021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی

بهترین دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی

برای انتخاب دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی ما به سراغ دوربین‌های سونی رفتیم. پیگیری تمامی مدل‌های بدون آینه شرکت Sony کار سختی است زیرا این شرکت، به سرعت در حال تولید مدل های جدید است! کاتالوگ محصولات آنها، بسیار پیچیده است، دوربین‌های مختلف با نام و عملکردهای مشابه. اما، تمام چیزی که باید در سال 2018 بدانید، این است که پادشاهی جدید برای عکاسی ورزشی وارد بازار شده است و نام آن، Sony a9  است.

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

 

Sony a9

مگاپیکسل: 24.2
اندازه حسگر: فول فریم (35 میلی‌متری)
وزن: 673 گرم (23.7 اونس)

 

بهترین دوربین بدون آینه 2018

 

برای مشاهده بازبینی دقیق Sony a9 می‌توانید به قسمت مربوطه در سایت مراجعه کنید ، اما به صورت خلاصه، عملکرد Sony a9، بی‌شک منحصر بفرد است.

 

بهتر است با بدیهی‌ترین مورد آغاز کنیم؛ Sony a9 یک دوربین بدون‌آینه‌ی ارزان قیمت نیست! مانند دوربین‌های پرچم دار DSLR که برای عکاسی حرفه‌ای و قابلیت‌های بخصوص طراحی شده‌اند، قیمت Sony a9 فقط برای جمعیت کمی از عکاسان مناسب است. اما انتظار تغییر زیادی را در مقایسه با مدل‌های بزرگتر نداشته باشید…

 

پس در ازای پول خود چه مزیتی دریافت می‌کنید؟ خب، طبق اظهارات Sony، مدل a9، اولین دوربین عکاسی متوالی بدون وقفه با سرعت شگفت انگیز 20 فریم بر ثانیه است.

 

در کنار بافر بیش از 241 تصویر خام به صورت متوالی، دلیل برتری Sony a9 برای بهترین دوربین بدون‌آینه در عکاسی ورزشی، واضح است.

 

دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی

نمونه JPEG مدل Sony a9 + f/2 28 میلی‌متری Sony | ثبت ورزش های پرسرعت، با عملکرد شگفت انگیز فوکوس خودکار، بسیار آسان‌تر است | Roberto Panciatici

 

Sony a9  دارای 2 جایگاه کارت حافظه است، یعنی می‌توانید در دوربین، از تصاویر نسخه پشتیبان تهیه کنید. از آنجایی که عکاسان ورزشی معمولا باید چند عکس را به صورت همزمان ثبت کنند، حجم زیاد فایل‌ها، نباید مانع کار آنها شود. اسفاده از رزولوشن 24.2 مگاپیکسل، حد متوسط خوبی است که فایل‌هایی قابل کنترل با حفظ قابلیت برش یا افزایش اندازه را ارائه می‌دهد.

 

حسگر CMOS ، کیفیت تصویر بی‌نظیری را حتی در ایزوی بالا ارائه می‌دهد که برای عکاسی ورزشی در فضای آزاد و نور کم، ایده‌آل است.

 

همچنین می‌توانید در پردازش، نوردهی با +/- 3 استاپ را داشته باشید، جایی که قابلیت‌های محدوده دینامیکی دوربین، در آن می‌درخشند.

 

دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی

Sony a9 استفاده شده توسط Collard studios

 

Sony a9  که بهترین دوربین بدون‌آینه است، با وجود بدنه‌ای از آلیاژ منیزیم که به گرد و خاک و آب مقاوم است، بسیار سبک و کوچک است.

 

این مدل دارای قابلیت‌های بسیار کارآمد از جمله دکمه‌های فیزیکی و فهرست‌های گسترده، صفحه LCD قابل چرخش، درگاه اترنت برای انتقال فایل FTP، شاتر بیصدا و قابلیت‌های دیگر، می‌باشد اما یک ویژگی که رقابت‌ها را به سطح جدیدی می‌برد، قابلیت پیشروی فوکوس خودکار آن است.

 

قبلا، فوکوس خودکار با این کیفیت، تنها در دوربین‌های پرچم دار و سنگین DSLR مانند Nikon D5 قابل دسترسی بود.

 

با عرضه‌ی Sony a9، بحث رقابت بین دوربین dslr و بدون آینه، برای همیشه خاتمه یافت. کافیست مقایسه‌ کنید، دیگر نمی‌توان گفت دوربین بدون آینه چیزی کم دارد.

 

دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی

نمونه عکس گرفته شده با SONY a9

 

با ترکیب فوکوس خودکار و حالت حسگر چشمی، Sony a9 میتواند هر موضوعی را پیدا کرده و با دقتی جادویی، بر روی آن تمرکز کند.

 

یکی دیگر از قابلیت‌های موردتوجه Sony a9، داشتن شاتر پرسرعت الکترونیکی ضدتحریف است که سرعت آن، به 1/32,000 ثانیه میرسد. این قابلیت به عکاسان اجازه میدهد تا حتی در روشن‌ترین حالت خورشید در اواسط روز، از لنزهایی با پهنای بیشتر استفاده کنند.

 

با اینکه بهترین دوربین‌های بدون آینه از باطری‌های قدرتمندی برخوردار نیستند، Sony a9 می‌تواند تمام یک رویداد ورزشی را ضبط کند که این قابلیت a9، آن را به پرقدرت‌ترین باطری دوربین بدون‌آینه در سال 2018 تبدیل می‌کند. این یعنی هزینه کمتر برای باطری و عکس‌های از دست رفته‌ی کمتر به دلیل تعویض باطری.

 

دوربین بدون‌آینه برای عکاسی ورزشی

نمونه JPEG ثبت شده با Sony a9 | Collard Studios

 

قابلیت ثبت فیلم با کیفیت 4K در Sony a9 به شما اجازه می‌دهد که فورا خروجی بگیرید و قابلیت‌های بی‌حد و مرزی را به عکاسان ورزشی ارائه میدهد. تصور کنید که بخواهید از یک مسابقه دو فیلمبرداری کنید و بخواهید هنگام استخراج، آن را به یک عکس ثابت تبدیل کند، مانند اینکه از ابتدا، یک تصویر ثابت گرفته بودید!

 

با عرضه‌ی a9، شرکت Sony قصد خود را درمورد دوربین‌های بدون‌آینه، به جهان اثبات کرده است. در المپیک بعدی، به عکاسان ورزشی توجه بیشتری داشته باشید، احتمالا بازهم لنزهای واید Canon، پیروز میدان خواهند بود اما a9 نیز از این قاعده مستثنی نیست!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *