دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

۱۰ تا از بهترین گیمبال‌ های موبایل

چاپ
۱۰ تا از بهترین گیمبال‌ های موبایل

در مقاله‌ دیگری از سایت نورنگار به طور مفصل به این سوال که گیمبال موبایل چیست و چه کاربرد‌هایی دارد، پرداخته‌ایم.

در این مطلب به سراغ معرفی بهترین نمونه‌های گیمبال موبایل در بازار ایران می‌رویم. لیستی که در ادامه می‌بینید بر اساس قیمت مرتب شده‌اند تا بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس بودجه خود داشته باشید.

گیبمال موبایل بیسوس مدل SULH-04

علاوه بر طراحی جمع‌وجور و کاربری آسان، این لرزشگیر دوربین موبایل می‌تواند به عنوان سه‌پایه‌ هم مورد استفاده قرار بگیرد و همین ویژگی باعث می‌شود تا راحت‌تر بتوانید به کمک آن ویدیو‌های ولاگینگ و تولید محتوای یوتیوب و البته حالت‌های تایم‌لپس را ضبط کنید. به علاوه ریموت کنترل این محصول می‌تواند به شما برای ضبط آسان‌تر کمک کند.

چرخش این گیمبال به میزان ۹۰ درجه است و به‌راحتی برای گوشی‌های ۶.۵ اینچ و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت بدنه‌ این گیمبال از آلیاژ آلمینیوم و ABS استفاده شده است تا مقاومت بالایی نسبت به ضربه داشته باشد.

ظرفیت باتری این محصول نیز ۶۵ میلی‌آمپر ساعت است و تنها ۱۵ دقیقه زمان می گیرد تا به کمک یک شارژر ۱۰ ولتی، برای ۸ ساعت کار مدوام شارژ شود.

گیمبال موبایل X-CAM مدل Creative Sight Black

قابلیت تشخیص چهره این لرزشگیر موبایل کمک می‌کند که ویدیو‌ و عکس‌های سلفی بهتری ثبت کنید. به علاوه می‌توانید گیمبال و گوشی را در جایی ثابت بگذارید و می‌بینید به کمک این قابلیت، گوشی به‌طور تخصصی سوژه‌ی متحرک را پیدا و دنبال کند.

ظرفیت باتری لیتیوم پلیمری گیمبال XCAM، ۳.۷ ولت بوده و می‌تواند با انواع گوشی‌های اندروید و آیفون سازگار است و اتصال میان آن‌ها بسیار سریع و از طریق بولتوث برقرار می‌شود. می‌توانید گوشی‌هایی تا ابعاد ۶ اینچ را روی این لرزشگیر موبایل سوار کنید.

برای خرید گیمبال موبایل X-CAM مدل Creative Sight Black به همراه ضمانت اصالت می‌توانید از سایت نورنگار استفاده کنید.

گیمبال موبایل ژیون مدل XS I

رنگ صورتی لطیف این لرزشگیر موبایل شاید اولین ویژگی آن باشد که به چشم بیاید؛ اما برتری‌های XS I تنها به رنگش خلاصه نمی‌شود. این استابلایزر قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و می‌توان آن را در دسته گیمبال موبایل ارزان قرار داد. گیمبال ایکس اس ۱ قابلیت چرخش در دو محور عمودی و افقی دارد. از این گیمبال می‌توان برای گوشی‌های ۳.۵ اینچ و کمتر استفاده کرد؛ البته باید در نظر داشت تحمل وزن آن ۲۶۰ گرم است.

شروع ضبط فیلم‌برداری به کمک این گیمبال تنها به کمک یک دست انجام پذیر است؛ تنها باید اپلیکیشن ZY Cami را برای گوشی اندروید یا ios خود نصب و آن را به گیمبال متصل کنید. با ردیاب هوشمند موجود در این برنامه، گیمبال شما را به عنوان سوژه متحرک شناسایی کرده و گم‌تان نمی‌کند.

حجم کم این گیمبال به شما اجازه می‌دهد آن را به‌راحتی جا‌به‌جا کنید و می‌توانید به کمک این گیمبال در حالت‌های مختلف تایم‌لپس، موشن لپس، پانوراما و حرکت آهسته فیلم‌برداری کنید. به علاوه در ویرایشگر هوشمند برنامه می‌توانید ویدیو‌‌ی خود را خیلی سریع ادیت کرده و موسیقی و جلوه‌های ویژه به آن اضافه کنید.

شارژ این گیمبال از طریق کابل usb انجام می‌شود و می‌توانید خرید گیمبال XS I ژیون تک را از طریق فروشگاه نورنگار و با تضمین اصالت کالا تجربه کنید.

گیمبال موبایل بیسوس مدل SUYT-0G

به کمک این لرزشگیر موبایل می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌هایی بدون هیچ‌گونه لرزشی را ثبت کنید؛ حتی می‌توانید در دویدن و حرکات ورزشی پرتنش، ویدیو‌هایی بدون هیچ لرزشی را ثبت کنید. پنل کنترلی این گیمبال، کار با آن را راحت‌ کرده است و وزن کم آن تنها ۲۵۰ گرم است و خوش‌دست بودن آن را تقویت می‌کند. به‌علاوه این لرزشگیر موبایل می‌تواند حداکثر وزن ۲۵۰ گرم و پهنای ۹.۲ سانتی‌متری را تحمل کند.

از ویژگی‌های فنی این گیمبال می‌توانیم به قابلیت هوشمند تشخیص چهره و سوژه‌های متحرک، چرخش پاناورامیک، بزرگنمایی و فوکوس اشاره کنیم. باتری SUYT-0G ۲۲۰۰ میلی‌اهمی است و می‌تواند تا ۱۲ ساعت کار کند. اگر به دنبال گیمبال موبایل ارزان قیمتی هستید که کارآیی حرفه‌ای هم داشته باشد، می‌توانید به سراغ خرید گیمبال SUYT-0G بروید.

گیمبال موبایل DJI  مدل Osmo mobile 3

طراحی ساده‌ این گیمبال یکی از ویژگی‌‌هایی است که کار کردن با یک دست با آن را آسان کرده است. تنها کافی است موبایل خود را در قسمت مخصوص قرار داده و به کمک دکمه‌های کنترلی ضبط خود را آغاز کنید. به‌علاوه چرخش دوربین از جلو به عقب و دوربین از الت افقی به عمودی و بالعکس، در این گیمبال در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود تا هیچ لحظه‌ای را برای فیلم یا عکس‌برداری از دست ندهید.

گزینه‌ی دنبال کردن هوشمند سوژه‌ی متحرک و حالت ورزشی، به شما اجازه می‌دهد بدون ثبت هیچ لرزشی، در صحنه‌های پرهیجان هم فیلم‌برداری را انجام دهید.

گیمبال موبایل گودکس مدل zp1 smartphone gimbal

این گیمبال برای گوشی‌های ۶.۵ اینچ و کمتر طراحی شده است و تحمل وزن تا ۲۳۰ گرم را دارد. در حالی که وزن خود آن حدود ۵۹۰ گرم است. از مهم‌ترین مزیت‌های این گیمبال طیف گسترده‌ چرخش آن است. قابلیت چرخش این لرزشگیر موبایل در حالت محوری و عمودی ۲۴۰، و در حالت افقی ۳۶۰ درجه است. این تنوع زوایه‌ چرخش برای تهیه محتوا‌های ویدیویی و ولاگ‌ها بسیار مناسب است. حالت‌های ردیابی سریع، حرکت آهسته، پانوراما و تایم لپس این گیمبال نیز به کمک شما می‌آیند.

ظرفیت باتری این گیمبال ۲۶۰۰ میلی آمپر است که می‌تواند تا ۱۵ ساعت کار مداوم را فراهم کند. از سویی می‌توانید موبایل خود را از طریق رابط تایپ C و باتری این لرزشگیر شارژ کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا در مواقعی که باتری موبایل کم است زمان را از دست ندهید و در حین عکس یا فیلم‌برداری، موبایل خود را شارژ کنید.

ویژگی‌های دیگر لرزشگیر موبایل zp1

  • دسته‌ ضدسایش و ضد لغزش
  • ویرایش محتوا و به اشتراک‌گکذاری آن به کمک اتصال گیمبال به برنامه Godox Action
  • کار کردن راحت و کنترل حالت‌ها به کمک دکمه‌های در دسترس
  • قابلیت زوم و فوکوس هم‌زمان
  • قابلیت چرخش سریع از حالت افقی به عمودی و بالعکس

گیمبال موبایل ژیون تک مدل Smooth Q3

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مدل Q3 قابلیت تاشو بودن آن است. چرا که ابعاد آن در حالت تا نشده ۹۰×۱۲۷×۲۷۹ میلی‌متر است در حالی که اگر آن را تا کنیم ابعاد آن تا حدود زیادی کاهش می‌یابد و حدود ۴۵×۱۵۴×۱۸۰ میلی‌متر خواهد شد و این امر می‌تواند در حمل و نقل آن بسیار موثر باشد. به علاوه وزن این محصول تنها ۳۴۰ گرم است.

Q3 یک گیمبال سه‌ محوره است که برای فیلم برداری و ثبت عکس‌های ورزشی و اکشن بسیار کارآمد باشد. هم‌چنین می‌تواند به کمک سه‌پایه به صورت رومیزی و ثابت مورد استفاده قرار بگیرد. دکمه‌های ارگونومیک این محصول کار با آن را بسیار آسان کرده‌اند و تجربه‌کاربری اکثر افرادی که از آن استفاده کرده‌اند این مساله را تأیید می‌کند.

ویژگی‌های دیگر این لرزشگیر موبایل

  • طول عمر باتری برای یک‌بار ۱۵ ساعت
  • طول مدت شارژ ۳ ساعت
  • دمای کارکردن صحیح از ۱۰- تا ۴۵ سانتی‌گراد
  • وزن قابل تحمل ۱۵۰ تا ۲۸۰ گرم
  • برنامه‌های اسمارت فالو، زوم فوری، پانوراما و…
  • ویرایش ویدیو‌ها با برنامه ZY Cami

گیمبال موبایل ژیون مدل smooth Q2

تثبیت کننده و لرزشگیر دوربین موبایل smooth Q2 می‌تواند در  سه محور متقاوت کارآیی داشته باشد و با یک‌بار شارژ تا ۱۷ ساعت مداوم در اختیار شما بماند. ابعاد این مدل از سری smooth‌های ژیون، ۲۶۰×۲۵۰×۴۹۰ میلی‌متر است و با وزن ۴۵۰ گرمی‌اش، توانایی حمل گوشی‌های مختلف تا وزن ۲۶۰ گرم را دارد.

ویژگی‌های دیگر این محصول

  • دنبال‌ کردن هوشمند سوژه متحرک
  • قابلیت تایم‌لپس و پاناروما
  • گیره چهار طرفه برای حفظ ایمنی گوشی
  • پنل کنترلی پیشرفته برای تنظیم ویژگی‌های عکس و فیلم‌برداری
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه با حالت vortex

گیمبال موبایل DJI مدل Osmo mobile 4

این مدل نیز از دسته‌ای است که قابلیت اتصال مغناطیسی گوشی موبایل را دارند و ایمنی تصویر و فیلم‌برداری در هنگام حرکت‌های زیاد، در آنها تضمین شده است. وزن این محصول ۳۹۰ گرم بوده و ابعاد آن ۲۷۶×۱۱۹.۶×۱۰۳.۶ میلی‌متر است. با این حال گیمبال Osmo mobile 4 می‌تواند با گوشی‌هایی با قابلیت‌های زیر متصل شود:

  • سیستم عامل اندروید یا آی‌او‌اس
  • وزن ۱۷۰ تا ۱۹۰ گرم
  • عرض ۶۷ تا ۸۴ میلی‌متر
  • ضخامت ۶.۹ تا ۱۰ میلی‌متر

محورهای چرخش در این گیمبال سه جهته بوده و می‌تواند در هر سه محور پن، رول و تیلت تا نزدیک به ۳۶۰ درجه بچرخد. به‌علاوه این گیمبال یک ورودی USB تایپ C و یک خروجی USB تایپ A دارد که به کمک آنها می‌توانید گیمبال را شارژ کنید. باتری به کار رفته در این لرزشگیر موبایل از نوع لیتیومی و با جریان ۲۴۵۰ میلی‌آمپر است. با یک‌بار شارژدهی می‌توانید حدود ۱۵ ساعت از آن استفاده کنید.

حالت ورزشی جدید به کار رفته در طراحی این گیمبال به شما کمک می‌کند تا فیلم‌برداری‌های پرتحرک را بدون هیچ نگرانی از بابت لرزش انجام دهید. به علاوه قابلیت‌های ساختن تایم‌لپس و پانوراما نیز دست شما را برای خلق خلاقیت‌های جدید باز می‌گذارند.

کد تخفیف نورنگار

گیمبال موبایل DJI مدل OM5

این لرزشگیر موبایل با سه‌ موتور قدرتمند کوچک‌ترین حرکات را هم از بین می‌برد و در عین حال می‌تواند از گوشی‌هایی با عرض ۳ اینچ پشتیبانی کند. گیره مغناطیسی این موبایل می‌تواند با قدرت چسبندگی گوشی موبایل را به گیمبال تضمین می‌کند. هم‌چنین می‌توانید لرزشگیر را به استند سه‌پایه وصل کنید.

بازوی این گیمبال ۲۱۵ میلی‌متری دارد که می‌تواند تا و به‌راحتی جمع شود. حداکثر سرعت قابل کنترل از طریق این محصول ۱۲۰ ثانیه است و به کمک ورودی USB تایپ C می‌توانید ابزار مختلف را به آن وصل کنید.

با دانستن محبوب‌ترین و بهترین گیمبال‌های موبایل، اکنون می‌توانید به سراغ خرید این وسایل کاربردی بروید.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید بار دیگر سازگاری گیمبال با گوشی‌ موبایل خود را چک کنید و از قابلیت تحمل وزن گیمبال مطمئن شوید. به‌علاوه بهتر است به سراغ خرید از فروشگاه‌های معتبری بروید که نمونه‌های اصل را با کیفیت بالا به دست شما می‌رسانند. فروشگاه نورنگار آماده است تا برای خرید گیمبال موبایل در کنار شما باشد.

نویسنده : نگار پورجواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه