021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

بهترین پایه های نگهدارنده موبایل

 

پایه نگهدارنده موبایل چیست؟

جای گوشی شما همیشه ته کیف یا داخل جیب نیست. گاهی برای پیدا کردن یک مسیر در هنگام رانندگی، یا فیلمبرداری از صحنه به یک نگهدارنده گوشی نیاز دارید. هولدر یا همان پایه نگهدارنده موبایل همان چیزی است که کار با گوشی را در شرایط مختلف برای شما آسان می‌کند.

در واقع پایه‌های موبایل لوازم جانبی کوچکی هستند که برای استفاده از دستگاه تلفن همراه شما در شرایط مختلف طراحی شده است. به طور مثال شما با خرید هولدر موبایل دریچه کولر می‌توانید در هنگام رانندگی موبایل را روی دریچه کولر نصب کرده و از آن استفاده کنید، یا یک پایه موبایل رومیزی کار را برای تماشا یک ویدیوی آشپزی و همزمان انجام امور خانه آسان می‌کند.

مزایای خرید پایه نگهدارنده موبایل

شما با خرید یک پایه گوشی می‌توانید از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید. مهمترین مزایای خرید این نوع لوازم جانبی عبارتند از:

استفاده از گوشی در شرایط سخت

همانطوری که گفتیم نگهدارنده یک وسیله جانبی است که استفاده از گوشی در شرایط مختلف را ممکن می‌کند. این وسیله دارای قفل (کلیپ، آهنربا) است و 99٪  توسط دارندگان خودرو استفاده می شود.

غالباً در جا موبایلی ماشین در هر مدل خودرویی وجود ندارد. اگر هم گوشی خود را روی داشبورد قرار دهید، هنگام حرکت اتومبیل به راحتی می تواند بلغزد و خرد شود.

اینجاست که پی به مزیت بزرگ و مهم پایه نگهدارنده موبایل یعنی محافظت از تلفن در برابر سقوط خواهید بود. با ظهور تلفن‌های هوشمند شکننده و گران قیمت، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

پایه نگهدارنده موبایل کوچک تاشو

البته فقط پایه نگهدارنده موبایل فقط برای خودرو طراحی نشده است و می‌توان برای تماشای راحت ویدیو، قرار دادن گوشی به حالت مدنظر روی یک میز یا سطح لغزنده و مواردی از این دست هم از نگهدارنده‌ها که دارای اشکال مختلفی هستند استفاده کنید.

به‌کارگیری گوشی برای اهداف مختلف

تصور کنید که یک پیج اینستاگرامی آشپزی دارید یا در حال تولید محتوا در زمینه طراحی و نقاشی هستید، این امور نیاز به فیلمبرداری از بالا دارد. بدون شک برای یک فرد کار سخت و خسته‌کننده است که ساعتها با گوشی از کار شما فیلمبرداری کند. اینجاست که خرید یک پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری از بالا به شما در این کار کمک خواهد کرد.

حمل راحت‌تر گوشی

با توجه به اینکه شاهد تولید گوشی‌های هوشمند با ابعاد بزرگ هستیم، گاهی کنترل گوشی مثل قدیم با یک دست ممکن نیست. برخی نگهدارنده‌ها برای راحت نگه داشتن گوشی در دست طراحی شده است تا امکان لغزش آن را به حداقل برسانند.

پایه نگهدارنده موبایل یک دستی مکشی

حفظ جان شما!

بله! یک پایه نگهدارنده گوشی می‌تواند ناجی جان شما باشد. طبق گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی بخش زیادی از تصادفات به کار با گوشی در حین رانندگی است، به ویژه وقتی که گوشی را در دست می‌گیرید. یک هولدر می‌تواند باعث شود که گوشی دید شما را از جاده و خیابان محدود نکند و مانع تصادفات شود.

برای خرید پایه نگهدارنده گوشی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

شاید به دلیل اینکه هولدرها جز لوازم جانبی هستند، به نظر برسد که انتخاب آن کار خیلی راحتی است. اما اجازه بدهید بگوییم که اصلاً اینطور نیست و برای خرید آن باید دقت داشت.

در واقع اینکه وارد یک فروشگاه شده و سراغ بهترین هولدر موبایل برای پراید یا به طور کلی بهترین هولدر موبایل برای ماشین باشید کافی نیست! قبل از هر کاری بهتر است واردی که در ادامه گفته‌ایم را برای خرید بهتر در نظر بگیرید.

تناسب اندازه موبایل و اندازه هولدر

ابعاد گوشی‌ها از یک مدل به مدل دیگر متفاوت است و بهتر است هولدری تهیه نکنید که گوشی شما در مقابل آن بسیار کوچک باشد یا برعکس! تناسب ابعاد علاوه بر استفاده راحت‌تر از پایه نگهدارنده موبایل باعث می‌شود زیبایی میز، ماشین یا هر فضایی که قصد استفاده از هولدر در آن را دارید، بهم نریزد.

برخورداری از امکانات جانبی

شاید جالب باشد بدانید که هولدر یا استند گوشی فقط برای قرار دادن گوشی نیست و برخی از آنها امکانات جذابی هم دارند. به طور مثال هولدرهایی در بازار وجود دارد که از امکان شارژ بی‌سیم برخوردار هستند و برای شارژ کردن گوشی در فضایی مثل ماشین کاربردی خواهند بود. اگر هم فعالیت آنلاین زیادی دارید و یا به دنبال یک هولدر منعطف می‌گردید، بهتر است به دنبال مدلی باشید که از امکان چرخش 360 درجه برخوردار باشد.

نوع هولدر

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که برای خرید پایه گوشی باید به آن توجه داشته باشید، مدل هولدر است. البته این نکته به نوع کاربردی که شما در ذهن دارید هم بستگی دارد و مکانی که برای قرار دادن گوشی در نظر دارید. به طور مثال یکی از بهترین هولدر موبایل برای ماشین، هولدر موبایل دریچه کولر است، زیرا امکان نصب و استفاده آسانی دارد. همچنین باید به وزن گوشی هم دقت کنید! برای گوشی‌های سنگین پایه نگهدارنده مغناطیسی در برابر پایه‌های چسبی بهتر عمل می‌کند و عمر طولانی‌تری هم دارد.

معرفی بهترین نگهدارنده های موبایل در بازار ایران

بعد از این نکاتی که گفتیم، نوبتی هم باشد، نوبت معرفی چند مورد از بهترین هولدرهای موجود در بازار ایران است.

هولدر موبایل گیره‌ای

به دلیل گیره‌ای که پشت این نوع پایه نگهدارنده وجود دارد و می‌توانید آن را روی تیغه کولر خودرو قرار دهید، به هولدر گیره‌ای معروف هستند. از مزایای مهم این نوع هولدرها این است که در هنگام رانندگی مانع دید و تسلط شما به رانندگی نخواهند بود.

مزیت دیگر این است که به دلیل موقعیت دریچه کولر در ماشین، این پایه‌ها در معرض دید سارقان نیستند و خطر کمتری متوجه گوشی و ماشین خواهد بود. با این وجود یک ایراد دارند و آن هم هنگام روشن بودن بخاری ماشین است که ممکن است باعث گرم شدن گوشی و آسیب به باتری آن شود.

پایه نگهدارنده موبایل برای امنیت در خودرو

هولدر آهنربایی یا مغناطیسی

یکی دیگر از انواع پایه‌های نگهدارنده موبایل که در بازار ایران هم فروش خوبی دارد، مدل آهنربایی است. مزیت این هولدرها قرار گرفتن محکم گوشی در جای خود روی پایه، عمر طولانی‌تر، سرعت در برداشتن و قرار دادن گوشی و امکان شارژ بی‌سیم در برخی مدل‌هاست.

البته بهتر است قبل خرید از قدرت بالای مگنت این پایه مطمئن شوید تا هنگام افتادن در یک چاله یا عبور از یک دست انداز شاهد سقوط گوشی خود نباشید.

از بابت مغناطیسی بودن و امکان آسیب به گوشی هم نگران نباشید؛ چون قدرت این هولدرها آنقدری نیست که بتوانند به گوشی آسیب وارد کنند.

پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی آهنربایی

هولدرهای چسبی

اگر به دنبال خرید پایه نگهدارنده موبایل ارزان هستید، این مدل را انتخاب کنید. مقرون به صرفه بودن بزرگترین مزیت آن است. البته قبل از نصب از جای قرار گرفتن آن صددرصد مطمئن شوید، چون جدا کردن و جابجا کردن آن مشکل است. ممکن است جای چسب هم بعد از جابجایی روی شیشه یا هر جایی که هولدر را به آن چسبانده‌اید باقی بماند.

هولدرهای مکنده

اگر راننده تاکسی اینترنتی هستید یا دوست دارید داخل ماشین دابسمش بسازید، پیشنهاد ما خرید پایه نگهدارنده موبایل مکنده است. البته فراموش نکنید که این مدل به مرور قدرت ساکشن خود را از دست می‌دهد و ممکن است باعث سقوط گوشی شود. علاوه بر این چون اغلب روی شیشه نصب می‌شود دید شما را هم در حین رانندگی کمی مختل خواهد کرد.

پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری از بالا

یکی از مدل‌های معروف پایه گوشی که برای تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و آموزش آنلاین مورد توجه قرار گرفته، همین مدل است.

طراحی و انعطاف‌پذیری از نکات مهمی است که برای خرید آن باید در نظر بگیرید. به خصوص اینکه برخی مدل‌ها برای فیلمبرداری از روبرو یا استفاده به صورت استند طراحی نشده‌اند و این نکته ممکن است کار شما را سخت کند.

پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده گوشی بخریم یا نه؟

دنیای هولدرها بسیار متنوع است و در کنار مدل‌هایی که گفتیم، مدل‌های دیگری چون هولدر انگشتی، گردنی، پایه نگهدارنده موبایل رومیزی و … وجود دارد که متناسب با هر نوع نیازی طراحی شده است. مزایای خرید آنها نیز در مقابل معایب اندک آنها قابل توجه است. در هر صورت تصمیم با شماست. اما اگر تصمیم  به خرید دارید بهتر است برگردید و یکبار دیگر این مقاله را بخوانید تا بتوانید با دقت بیشتری دست به انتخاب بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *