021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

دوربین سه بعدی 8K برای گوشی هیدروژن وان

دوربین سه بعدی 8K برای گوشی هیدروژن وان

RED از نام‌های معتبر در زمینه تولید دوربین‌های‌ دیجیتال سینمایی است. مقر اصلی شرکت RED در ایالت کالیفرنیا ، شهر ایرواین قرار دارد و شعبه‌هایی نیز در لندن، شانگهای و سنگاپور و چندین استودیو در هالیوود است. مدتی پس از اینکه RED اقدام به رونمایی از پروتوتایپ گوشی هوشمند هیدروژن وان (Hydrogen One) کرد و حالا در نظر دارد دوربین ویژه‌ای با رزولوشن 8K ا امکان پخش سه‌بعدی برای این گوشی بسازد. دوربین 8K که در تصویر می‌بینید، یک نسخه آزمایشی است که در مراسمی همراه با رونمایی هیدروژن وان، به نمایش گذاشته شد.

 

این دستگاه از دو لنز با قابلیت ثبت رزولوشن 4K استفاده می‌کند که پس از پردازش تصویر می‌تواند یک ویدیو با رزولوشن 8K و فرمت H4V ارائه دهد. ویدیوهای گرفته‌ شده را می‌توان روی نمایشگر هولوگرافیک گوشی هوشمند این شرکت مشاهده کرد یا روی سرویس‌های اشتراک‌گذاری مانند یوتیوب، فیسبوک و هاب اختصاصی RED قرار داد.

 

البته این محصول تنها توسط RED ساخته نشده و Lucid نیز در توسعه آن نقش دارد. این شرکت بیشتر با دوربین LucidCam شناخته می‌شود که محصولی برای استفاده‌ی عمومی است و توانایی آن را دارد تا تصاویر و ویدیوهای ۱۸۰ درجه سه‌بعدی واقعیت مجازی ثبت کند.

 

البته لوسید اعلام کرده‌است که این دوربین 8K جدید بر اساس سخت‌افزار و طراحی مرسوم در سایر مدل‌های شرکت RED ساخته شده است؛ اما در کنار آن از فناوری 3D Fusion  خود برای ادغام تصاویر با یکدیگر و ایجاد محتوای سازگار با هیدروژن وان استفاده می‌کند.

 

هان‌جین، مدیر اجرایی لوسید، اعلام کرده است که می‌توان گوشی را درون قسمت مخصوصی در دوربین قرار داد تا محتوای در حال ضبط به‌صورت زنده و سه‌بعدی نمایش داده شود.

 

دوربین 8K

 

اطلاعات زیادی درباره این دوربین 8K در دسترس نیست. هم‌چنین جزئیات چندانی درباره‌ی گوشی هیدروژن وان موجود نیست و بسیاری از کاربران نسبت به واقع‌گرایانه بودن قابلیت‌های آن، شک دارند.

 

جالب است بدانید سازنده این محصول ادعا کرده است که گوشی هوشمندش می‌تواند بدون نیاز به تجهیزات جانبی مانند عینک‌ مخصوص، محتوای هولوگرافیک نمایش دهد.

 

این شرکت اجازه نمی‌دهد از صفحه نمایش این محصول و عملکرد آن تصویری گرفته شود و اعتقاد دارد عکس‌های معمولی نمی‌توانند توان واقعی دستگاه را به نمایش بگذارند.

 

مشخصات هیدروژن وان آنطور که اعلام شده شامل نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD ، چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

 

این دوربین 8K طراحی منحصر به‌فردی دارد و انتظار می‌رود از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. دو نسخه آلومینیومی و تیتانیومی برای این دستگاه در نظر گرفته شده که قیمت آن‌ها به ترتیب ۱۱۹۵ دلار و ۱۵۹۵ دلار اعلام شده است. علاقه‌مندان به عکاسی حرفه‌ای با موبایل می‌توانند از تابستان پیش‌ رو این محصول را به ‌صورت مستقیم از شرکت سازنده خریداری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *