021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

تغییر سایز عکس به صورت آنلاین و بدون افت کیفیت

تغییر سایز عکس به صورت آنلاین و بدون افت کیفیت

در صورتی که عکس‌های خودتان را با ابعاد مناسب پست کنید تاثیر بسیار زیادی روی تجربه کاربری می‌گذارید و باعث بهبود عملکرد وبسایت یا اکانت شبکه‌های اجتماعی خود خواهید شد. به همین خاطر ما تصمیم گرفته‌‎ایم که در این مقاله 10 وبسایت رایگان برای تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت و به صورت آنلاین را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

1- Batch Photo Espresso

تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت آنلاین

در صورتی که قصد تغییر سایز چندین عکس مختلف را به صورت آنلاین دارید، اولین پیشنهاد ما به شما Batch Photo Espresso است. شما می‌توانید از طریق هر وسیله‌ای که امکان اتصال به اینترنت را دارد به این وبسایت متصل شوید و با استفاده از رابط کاربری به شدت ساده‌ای که دارد سایز عکس‌های خود را تغییر دهید. برای این کار فقط کافی است عکس‌های خود را از طریق Drag & Drop در این سایت آپلود کنید.

برای تغییر سایز عکس های خود بدون افت کیفیت می‌توانید از پروفایل‌های از پیش تعیین شده‌ی این وبسایت استفاده کنید و یا طول و عرض عکس را به صورت پیکسلی و یا درصدی وارد کنید. علاوه بر تغییر سایز، این وبسایت به شما امکان انجام کارهایی مثل Crop، چرخاندن و یا تغییر فرمت عکس را هم می‌دهد.

[relatedpost post=”128145″]

علاوه بر اینکه این سایت رایگان است و امکان تغییر سایز گروهی عکس‌های مختلف را هم دارد، گزینه‌های دیگری را هم پشتیبانی می‌کند. شما امکان این را دارید که با تغییر کنتراست، روشنایی، اشباع رنگ و وضوح تصویر و همچنین کاهش نویز تصاویر خود را بهبود ببخشید. همچنین می‌توانید از افکت‌های مختلف این نرم‌افزار هم برای ادیت عکس‌های خودتان استفاده کنید.

2- PhotoSize.net

PhotoSize.net یک ابزار ساده و در عین حال موثر برای تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت و به صورت آنلاین می‌باشد. کار با این وبسایت خیلی ساده است و فقط کافیست پس از آپلود عکس‌های خودتان، فیلتر تغییر سایز موردنظر را وارد کرده و سپس گزینه‌های مربوط به ذخیره‌سازی را انتخاب کنید.

فیلتر Resize گزینه‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ علاوه بر گزینه‌هایی که از پیش تعیین شده‌اند شما می‌توانید طول و عرض موردنظر را به صورت دستی و با پیکسل یا درصد هم وارد کنید.

علاوه بر تغییر سایز هم این وبسایت امکان بهینه‌سازی تصاویر با کراپ کردن و یا چرخاندن آن‌ها را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید با تنظیم خودکار کنتراست یا افزایش روشنایی و اشباع رنگ تصویر خود را بهبود ببخشید.

3- Shrink Pictures

سایت تغییر سایز عکس

Shrink Pictures یک ابزار کاملا ساده و کاربردی برای تغییر سایز عکس می‌باشد. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که تصاویر را از کامپیوتر خودتان آپلود کنید، ابعاد جدید را به صورت پیکسل و یا درصد وارد کنید و کیفیت موردنظر را انتخاب نمائید. شما امکان آپلود فایل‌های PNG، JPG و GIF را تا حجم 6 مگابایت دارید اما عکس نهایی به صورت خودکار با فرمت JPG ذخیره خواهد شد.

با این وبسایت امکان اعمال افکت‌‎های خاص مثل Greyscale و Sepia را هم دارید و می‌توانید تصویر خودتان را هم به آواتار تبدیل کنید. تبدیل کردن عکس به آواتار برای فروم‌های مختلف کاملا ساده است؛ شما فقط عکس موردنظر را آپلود می‌کنید، ابعاد موردقبول توسط فروم موردنظر را تعیین خواهید کرد و درنهایت روی کلید Resize کلیک می‌کنید.

4- PicResize

PicResize یک گزینه‌ی خیلی خوب برای تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت و به صورت آنلاین می‌باشد. با استفاده از این وبسایت می‌توانید عکس‌های خود را از طریق کامپیوتر وارد کنید و یا آدرس عکس موردنظر را وارد کنید. شما می‌توانید عکس موردنظر را با وارد کردن یک مقدار درصدی کوچک‌تر کنید و یا با وارد کردن طول و عرض به صورت دستی ابعاد آن را تغییر دهید.

[relatedpost post=”128821″]

نکته جالب در مورد این وبسایت این است که از قابلیت تغییر سایز گروهی عکس هم پشتیبانی می‌کند که برای افرادی که با تعداد زیادی عکس سر و کار دارند قابلیت خیلی خوبی است. علاوه بر تغییر سایز عکس، این وبسایت توانایی انجام ادیت‌های دیگری مثل کراپ کردن، چرخاندن و… را هم دارد. شما می‌توانید افکت‌های مختلفی مثل پلاروید، Tilt-Shift، Gaussian Blur و… را نیز به تصاویر خود اعمال کنید.

پس از اینکه عکس خود را تغییر سایز دادید هم می‌توانید عکس‌های خود را با فرمت‌های مختلفی مثل JPG، PNG و GIF ذخیره کنید. همچنین می‌توانید پیش نمایش عکس موردنظر را هم مشاهده کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل فیسبوک، توئیتر و… نیز ذخیره کنید.

5- Photo Resizer

تغییر سایز عکس آنلاین

Photo Resizer یکی دیگر از ابزارهای آنلاینی است که می‌توانید برای تغییر سایز عکس و موارد دیگر از آن استفاده کنید. شما می‌توانید با وارد کردن مقادیر جدید برای طول و عرض تصویر و یا با استفاده از یک اسلایدر که برای این موضوع طراحی شده است، نسبت به تغییر ابعاد عکس اقدام کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از Photo Resizer ادیت‌های دیگری مثل چرخاندن عکس یا کراپ کردن آن را هم انجام دهید. شما می‌توانید عکس خودتان را با ابعاد اختصاصی کراپ کنید، آن را با استفاده از مقادیر از پیش تعیین شده کراپ کنید و یا از ابعاد پیشفرض توییتر، فیسبوک و اینستاگرام برای کراپ استفاده کنید. همچنین این وبسایت امکان اعمال فیلترهای هنری مختلف و یا اضافه کردن متن به تصویر را هم به شما می‌دهد.

پس از انجام این کارها نیز شما امکان به اشتراک‌گذاری مستقیم تصویر، ایمیل کردن آن و یا چاپ کردن عکس موردنظر را خواهید داشت.

6- I Love IMG

این وبسایت یک ابزار رایگان برای تغییر سایز چندین عکس به صورت همزمان است. شما می‌توانید به صورت همزمان 15 عکس را داخل این وبسایت آپلود کرده و به صورت گروهی آن‌ها را Resize کنید. برای آپلود عکس علاوه بر کشیدن و رها کردن نیز این امکان را دارید که تصاویر موردنظر را Google Drive یا Dropbox نیز آپلود کنید.

شما برای تغییر سایز دو گزینه در اختیار دارید: روش اول از طریق وارد کردن درصدهایی مثل 25، 50 و 75 است و روش دوم نیز وارد کردن طول و عرض دقیق به صورت پیکسلی است. یکی از قابلیت‌های جالب این وبسایت گزینه‌ی «Do Not Enlarge» است. در صورتی که این گزینه را زمان تغییر سایز گروهی تیک بزنید، عکس‌هایی که ابعاد کوچک‌تری از ابعاد موردنظر شما دارند بزرگتر نمی‌شوند تا به صورت پیکسلی دیده نشوند.

علاوه بر تغییر سایز این وبسایت امکان کراپ کردن و Convert کردن تصاویر را هم می‌دهد و از فرمت‌های متداولی مثل JPG، TIFF، PNG، GIF و همینطور Raw پشتیبانی می‌کند.

7- Social Image Resizer Tool

آموزش تغییر ابعاد عکس

این وبسایت همانطور که از اسم آن مشخص است برای افرادی مناسب است که می‌خواهند تصاویر موردنظر خود را در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنند. با استفاده از این وبسایت می‌توانید تصاویر خود را برای استفاده در اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، پینترست یا یوتیوب تغییر سایز دهید. همچنین می‎توانید طول و عرض مدنظر خود را هم به صورت دستی وارد کنید.

پس از اینکه تغییر سایز انجام شد، این وبسایت پیش نمایشی از تصویر نهایی را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را دانلود کنید و یا با استفاده از ایمیل آن را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید.

8- Resize-Photos.com

با استفاده از این وبسایت می‌توانید نسبت به تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت و به صورت آنلاین اقدام کنید. برای این کار هم فقط لازم است ابعاد جدید عرض تصویر را به صورت پیکسلی وارد کنید. خود سایت به صورت خودکار و با حفظ ابعاد طول عکس را تشخیص می‌دهد.

[relatedpost post=”130187″]

Resize-Photos.com از فرمت‌های محبوب مثل JPG، PNG، BMP و همچنین فایل‌های PSD و GIF پشتیبانی می‌کند. علاوه بر تغییر سایز این وبسایت امکان انجام ادیت‌های مختلف مثل چرخاندن و کراپ کردن و همچنین اعمال افکت‌های مخصوص مثل Sepia، Vintage و… را به شما می‌دهد.

9- Image Optimizer

تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت آنلاین

استفاده از این وبسایت خیلی ساده است: شما عکس‌هایی که می‌خواهید تغییر سایز دهید را داخل این وبسایت آپلود می‌کنید، کیفیت فایل خروجی موردنظر را تعیین می‌نمایید و سپس طول و عرض مدنظر را به صورت پیکسل وارد می‌کنید.

علاوه بر نسخه آنلاین این وبسایت یک برنامه ویندوزی هم دارد که امکان تغییر سایز گروهی عکس را به شما می‌دهد. این نرم‌افزار رایگان است اما به صورت خودکار یک واترمارک روی تصاویر شما قرار می‌دهد که برای حذف آن باید از نسخه پولی برنامه استفاده کنید.

10- Simple Image Resizer

همانطور که از اسم آن پیداست، این وبسایت یک ابزار رایگان و ابتدایی است که به شما کمک می‌کند ابعاد تصاویر مختلف را به صورت آنلاین تغییر دهید.

پروسه انجام این کار نیز به شدت ساده است: از کامپیوتر خود یک عکس آپلود کنید، ابعاد آن را با درصد یا پیکسل تعیین نمایید و در نهایت روی کلید Resize کلیک کنید. فقط به یاد داشته باشید که این وبسایت امکان حفظ تناسب ابعاد را به صورت خودکار ندارد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه