسیار کوچک با وزنی 42 گرمی بوده که از الگوی قطبی کاردیوئیدی پشتیبانی می‌کند. انرژی برق خود را هم از دوربین می‌گیرد. این میکروفون برای افرادی که دوربین dslr دارند، مناسب بوده و از فرکانسی به اندازه 100 تا 20 هزار هرتز را پشتیبانی می‌کند.

میکروفون شات‌گان موبایل VS07C

یکی از کوچکترین میکروفون‌های موجود در بازار میکروفون کامیکا مدل VS07C بوده که به میکروفون موبایل معروف است. این میکروفون کوچک با یک درگاه ارتباطی 3.5 میلی‌متری به موبایل متصل شده و کار ضبط صدا را انجام می‌دهد.

الگوی قطبی این میکروفون کاردیوئید است و قابلیت چرخش 90 درجه‌ای در دو جهت دارد.

این میکروفن شات گان به دوربین‌های DSLR هم متصل شده و به خوبی کار می‌کند. زمانی که این میکروفون را به ورودی میکروفن وصل می‌کنید، فعال می‌شود و لرزه‌گیر داخلی آن از لرزش بیش از اندازه‌اش هنگام ضبط صدا جلوگیری می‌کند.

مقاومت بالا در برابر ضربه و طول عمر بیشتر، از دیگر مزیت‌های این میکروفون موبایلی شات‌گان است.

کد تخفیف نورنگار

بهترین میکروفون های استودیویی برای تولید محتوا

سه مدل میکروفون استودیویی داینامیک، کندانسور یا خازنی و ریبون وجود دارد.

همچنین نوع اتصال این میکروفون‌ها به USB، مدل XLR و بی‌سیم تقسیم می‌شوند. تعدادی از بهترین میکروفون‌ها برای تولید محتوا در استودیو مانند پادکست یا ضبط موسیقی را معرفی می‌کنیم.

میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB

برند بویا نیز میکروفون کندانسور استودیویی با نام BY-PM700 USB دارد. این مدل از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا مانند پادکست، ضبط موسیقی و حتی وکال است.

رابط میکرو USB آن به لپ‌تاپ‌های ویندوز و مک متصل می‌شود. این میکروفون همه‌کاره امکان ضبط صدا در 4 الگوی قطبی استریو، کاردیوئید، امنی دایرکشن و بیودایرکشن را فراهم می‌کند. هم‌زمان با اتصال میکروفون به لپ تاپ شروع به کار کرده و می‌توانید با کلیدهای کنترل، Mute و Gain روی کیفیت خروجی صدا احاطه بیشتری داشته باشید. امکان متصل کردن هدفون و مانیتورینگ هم‌زمان ضبط هم برایتان در این میکروفون وجود دارد.

قابلیت استریو در میکروفون صداهایی که از دو جهت چپ و راست ضبط می‌کند را برای شما به صورت جداگانه ثبت می‌کند.

امنی دایرکشن حالتی است که در آن صداها در تمام جهات توسط میکروفون ضبط می‌شوند. بیو دایرکشن در یک جهت و کاردیوئید هم تنها به صداهای روبرو و پشت میکروفون حساس هستند.

BOYA BY-M1000

یکی از بهترین میکروفون‌های شات‌گانی برای ضبط در استودیو بویا مدل BY-M1000 است. میکروفونی از نوع کندانسور با دیافراگرم بزرگ و در اندازه 34 میلی‌متری بوده و به سه حالت الگوی قطبی همه جهته، یک جهته و کاردیوئید تغییر حالت می‌دهد. فرکانس پاسخ‌گویی 20 تا 20 کیلو هرتز داشته و از منبع تغذیه با توان فانتوم 24 و 48 ولتی برخوردار است.

طول کابل اتصال آن 3 متر بوده که خیال شما را از بابت فاصله و دوری در روی صحنه آسوده می‌کند. از این میکروفون برای تولید هر محتوا و ضبط صدای باکیفیتی واضح و شفاف می‌توانید استفاده کنید.

Comica STM-USB

بهترین میکروفون برای تولید محتوا و ضبط صداهای سازهایی مانند پیانو و گیتار یا وکال است. این میکروفن همه‌کاره کامیکا، صدایی باکیفیت و حرفه‌ای ضبط می‌کند.

از مشخصات بارز این میکروفون امکان تنظیم الگوی قطبی براساس نیاز کاربر است. این میکروفون برای همه مناسب است و با USB از نوع Type-c به دستگاه‌های لپ تاپ، اندرویدی و ویندوز متصل می‌شود.

کلیدی برای تنظیم بلندی و دکمه‌ای برای تنظیم قدرت صدای ضبط شده دارد. امکان مانیتورینگ صدا هم برای شما وجود دارد. به همراه این میکروفون، یک پاپ شیلد و سه پایه هم وجود دارد. در هر شرایط محیطی می‌توانید صدای باکیفیتی ضبط کنید.

میکروفون استودیویی Yanmai Y20

این میکروفون کندانسوری استودیویی برای گیمینگ، تهیه پادکست و وکال استفاده می‌شود.

الگوی قطبی همه جهته دارد؛ بنابراین بهترین میکروفون برای تولید محتوا در محیط آکوستیکی یا استودیویی محسوب می‌شود.

می‌توانید با این میکروفون، صدایی شفاف و قوی بدون نویزهای اطراف و صدای باد داشته باشید. افرادی که می‌خواهند از این میکروفون در استودیوی ضبط استفاده کنند، به فرکانس پاسخگویی 50 تا 16 هزار هرتز آن دقت داشته باشند.

روکش میکروفون، امکان تنظیم قدرت و بلندی صدا و سیمی 2.5 متری با جک اتصال 3.5 میلی‌متری از امکانات این میکروفون استودیویی رومیزی است. قیمت ارزانی داشته و روی میکروفون دکمه روشن و خاموش و بلندی صدا وجود دارد.

میکروفون استودیویی Yanmai SF-910

این میکروفون توسط یک سه پایه تاشو روی میز قرار داده می‌شود اما می‌توان بدون سه پایه هم از آن استفاده کرد. تنها کافی است تا آن را در دست بگیرید که تبدیل به یک میکروفون دستی شود.

از میکروفون‌های حرفه‌ای کندانسور ترانزیستوری که از یک رابط با جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال به دستگاه گیرنده استفاده می‌کند، یانمی مدل SF-910 است. الگوی قطبی همه جهته و قابلیت ضبط صدای طبیعی و قوی به همراه سه پایه جمع شونده آن را در میان پرطرفدارترین‌های نوع خود قرار داده است.

می‌توان آن را در دسته بهترین میکروفون برای تولید محتوا در زمینه‌های مختلف مانند ویدئو چت، گیمینگ و مصاحبه در فضاهای بسته قرار داد.

میکروفون استودیویی Yanmai SF-900

یکی از حرفه‌ای‌ترین میکروفون‌های رومیزی کاندنسور با ظاهری متفاوت،  یانمی مدل SF-900 است. این میکروفون USB روی یک پایه قرار گرفته تا به راحتی بتوانید آن را روی میز قرار دهید. کابل میکرو USB به طول 1.35 دارد که به محض زدن به لپ تاپ فعال می‌شود.

در هر دو سمت آن، دو کلید وجود دارد. کلیدهای Mute و Volume در یک سمت و کلیدهای بلندی صدا (Gain) و الگوی قطبی در سمت دیگر قرار گرفته‌اند. از بین 4 حالت الگوی قطبی استریو، کاردیوئید، همه جهته و Bi-directional می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

حساسیت بالای این میکروفون به همراه 3 کپسول ضد لرزش داخلی که دارد، گزینه‌ای عالی برای ضبط صدا در اختیارتان قرار می‌دهد.

میکروفون استودیویی Yanmai Q8

طراحی زیبا به همراه امکاناتی از قبیل فیلترهای نرم‌کننده و برش فرکانس بالا، پایه ضد شوک و فوم بادگیر این میکروفن یانمای را بسیار پرطرفدار کرده است.

میکروفون یانمای مدل Q8 یک میکروفون استودیویی کندانسور بوده که هم از طریق جک 3.5 میلی‌متری و هم از طریق XLR به دستگاه گیرنده متصل می‌شود. فرکانس پاسخگویی 20 تا 20 هزار هرتز، حساسیت 37 دسی‌بل و الگوی قطبی کاردیوئیدی دارد.

می‌توانید برای سخنرانی، تهیه پادکست و ضبط موسیقی از آن با خیالی آسوده از کیفیت صدای ضبط شده استفاده کنید.

Rode NT-USB Mini USB

مینی میکروفون USB رود مدل NT-USB Mini USB صدایی نرم، واضح و دلنشین برای شما ضبط می‌کند. وجود فیلترهایی برای کاهش نویز و صداهای مزاحم اطراف و مبدل 24 بیت/48 کیلوهرتز داخلی آن، این کار را برای شما در این میکروفون کندانسور انجام می‌دهد.

این میکروفون رومیزی با پایه آهنربایی خود به سطح زیرش می‌چسبد و امکان تکان و لغزش هنگام ضبط را هم به حداقل می‌رساند.

الگوی قطبی کاردیوئید دارد؛ یعنی به صداهای جلو بیشترین حساسیت و به صداهای پشت میکروفون هم حساس است. خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری برای مانیتورینگ دارد.

به محض اتصال به کامپیوتر شروع به کار می‌کند و برای ضبط پادکست، مصاحبه با افراد، صدای سازها در فضای داخلی مناسب است. این میکروفون رقیبی جدی برای رقبای خود محسوب می‌شود.

Rode NT-USB USB 

و با هم یک میکروفون USB دیگر از برند رود که پرطرفدار است. این میکروفن را می‌توانید به کامپیوتر، تبلت و دوربین متصل کنید.

الگوی قطبی تک جهته به همراه ویژگی‌هایی مانند دارای سوکت 3.5 میلی‌متری برای اتصال به هدفون برای مانیتورینگ، پاپ شیلد، سه پایه و کابل 6 متری USB دلیلی بر این ادعا هستند. کابل آن یک سر جک 3.5 میلی‌متری و یک سر یو اس بی دارد.

این میکروفون را برای ضبط موسیقی و صدای سازهایی مانند گیتار پیشنهاد می‌دهیم.

میکروفون استودیویی Maono AU-A04H

میکروفون استودیویی ماونو مدل AU-A04H یک میکروفون همه جانبه و همه فن حریف است.

در پکیج این میکروفون پایه رومیزی بازویی، هدفون، شوک مانت، فوم واینداسکرین، کابل USB به طول 2.5 متر و البته فیلتر نرم‌کنندگی صدا وجود دارد؛ بنابراین تنها با یک خرید تمام وسایل مورد نیاز برای ضبط استودیویی خود را خریداری کنید.

هدفون این میکروفون دارای درایورهای 50 میلی‌متری است. سوکت 3.5 میلی‌متری برای اتصال به هدفون و مانیتورینگ صدا دارد. الگوی قطبی آن، کاردیوئید بوده و از طریق USB متصل می‌شود.

تمام این امکانات آن را به بهترین میکروفون برای تولید محتوا در استودیوهای خانگی یا فضاهای داخلی تبدیل کرده است.

برای خرید بهترین میکروفون تولید محتوا خود را سردرگم نکنید. ابتدا نیاز و نوع محتوایی که می‌خواهید تولید کنید را مشخص کرده تا زمان انتخاب میکروفون انتخابی هوشمندانه و دقیق داشته باشید.

نویسنده : حسین بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه