021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

احتمال رونمایی از دوربین جدید کانن تا بهار سال آینده

احتمال رونمایی از دوربین جدید کانن تا بهار سال آینده

ترجمه اختصاصی نوریاتو: دوربین کانن 7D Mark II در سه سال اخیر یکی از محبوب ترین دوربین های DSLR کانن بوده است. شنیده ها حاکی از آن است که تا تابستان ۲۰۱۸، 7D MARK III جایگرین آن خواهد شد.

 

به گزارش مجله عکس نوریاتو: شایعات منتشر شده از وب سایت CanonWatch که از منابع شناخته شده و قابل اعتماد در زمینه اخبار محصولات کانن است، خبر از جایگزینی دوربین Canon 7D Mark III با Mark II تا ماه آگوست می دهد.

 

پس از گذشت چهار سال از رونمایی دوربین کانن 7D Mark II، پرچمدار دوربین های APS-C کانن، هم اکنون زمان ارتقای آن فرا رسیده است. به نقل از CW این خبر در آوریل سال آینده توسط رسانه ها اعلام خواهد شد. همچنین احتمال می رود که این محصول در نمایشگاه +CP ژاپن که در ماه مارس برگزار می شود رونمایی شود.

 

این شایعه باعث کنجکاوی علاقه مندان دوربین های کانن در مورد قابلیت های دوربین 7D جدید شده است.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

7D MARK III

 

انتظارهایی که از دوربین Canon 7D Mark III میرود:

 

1) حساسیت ردیابی AF بهتر: تکنولوژی iTR در دوربین های کانن طی چند سال گذشته از رقبا عقب مانده است و کانن در دوربین 7D MARK III نیاز به بهبود قابل توجهی در این زمینه برای حفظ رقابت دارد. دارا بودن سیستم AF مانند 1DX Mark II و پوشش دهی wide-frame مانند نیکون D500 وضعیت ایده آلی است که می تواند برای این دوربین در نظر گرفت.

 

2) فیلمبرداری پیشرفته تر : با توجه به پیشرفت اندک فیلمبرداری در دوربین 7D MARK II نسبت به دوربین 7D، فیلمبرداری 4K در دوربین 7D MARK III تضمین شده است.

 

3)  بهبود حساسیت پایه در محدوده دینامیکی RAW: با توجه به اینکه اکثر دوربین های کانن که از 7D II به بعد معرفی شده اند، حساسیت پایه در محدوده دینامیکی RAW پیشرفته ای داشتند، به نظر می رسد احتمالا  7D III هم این گونه  باشد.

 

4)  صفحه لمسی  : دوربین 7D MARK II تکنولوژی dual-pixel AF را اضافه کرد که این قابلیت برای فیلمبرداری بسیار مهم بود، اما اجبار به استفاده از تنظیم دستی برای انجام دادن کارهایی مانند شروع ردیابی سوژه، مشکلاتی را به همراه داشت. با توجه به این که دوربین های جدید کانن نیز این کار را انجام می دهند، احتمالا در 7D جدید نیز این قابلیت قرار داده شده است.

 

5) تنظیم دقیق اتوفوکوس از درون دوربین: امکان ذخیره تنظیمات اتوفوکوس برای لنزهای کانن با فاصله کانونی متغیر

 

6) WIFI داخلی : در 7D MARK III هیچ بهانه ای برای نداشتن WIFI داخلی، بلوتوث و NFC قابل قبول نیست.

 

CanonWatch همچنین برخی از مشخصات Canon 7D Mark III را منتشر کرده است که تنها در حد حدس و گمان می باشد. اما کمپانی کانن هنوز هیچ اظهار نظری در مورد صحت این اخبار نداشته است.

شما چه فکر میکنید؟ در این باره نظر دهید

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *