دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

12 نرم افزار عکاسی پرتره برای اندروید

تکنیک و ترفند
12 نرم افزار عکاسی پرتره برای اندروید

حتی در صورتی که گوشی شما از حالت پرتره هم پشتیبانی می‌کند، این بدین معنی نیست که به نرم افزار های پرتره اندروید نیازی ندارید. حالت پرتره اساسا قسمت خارج از فوکوس عکس را تار می‌کند و ظاهر فوق‌العاده زیبایی به تصاویر شما می‌بخشد. برخی اوقات گوشی‌هایی که از این حالت پشتیبانی می‌کنند در شناسایی دقیق سوژه ناتوان هستند و آن را هم تار می‌کنند. بنابراین در این مورد داشتن یک نرم‌افزار که از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند به شدت ضروری است.

بهترین نرم افزار پرتره برای اندروید

نرم‌افزارهایی که در ادامه معرفی می‌شوند به کاربر این امکان را می‌دهند که لبه‌های سوژه را انتخاب کنید و میزان تاری تصویر را هم تعیین نماید. بنابراین با استفاده از این اپ‌ها شما می‌توانید بهترین عکس‌های پرتره را به راحتی ثبت نمایید. بنابراین اجازه دهید لیست بهترین اپ‌های پرتره برای اندروید را با هم بررسی کنیم.

1- Air Brush

نرم افزار پرتره اندروید

Air Brush در واقع یک نرم‌افزار ادیت عکس است که گزینه‌های خیلی زیادی را برای ادیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در زمینه افکت‌های پرتره این نرم‌افزار یک ابزار تار کردن تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید تمامی تصاویر خودتان را روتوش کنید و فقط موضوعات مهم را در مرکز توجه نگه دارید. کاربر با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند ابزار تشخیص لبه و همچنین میزان تاری تصویر را کنترل کند. علاوه بر این، Air Brush تکنولوژی ادیت بلادرنگ را هم در اختیار شما قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند سلفی‌های خودش را حتی قبل از ثبت عکس ادیت نماید.

2- Snapseed

Snapseed نیز یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ادیت عکس در لیست ما است که به شما امکان ادیت عکس‌های خودتان را با استفاده از گوشی اندرویدی می‌دهد. این نرم‌افزار توسط گوگل ساخته شده است و تقریبا تمامی ابزارهای ادیت عکسی که کاربر ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشد را در خود دارد. Snapseed به شما امکان چرخاندن، تغییر پرسپکتیو، تنظیم وایت بالانس، اعمال فیلتر و خیلی قابلیت‌های دیگر را می‌دهد. همچنین قابلیت Lens Blur این نرم‌افزار یک بوکه‌ی خیلی زیبا به تصاویر شما اضافه می‌کند که برای عکاسی پرتره ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

[relatedpost post=”114937″]

3- AfterFocus

در صورتی که به دنبال یک نرم افزار اندروید می‌گردید که بتوانید با استفاده از آن مثل دوربین‌های DSLR تصاویری با پس زمینه تار ایجاد کنید، احتمالا AfterFocus  بهترین گزینه برای شماست. کاربر با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند ناحیه فوکوس را با دقت خیلی بیشتری انتخاب کند تا به تصاویری با ظاهر طبیعی‌تر و حرفه‌ای تر دست یابد. علاوه بر این، AfterFocus از قابلیت انتخاب ناحیه فوکوس هوشمند بهره می‌برد. این قابلیت سوژه را به صورت خودکار انتخاب می‌کند و نیازی نیست این کار را به شکل دستی انجام دهید.

4- DSLR Camera

نرم افزار پرتره اندروید

DSLR Camera یکی دیگر از نرم افزار های پرتره اندروید است. با استفاده از این نرم‌افزار شما برای اعمال افکت تاری پس زمینه نیازی به اینکه یک عکاس حرفه‌ای باشید یا دوربین dslr ندارید. این نرم‌افزار به کاربر امکان انتخاب دستی سوژه را می‌دهد و علاوه بر این، شما قادر خواهید بود قدرت افکت تاری تصویر را هم به صورت دستی تغییر دهید.

[relatedpost post=”144177″]

5- Google Camera

در صورتی که قبلا نمی‌دانستید، Google Camera یک نرم‌افزار دوربین اختصاصی برای گوشی‌های Nexus و Pixel است. موضوع جالب در مورد این نرم افزار پرتره اندروید این است که کیفیت تصاویر شما را به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد. در مورد افکت‌های حالت پرتره هم این نرم‌افزار یک ابزار Lens Blur دارد که با استفاده از آن می‌توانید افکت تاری پس زمینه را به عکس‌های Close up خودتان اضافه کنید. همچنین Google Camera امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن را هم به شما می‌دهد.

6- Open Camera

نرم افزار پرتره اندروید

Open Camera یکی از بهترین و پرامتیازترین نرم‌افزارهای دوربین است که در حال حاضر می‌توانید از آن استفاده کنید. موضوع جالب در مورد این نرم‌افزار این است که امکان کنترل تمام دستی دوربین با استفاده از این نرم‌افزار برای کاربران فراهم شده است و شما می‌توانید با استفاده از آن افکت‌های رنگی، ایزو، حالت‌های فوکوس و… را کنترل کنید. از آنجایی که کنترل‌های دستی خیلی زیادی با استفاده از این نرم‌افزار در اختیار خواهید داشت، می‌توانید از آن برای ثبت عکس‌های پرتره‌ی فوق‌العاده زیبایی استفاده کنید.

7- Sweet Camera

Sweet Camera یکی دیگر از بهترین نرم افزار های پرتره اندروید است. این نرم‌افزار تعداد خیلی زیادی فیلتر سلفی Real-Time در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خودتان را بهبود ببخشید. علاوه بر این در این نرم‌افزار امکان استفاده از ادیتور سلفی، فیلترهای اسنپ و… نیز وجود دارد.

8- Camera FV-5 Lite

نرم افزار پرتره اندروید

در صورتی که به دنبال یک اپ دوربین حرفه‌ای برای گوشی هوشمند اندرویدی خودتان هستید حتما باید Camera FV-5 Lite را امتحان کنید. این نرم‌افزار کنترل‌های دستی معمول دوربین‌های DSLR را در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از آن تمامی پارامترهای مختص عکاسی قابل تغییر هستند. برای مثال شما می‌توانید سرعت شاتر، میزان تاری تصویر، ایزو، نورسنج، حالت فوکوس و… را تغییر دهید.

[relatedpost post=”155011″]

9- S Pro Camera

این محصول تقریبا یکی از جدیدترین نرم افزار های پرتره اندروید است. این نرم‌افزار خیلی پرطرفدار نیست اما قابلیت‌های کاربردی بسیار زیادی را در خود جای داده است. حالت پرتره یک دوربین هوش مصنوعی بسیار قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که قابلیت تشخیص با استفاده از هوش مصنوعی را دارد. این اپ به صورت خودکار الگوهای چهره‌ی شما را تشخیص خواهد داد و افکت بوکه‌ی مناسب را روی آن اعمال خواهد کرد.

10- Auto Blur Background DSLR

نرم افزار پرتره اندروید

همانطور که از اسم آن مشخص است، این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که قسمت‌های ناخواسته‌ی تصویر را تار کنید. همچنین می‌توانید از این اپ برای ثبت عکس‌های پرتره نیز استفاده کنید. با استفاده از Auto Blur Background DSLR شما می‌توانید به راحتی پس زمینه را تار کنید، در عکس‌های پرتره فوکوس کنید، میزان تاری تصویر را تنظیم کنید و مواردی مثل کنتراست، طیف رنگ، افکت‌های نوری و… را کنترل نمائید.

11- Dual Camera

Dual Camera یک اپ اندروید نسبتا جدید است که به تازگی روی گوگل پلی قرار گرفته است. گوگل پلی توضیح خیلی زیادی در مورد این نرم‌افزار نداده است و فقط گفته است که از هوش مصنوعی برای ثبت بهترین عکس‌های ممکن توسط این نرم‌افزار استفاده شده است. با این وجود افراد خیلی زیادی از این اپ استقبال کرده‌اند.

کد تخفیف نورنگار

12- Portrait Mode

نرم افزار پرتره اندروید

در صورتی که به دنبال یک اپ اندروید هستید که بتوانید با استفاده از آن تصاویری با افکت عمق ایجاد کنید، Portrait Mode بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این نرم‌افزار علاوه بر افزودن افکت تاری پس زمینه به شما امکان کنترل میزان تاری را هم می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید تمامی قسمت‌های تصویر را هم به صورت انتخابی تار کنید.

این 12 نرم افزار بهترین نرم افزار های پرتره اندروید هستند که شما می‌توانید روی گوشی هوشمند خودتان نصب کنید. در صورتی که هرگونه نرم‌افزار دیگری مثل این موارد می‌شناسید، از طریق بخش نظرات همین مطلب آن‌ها را به ما معرفی کنید.

 

نویسنده : محمد خزائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *