دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • تجهیزات صدا

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

  • محصولات آموزشی

لوازم جانبی دوربین

(همه محصولات)

بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول

دوربین مناسب برای عکاسی محصول باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دوربین مناسب برای عکاسی محصول باید از یکسری ویژگی‌ها و امکانات بهره‌مند باشد تا شما بتوانید در هنگام انجام این کار از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

امکان استفاده از حالت دستی دوربین را بررسی کنید

استفاده از حالت خودکار دوربین برای عکاسی محصول اشکالی ندارد، اما این کار کمی ریسکی و غیر‌قابل اعتماد است. از طرفی دیگر، امکانات و دقت بخش اتوماتیک دوربین‌ها، هنوز هم با چشم انسان قابل مقایسه نیست. به همین دلیل اکثر افراد مشغول در این حوزه سعی می‌کنند تا در هنگام عکاسی محصول، از حالت دستی دوربین بیشتر استفاده کنند.

اگر دوربین عکاسی محصول شما از این حالت تنظیمات برخوردار است، سعی کنید تا نوردهی را به صورت دستی کنترل کنید، زیرا این موضوع می‌تواند از نوسان نوردهی در هنگام عکاسی محصول جلوگیری کند. همچنین اگر می‌خواهید، عکاسی محصول خودتان را با استفاده از فیلترهای کاهش نور  ND انجام دهید و به باز نگه‌داشتن شاتر نیاز دارید، باید نوردهی را به صورت دستی کنترل کنید.

موقعی که از حالت دستی استفاده می‌کنید، با انجام تنظیمات ایزو، دیافراگم، سرعت شاتر و استفاده از نورسنج داخلی دوربین برای عکاسی محصول، می‌توانید به میزان نوردهی لازم برای ثبت عکس خودتان دست پیدا کنید.

اگر می‌خواهید با استفاده از فیلترهای کاهش نور عکاسی کنید، لازم است که فوکوس دستی دوربین برای عکاسی محصول را به کار بگیرید، زیرا بسیاری از دوربین‌ها نمی‌توانند از پشت این لنزها به صورت خودکار فوکوس کنند. اگر تنظیمات فلش را به صورت دستی انجام دهید، می‌توانید افکت‌هایی را به وجود آورید که به هیچ‌عنوان در حالت خودکار وجود ندارد.

آیا امکان استفاده از لنزهای مختلف وجود دارد؟

استفاده از تلفن‌های هوشمند برای عکاسی محصول امروزه، بسیار فراگیر است، اما خب لنزهای داخلی این دوربین‌ها تمام امکانات لازم برای عکاسی محصول را به شما ارائه نمی‌دهد. بهتر است که دوربین استفاده‌شده  برای عکاسی محصول، به شما امکان استفاده از لنزهای مختلف و تعویض آن‌ها را بدهد.

اگر می‌خواهید، از محصول خودتان در طبیعت استفاده کنید و عکس‌های خودتان را با جزییات اطراف سوژه بگیرید، لنز واید مناسب کار شما است. برای ثبت عکس محصول از راه دور، لنزهای تله‌فوتو قابل‌استفاده هستند، این لنزها برای شما فضای بسته‌ای ایجاد می‌کنند و از عمق میدان و قدرت بالایی برخوردار هستند.

لنزهای زوم، نیز فاصله کانونی متغییر دارند و به شما امکان ترکیب‌بندی‌های مختلف در هنگام استفاده عکاسی محصول را می‌دهند.

برای مطالعه بیشتر و آشنایی با این لنزها، مطلب 11 لنز فوق‌العاده برای عکاسی از محصول را مطالعه کنید.

مقدار وضوح سنسور دوربین را بررسی کنید

در هنگام خرید دوربین برای عکاسی محصول، باید دقت کنید که رزولوشن حسگرهای آن بالا باشد. وضوح بالای سنسور دوربین اثر قابل‌توجهی در کیفیت عکس منتشر‌شده محصول شما دارد. هرچقدر تعداد مگاپیکسل‌های عکس ثبت‌شده توسط دوربین مناسب برای عکاسی محصول شما بیشتر باشد، سایز عکس بزرگتر و کیفیت آن نیز بالاتر است.

وضوح بیشتر، به شما امکان می‌دهد که جزییات بیشتری را ثبت کنید و عکس جذاب‌تری منتشر کنید. دقت بیشتر این نوع از سنسورها، به شما کمک می‌کند تا بتوانید ویرایش‌های خودتان را بهتر انجام دهید و ترکیب‌بندی‌های بهتری داشته باشید.

اگر از دوربینی استفاده کنید که سنسور با رزولوشن بالا‌تر داشته باشد، شما در هنگام کات‌کردن یا برش عکس محدودیتی ندارید، زیرا سایز عکس شما به اندازه کافی بزرگ است. شما می‌توانید از این روش برای حذف جزییات اضافی موجود در عکس استفاده کنید.

سنسور دوربین به‌کارگیری‌شده برای عکاسی محصول، بهتر است، رزولوشن بین 40 تا 100 مگاپیکسل داشته باشد تا بتوانید به راحتی و با‌کیفیت بالا عکس گرفته‌شده توسط آن را چاپ کنید.  کسانی که در ابتدای عکاسی از محصول هستند، می‌توانند از دوربین‌هایی با رزولوشن پایین‌تر استفاده کنند و نیاز خودشان را بر‌طرف کنند.

اگر عکس محصول ثبت‌شده فقط برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی و سایت است، رزولوشن 12 مگاپیسل نیز کار شما را راه می‌اندازد.

آیا دوربین دامنه دینامیکی بالایی دارد؟

دامنه دینامیکی یا Dynamic Range در عکاسی، به نسبت کنتراست تیره‌ترین و روشن‌ترین رنگ‌های قابل ثبت توسط دوربین گفته می‌شود. این محدوده مشخص می‌کند که دوربین شما می‌تواند چه محدوده‌ای از رنگ‌ها را  ثبت کند. هرچقدر کیفیت حسگر مورد استفاده در دوربین شما بهتر باشد، دامنه دینامیکی نیز بالاتر است. دامنه دینامیکی بالاتر به معنی ثبت رنگ‌ها، سایه‌ها و به طور کلی جزییات بیشتر در عکس است.

واحد اندازه‌گیری داینامیک رنج نیز گام است که چشم انسان معمولی قادر به دیدن 20 گام دامنه دینامیکی است.دوربین‌های DSLR و بدون‌آینه حرفه‌ای موجود در بازار تنها قادر به دیدن 14 گام هستند، این موضوع قدرت بالایی چشم انسان نسبت به دوربین‌های حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با دامنه دینامیکی و یادگیری روش‌هایی مناسب برای بهبود آن، می‌توانید مطلب داینامیک رنج چیست؟ را مطالعه کنید.

کد تخفیف نورنگار

بهترین دوربین برای عکاسی محصول

خرید دوربین برای عکاسی محصول، کار بسیار مهمی است و به طور مستقیم بر‌روی عکس گرفته‌شده و کیفیت آن اثر دارد. بنابراین و برای کمک به شما در این قسمت، 10 مدل برتر دوربین برای عکاسی محصول را معرفی می‌کنیم.

دوربین برای عکاسی محصول Hasselblad X1D II 50C

این دوربین هاسلبلاد، بسیار کوچک، سبک است و برای حمل و نقل مناسب است. دوربین برای عکاسی محصول Hasselblad X1D II 50C، سنسور 50 مگاپیکسلی دارد که مشابه نسل قبل خود آن است.  اندازه‌ی بزرگ سنسور این دوربین اجازه می‌دهد تا بتوانید عکس‌های با‌اندازه بزرگتر و کیفیت بالاتر بگیرد.

بزرگ‌بودن اندازه عکس، کمک می‌کند تا دست شما در هنگام برش یا کات‌کردن عکس محصول، باز‌تر باشد. دامنه حساسیت این دوربین ساخته‌شده توسط شرکت هاسلبلاد، ISO 100-25600 است. محدوده‌ی بالای دامنه حساسیت، نشان از عملکرد فوق‌العاده آن در شرایط کم‌نور و تاریک دارد.

استفاده از پردازنده‌ی جدید در  این دوربین باعث کاهش 46 درصدی سرعت راه‌اندازی و  تاخیر شاتر شده است و  از میزان سیاه‌شدن صفحه نمایش پس از گرفتن عکس، به میزان قابل‌توجهی کم کرده است. همچنین استفاده از پردازنده جدید در این دوربین، سرعت ناو‌بری، مشاهده‌ی منو و نرخ باز‌سازی تصویر نمایشگر را نیز بهبود بخشیده است.

شرکت سازنده این دوربین، ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند با حداکثر نرخ 2.7 فریم بر ثانیه عکاسی پی در پی انجام دهند. نمایشگر این دوربین بدون آینه، 3.6 اینچی است و رزولوشن صفحه 768 در 1024 دارد. شما می‌توانید برای اولین‌بار تصاویر JPEG خودتان را با ابعاد اصلی سنسور ثبت کنید و نیازی به گرفتن یک عکس RAW در کنار آن ندارید.

همچنین این کمپانی با به روز رسانی نرم‌افزار Phocus Mobile به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های گرفته شده از محصول را بتوانید به طور مسقیم و از طریق این نرم‌افزار به آی‌پد پرو منتقل کنید.

  • به کار‌گیری سنسور CMOS
  • محدوده دینامیکی 14 استاپ
  • نرخ تازه‌سازی تصویر 60 فریم بر ثانیه
  • بزرگنمایی 0.78 برابر
  • باتری 24.7 وات ساعتی
  • امکان شارژ ا طریق USB

دوربین برای عکاسی محصول Fujifilm GFX 50R

مگر می‌شود، از دوربین مناسب برای عکاسی محصول صحبت کرد، اما اشاره‌ای به نام Fujifilm GFX 50R نکرد. وزن 775 گرمی این دوربین بدون آینه، سبکی آن را نشان می‌دهد. کیفیت عکس‌های فوری این دوربین بسیار بالا است و برای عکاسی سریع از محصول بهترین گزینه است.

بدنه‌ی دوربین برای عکاسی محصول Fujifilm GFX 50R از آلیاژ منیزیوم ساخته شده است و نسبت به گرد و غبار، پاشش آب و دمای پایین مقاومت بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی‌بیند. همچنین فوجی فیلم برای ساخت بقیه دکمه‌ها روی دوربین از آلومینیوم استفاده کرده است.

این کمپانی با ایجاد تغییرات بسیار زیاد در تنظیمات دستی دوربین سعی کرده است تا قابلیت شخصی‌سازی این دوربین را بهبود دهد. سنسور 51 مگاپیکسلی استفاده شده در این دوربین بدون آینه از نوع CMOS است. استفاده از سنسور بزرگ خیال شما را از بابت کیفیت و اندازه‌ی عکس گرفته‌شده راحت می‌کند. همچنین این سنسور، امکان استفاده از بسیاری از  لنزهای حرفه‌ای را به شما می‌دهد.

بهبود شکل ریزلنزهای جمع‌آوری نور و پردازشگر نور فتودیوها، سبب شده است تا این دوربین محدوده دینامیکی وسیع و روشنایی بالایی داشته باشد. موتور پردازشگر این دوربین مناسب برای عکاسی محصول، X-Processor Pro image است.

پردازش حرفه‌ای و قوی این موتور باعث شده است تا این دوربین بتواند بازتولید رنگ‌ها را به صورت خیره‌کننده انجام دهد، کنتراست بسیار دقیقی داشته باشد و همچنین باعث کاهش زمان راه‌اندازی، تاخیر زمانی رها‌شدن شاتر و فاصله زمانی بین عکس‌های ثبت‌شده کاهش شود.

  • محدوده دینامیکی 14 گام
  • پایه نصب لنز X-Mount
  • دامنه حساسیت IS0 100-12800
  • صفحه نمایش  TFT LCDبازشو لمسی 3.2 اینچی
  • درگاه 1، HDMI، اتصال میکرفون و هدفون
  • باتری لیتیوم-یونی NP-T125
  • بزرگنمایی منظره‌یاب 0.77 برابر

 برای خرید دوربین برای عکاسی محصول  Fujifilm GFX 50Rمی‌توانید به نورنگار مراجعه کنید.

 دوربین برای عکاسی محصول Fujifilm GFX 100

دوربین برای عکاسی محصول Fujifilm GFX 100 یکی از  اولین دوربین‌های بدون آینه با سنسور بزرگ این کمپانی است که لرزش‌گیر داخلی دارد. سنسور به کار‌رفته در این دوربین 102 مگاپیکسل است که اندازه 32.9 در 43.8 میلی‌متر دارد. به کار‌گیری پردازنده X-Processor 4 در کنار سنسور بزرگ این دوربین سبب می‌شود تا این دوربین بتواند تصاویر 16 بیتی با وضوح رنگ شگفت‌انگیز  را ثبت کند.

پایه نصب لنز این این دوربین از نوع G Mount است و شما می‌توانید تمامی لنزهایی حرفه‌ای که این پایه‌ی نصب را دارند، به آن متصل کنید. دامنه حساسیت این دوربین ساخته‌شده توسط فوجی‌فیلم، به میزان ISO 100-12800 است که نشان می‌دهد که عملکرد خوب آن در محیط‌های کم‌نور را نمایش می‌دهد.

در این دوربین مناسب برای عکاسی محصول، یک باتری لیتیوم-یونی NP-T125 به کار رفته است. ماندگاری این باتری بالا است و شما می‌توانید تا 800 بار آن را شارژ کنید. انتقال و جابه‌جایی عکس محصول قابلیتی است که هرچه راحت‌تر باشد، عکاس پس از کار با آن دوربین احساس بهتری خواهد کرد.

دوربین برای عکاسی محصول Fujifilm GFX 100 نیز به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از طریق وای‌فای عکس‌های محصولات به لپ‌تاب، موبایل یا تبلت خودتان بفرستید. برای شارژ‌کردن این دوربین نیز می‌توانید از درگاه USB3.1 آن استفاده کنید.

  • بزرگ‌نمایی منظره‌یاب 0.86 برابر
  • حداکثر سرعت شاتر 1.4000 ثانیه
  • حداکثر نرخ عکاسی پی‌درپی 5 فریم بر ثانیه
  • میکروفون داخلی استریو و بلندگو مونو
  • درگاه ورودی میکروفون، HDMI و خروجی هدفون
  • پشتیبانی حافظه‌های جانبی Dual SD/SDHC/SDXC

 برای خرید دوربین‌های فوجی‌فیلم می‌توانید به نورنگار مراجعه کنید.

دوربین برای عکاسی محصول Sony Alpha 7R IV

سنسور استفاده‌شده در این دوربین سونی، 61 مگاپیکسلی و از نوع BSI است. دوربین برای عکاسی محصول Sony Alpha 7R IV پردازنده BIONZ X دارد که وجود این پردازنده باعث شده است تا محدوده داینامیک رنج آن به 15 گام افزایش یابد. همچنین محدوده شارپنس ثبت عکس‌های غیر‌فشرده این دوربین ساخته‌شده توسط سونی از +/-3  به +/- 5 بهبود پیدا کرده است.

سایز عکس‌های گرفته‌شده با‌استفاده  از لنز  APS-C این دوربین به 26.2 مگاپیکسل می‌رسد که از بسیاری دوربین‌های حرفه‌ای موجود در بازار بالاتر است. نسبت ابعاد تصویر در این دوربین تغییر کرده است و شما قادر خواهید بود که علاوه بر اندازه‌های 3:2 و 16:9 ، عکس‌هایی با نسبت ابعاد 4:3 و 1:1 نیز ثبت کنید.

این دوربین از حالت چهارشانه برخوردار است، در هنگام عکاسی حسگر این دوربین پس از گرفتن هر عکس حرکت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که داده‌های قرمز، آبی و سبز مربوط به آن مورد ثبت شده است. این کار باعث می‌شود تا وضوح و کیفیت عکس‌ها بالاتر برود و نویز موجود در آن کاهش پیدا کند. برای ترکیب عکس‌ها نیز کمپانی سونی نرم‌افزار Image Edge و یا SonyPixelShift2DNG را به شما پیشنهاد می‌کند.

دوربین برای عکاسی محصول 7R IV حالتی توسعه‌یافته شبیه دوربین‌های Olympus دارد. در این حالت این دوربین می‌تواند چهار تصویر را ثبت کند، سپس حسگر نیم‌پیکسل حرکت می‌کند، بعد از آن، چهار عکس دیگر می‌گیرد و این کار را تا گرفتن 16 عدد انجام می‌دهد.

شما می‌توانید این 16 عکس را به راحتی تبدیل به تصاویر 240 پیکسلی کنید. گریپ این دوربین عمیق‌تر شده است و درب قسمت حافظه آن نیز به صورت کشویی باز و بسته می‌شود که نسبت به مدل‌های قبل تغییر کرده است.

  • وزن 670 گرمی
  • رزولوشن صفحه 5304 در 7952
  • نوع حسگر BSI-CMOS
  • دامنه حساسیت Iso 100-32000
  • پایه نصب لنز Sony E Mount
  • صفحه نمایش LCD 3 اینچی باز‌شو
  • درگاه USB 3.1، HDMI و خروجی هدفون
  • باتری لیتیوم-یونی NP-FZ100

برای خرید دوربین برای عکاسی محصول Sony Alpha 7R IV می‌توانید به نورنگار مراجعه کنید.

دوربین برای عکاسی محصول Canon EOS 5DS

دوربین برای عکاسی محصول Canon EOS 5DS یکی از پیشرفته‌ترین محصولات دسته  DSLR این برند است. کانن این محصول خودش را به همراه یک سنسور CMOS با رزولوشن 51 مگاپیکسل و دو پردازشگر تصویر DiGiC 6 به بازار مصرفی عرضه کرده است. سیستم نورسنجی این دوربین dslr کانن، مشابه EOS 7D II و از نوع RGB+IR است که 150000 میلیون پیکسل دارد. شما می‌توانید به صورت پی در پی و باسرعت 5 فریم بر ثانیه با این دوربین عکس بگیرید.

بدنه‌ی این دوربین در مقابل گرد و غبار و عوامل محیطی مقاوم است و از نظر قرار‌گیری کنترل و دکمه‌های به طور تقریبی مشابه EOS 5D III است. تنها تفاوت این دور در جابه‌جا‌شدن دکمه‌های سه‌گانه از بالای دوربین و کنار نمایشگر است. این کمپانی در هنگام ساخت این دوربین، محل نصب سه‌پایه را تقویت کرده است تا ثبات این دوربین در هنگام فیلم‌برداری را افزایش دهد.

این دوربین همچین از سیستم قفل آینه برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با مشخص‌کردن زمان تاخیر در قفل‌شدن آینه و باز‌شدن شاتر، کنترل حداکثر شارپنس و حداقل زمان واکنش را به راحتی انجام دهید.

باتری به کار‌گیری شده در این دوربین LP-E6N با ظرفیت 1880 میلی‌آمپر است که به شما امکان می‌دهد تا با یکبار شارژ بتوانید بیش از  700 عکس بگیرید. این دوربین ساخته‌شده توسط کانن از دو نوع کارت حافظه‌ی CF و SD پشتیبانی می‌کند و محفظه‌ی ورودی آن‌ها را دارد. این قابلیت نیز  مشابه EOS 5D III است. البته، نوع کارت حافظه‌ی 5DS نسبت به 5D III سریع‌تر است و از نوع UHS-I است.

  • وزن 930 گرمی همراه با باتری
  • حداکثر رزولوشن 5792 در 8688
  • دامنه حساسیت ISO 100-6400
  • پایه نصب لنز EF
  • صفحه نمایش TFT-LCD 3.2 اینچی ثابت
  • درگاه 0 و Mini HDMI
  • میکروفون داخلی مونو و بلندگو مونو

 جهت خرید دوربین برای عکاسی محصول Canon EOS 5DS به نورنگار مراجعه کنید.

دوربین برای عکاسی محصول Nikon D850

این محصول یکی از قوی‌ترین دوربین‌های DSLR موجود در بازار و مناسب برای عکاسی محصول به صورت حرفه‌ای است. این دوربین در سال 2017 رو‌نمایی شد که بسیاری از امکانات آن برای اولین بار بر‌روی یک دوربین فول‌فریم قرار گرفته است.

دوربین برای عکاسی محصول Nikon D850 حسگر 46 مگاپیکسلی از نوع BSI دارد که امکان گرفتن عکس‌های با سایز بزرگ و کیفیت بالا را به شما می‌دهد. وجود این سنسور باعث می‌شود تا در هنگام برش یا کات‌کردن نیز محدودیتی نداشته باشید. حسگر این دوربین فاقد فیلتر Low Pass  است، این موضوع سبب  افزایش شارپنس آن می‌شود.

حسگرهای موجود در این دوربین به طور کلی به چیپ آن نزدیک‌ترند و امکان جذب نور بیشتری دارند که باعث کاهش نویز آن‌ها می‌شود. محدوده‌ی داینامیک رنج این دوربین بالاتر از نسل قبلی خودش یعنی D810 است که باعث شده تا کیفیت این دوربین هم‌رده‌ی Fuji FilmGFX و Pentax 645Z قرار بگیرد.

شاتر الکترونیکی پرده اول از این محصول حذف شده است و شما باید از Light view و Mirror UP استفاده کنید. مکانیزم شاتر پیشرفته به کار‌گیری شده در این دوربین لرزش بسیار کمی دارد و اثر لرزش آینه بر‌روی عکس در آن به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است.

این دوربین بدون استفاده از گریپ، با سرعت 7 فریم بر ثانیه به شما امکان عکاسی می‌دهد. بدنه‌ی این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که وزن کمی دارد و مقاومت بالایی در برابر حوادث غیر‌قابل پیش‌بینی دارد.

  • حداکثر رزولوشن 5504 در 8256 پیکسل
  • پردازشگر EXPEED V
  • دامنه حساسیت ISO 64-25600
  • پایه نصب لنز Nikon F
  • صفحه نمایش TFT LCD 3.2 اینچی باز‌شو
  • بزرگ‌نمایی منظره‌یاب 0.75 برابر
  • حداکثر سرعت شاتر 18000 ثانیه
  • باتری لیتیوم-یونی EN-EL15a

 خرید دوربین برای عکاسی محصول Nikon D850 می‌توانید از نورنگار انجام دهید.

 دوربین برای عکاسی محصول Canon 90D

دوربین برای عکاسی محصول Canon 90D سنسور تصویر 34 مگاپیکسلی APS-C دارد که حداکثر رزولوشن عکس‌های گرفته‌شده با آن 4640 در 6960 پیکسل است. کانن در ساخت این دوربین  از پردازشگر تصویر DIGIC 8 استفاده کرده است. به کار‌گیری این پردازنده باعث می‌شود تا دوربین بتواند با نرخ 11 فریم بر ثانیه و با سایز بزرگ ثبت عکس انجام دهد. این دوربین دارای 45 نقطه‌ی فوکوس از نوع صلیبی نیز  هست.

باتری استفاده شده در این دوربین LP-E6N است که 30 درصد کارایی بهتری دارد و به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با یکبار شارژ بیش از 1300 عکس را ثبت کنید. بدنه‌ی این دوربین به گونه‌ای ساخته‌شده است که در برابر  گرد و غبار و رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد.

  • وزن 701 گرمی
  • دامنه حساسیت Iso 100-25600
  • پایه نصب لنز EF و EF-S
  • بزرگنمایی منظره‌یاب 0.95 برابر
  • حداکثر سرعت شاتر 18000
  • جبران نورد‌هی از -5 تا +5 در گام 1.2 و 1.3
  • درگاه 0 و Mini-HDMI
  • ورودی میکروفون و خروجی میکروفون
  • قابلیت پشتیبانی از سه نوع کارت حافظه SD، SDHC و SDXC

برای خرید دوربین برای عکاسی محصول Canon 90D نورنگار را مشاهده کنید.

دوربین Panasonice Lumix FZ80K

افراد تازه‌کار و مبتدی می‌توانند از دوربین Panasonice Lumix FZ80K برای عکاسی محصول استفاده کنند. این دوربین یک لنز 20 تا 1200 میلی‌متری دارد که از محدوده دیافراگم F/2.8-5.9 برخوردار است. پاناسونیک در این دوربین حسگر 18 مگا‌پیکسلی به کار برده است. شما می‌توانید به صورت پی در پی و با سرعت 10 فریم بر ثانیه با‌استفاده از این دوبین عکاسی کنید.

  • جبران نوردهی -5 تا +5 در گام 1.3
  • صفحه نمایش LCD 3 اینچی
  • نوع سنسور BSI-CMOS
  • حداکثر رزولوشن تصویر 3672 در 4896 پیکسل
  • حداقل فاصله فوکوس 1 سانتی‌متر
  • بزرگ‌نمایی منظره‌یاب 0.46 برابر
  • حداکثر سرعت شاتر 12000 ثانیه
  • قابلیت پشتیبانی از سه نوع کارت حافظه‌ی SD/SDHC/SDXC
  • درگاه ورودی USB 2.0 و Mini HDMI

دوربین برای عکاسی محصول Sony a6400

دوربین برای عکاسی محصول Sony a6400 برای استفاده افراد مبتدی آسان و راحت است. این دوربین قابلیت تعویض لنز را دارد و یک سنسور 24 مگا‌پیکسلی APS-C بر‌روی آن قرار دارد.

در طراحی بدنه‌ی این دوربین از نسل قبلی آن یعنی  a6300 استفاده شده است که سبب شباهت‌های بسیار این دو دوربین شده است. صفحه نمایش این دوربین حرفه‌ای سونی، به شما امکان چرخش 180 درجه‌ای و حرکت به سمت پایین را به راحتی می‌دهد.

باتری به کار‌گیری شده بر‌روی این دوربین سونی آلفا،  a6400 که با هربار شارژ، امکان ثبت 410 عکس را دارد. جهت شارژ این محصول ساخته‌شده توسط سونی نیز باید از Micro USB موجود بر‌روی بدنه‌ی آن استفاده کنید. دامنه حساسیت این دوربین مناسب برای عکاسی محصول، در محدوده‌ی ISO 100-32000 قرار دارد، این مقدار بالا عملکرد مناسب آن در نورهای کم را نشان می‌دهد.

  • پردازنده قدرتمند Bionz X
  • حداکثر رزولوشن تصویر 4000 در 6000 پیکسل
  • پایه نصب لنز Sony E Mount
  • حداکثر فاصله کانونی 50 میلی‌متر
  • حداکثر میزان باز‌شدگی دیافراگم F/5.6
  • نمایشگر LCD 3 اینچی باز‌شو
  • حداکثر سرعت شاتر 14000 ثانیه
  • میکروفون داخلی استریو و بلندگو مونو
  • پشتیبانی از سه نوع کارت حافظه‌ی SD، SDHC و SDXC

 خرید دوربین برای عکاسی محصول Sony a6400 را می‌توانید از نورنگار انجام دهید.

دوربین iPhone 13

دوربین iPhone 13 برای عکاسی ساده از محصول مناسب است. لنز ماکرو این دوربین به شما کمک می‌کند تا بتوانید از محصول خودتان با جزییات بیشتری عکس بگیرید و یا می‌توانید از حالت پرتره استفاده کنید تا بدون نیاز به ویرایش، پس‌زمینه آن را محو کنید.

  • لنز واید دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی
  • حداکثر میزان باز‌شدگی لنز جلوی f/2.2
  • حسگر سه‌بعدی تشخیص چهره و عمق
  • لنز واید 12 و لنز التراواید 12 مگاپیکسلی دوربین عقب
  • حداکثر باز‌شدگی دیافراگم f/2.4 دوربین عقب

گاهی اوقات غرق‌شدن در فرآیند ساخت محصول، شما را نسبت به توجه‌کردن به ارائه درست آن غافل می‌کند، در حالی که، این بخش نیز یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مربوط به فروش محصول است. ثبت عکس‌های جذاب از محصول، چیزی است که می‌تواند نمایش محصول شما را از رقیب‌هایتان منحصر به فرد کند.

برای انجام این کار به یک عکاس و یک دوربین مناسب برای ثبت این نوع از عکس‌ها نیاز دارید. اما شناخت و آگاهی از همه‌ی دوربین‌ها کار سختی است. در این مقاله 10 دوربین برتر برای عکاسی محصول را معرفی کرده‌ایم تا این کار را برای شما آسان کنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مناسب برای عکاسی محصول با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در سایت نورنگار با ما تماس بگیرید تا بتوانید از راهنمایی‌های کارشناسان ما استفاده کنید.

نویسنده : حسین بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *