021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • لوازم جانبی عکاسی

  • تجهیزات صدا

  • کالای دیجیتال

  • کالای دست دوم

  • محصولات آموزشی

بهترین پیج‌های عکاسان ایرانی و خارجی در اینستاگرام

بهترین پیج‌های عکاسان ایرانی و خارجی در اینستاگرام

در میان شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام مکانی برای به نمایش گذاشتن عکس است و با کمی کنکاش می‌توانید به بهترین گالری‌های عکس از بزرگ‌ترین عکاسانم دنیا دسترسی داشته باشید. در این مقاله پیج عکاسی برترین عکاسان ایرانی و خارجی در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم؛ شاید بتوانیم شما را با دنیای دیگر عکاسان مطرح جهان بیشتر آشنا کنیم تا آموزش عکاسی را ساده تر پیش ببرید.

 

راستی دنبال کردن پیج اینستاگرام نورنگار فراموش نشود 🙂

بهترین پیج های عکاسی ایرانی در اینستاگرام

عکاسان ایرانی فراوانی هستند که نگاه و قاب دوربینشان در جهان بیننده فراوان دارند. با تعدادی از این عکاسان آشنا شوید.

بابک تفرشی (babaktafreshi)

اگر به عکاسی از آسمان شب و نجوم علاقه دارید، صفحه بابک تفرشی را دنبال کنید. بابک امین تفرشی یکی از عکاسان نجوم مطرح در دنیاست که بهترین عکس‌ها را از آسمان گرفته است. او مدیر پروژه عکاسی جهان در شب یا TWAN بوده و بسیاری از عکس‌های خود را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. بابک تفرشی برای هر عکس خود اطلاعات جامعی از نوع دوربین، لنز و … را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند برای عکاسان آماتور دیگر، راهنما باشد.

نیوشا توکلیان (newshatavakolian)

برای عکاسان خبری، نیوشا توکلیان نامی آشناست. نیوشا عکاسی حرفه‌ای را از 16 سالگی برای نشریه زن آغاز کرد. او عکاسی خودآموخته و بسیار بااستعداد است و توانسته جوایز بین‌المللی متعددی را دریافت کند. اولین فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری توکلیان را می‌توان پوشش اتفاقات کوی دانشگاه دانست که آن‌ها را با یک دوربین مینولا و لنز 50 میلی‌متری ثبت کرد. نیوشا به صورت freelancer برای تایم عکاسی می‌کند. عکس‌های او همچنین در نیویورک‌تایمز، فیگارو و نشنال جئوگرافی به نمایش گذاشته شده است.

افشین اسماعیلی (afshinismaeli)

افشین اسماعیلی معتبرترین عکاس خبری و روزنامه‌نگاری است که درگیری‌ها و وقایع جنگی در سراسر دنیا را پوشش می‌دهد. عکس‌های او علاوه بر روایت جنگ، حاوی نکات ریز و درشت مهمی از جنگ است. با دیدن عکس‌های با ارزش افشین اسماعیلی می‌توان با حقیقت و وخامت اوضاع در نواحی جنگی و وضعیت مردم این نواحی آشنا شد و درد و رنج آن‌ها را به درستی درک کرد. اگر می‌خواهید دنیا را بدون فاصله ببینید عکس‌های افشین اسماعیلی را دنبال کنید.

[relatedpost post=”309222″]

پیج عکاسی حمید صادقی (hamodpix_55)

حمید صادقی با عکسی از جسد کتوله شهداد که عکس برگزیده bbc شد، در میان عکاسان شناخته می‌شود. او از اماکن تاریخی زادگاهش عکس‌های با ارزشی گرفته و می‌توان از این جهت او را عکاس خبری و معماری نیز نامید. صادقی حضوری فعال در جشنواره‌های عکاسی داخلی دارد و جوایز زیادی از این جشنواره‌ها به دست آورده است. می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او، با آثار او بیشتر آشنا شوید.

شیرین نشاط (shirin_neshat)

شیرین نشاط یکی از شناخته‌شده‌ترین خانم‌های هنرمند ایرانی در جهان است. نشاط تحصیل کرده رشته هنر در آمریکاست و عنوان هنرمند دهه را کسب کرده است. آثار او بسیار دیدنی و آموزنده هستند و متمرکز بر مسائل و دنیای زنان است. عکس‌های شیرین نشاط همیشه مورد تشویق قرار گرفته‌اند و نمی‌توان از کنار آن‌ها بدون تأمل گذشت. خوشبختانه او در اینستاگرام فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار او را از این طریق دنبال کنند.

مهدی وثوق نیا (mehdi.vosoughnia)

وثوق نیا را عکاسی مستند و علاقه‌مند به فضاهای متروکه میدانیم. او می‌تواند بازمانده‌های معماری پامنار را به شکلی شاعرانه برای بینندگان به تصویر بکشد. مجموعه عکس‌های سیاه و سفید او از ماسوله دیدنی هستند. وقتی عکس‌های وثوق نیا را نگاه می‌کنید یادتان باشد که او برای ثبت هر کدام از تصاویر روزها در محل مورد نظرش وقت صرف کرده و بهترین زوایا و سایه‌ها و نورها را کشف کرده است. در عکس‌های وثوق نیا بهتر از هر عکاس دیگری می‌توان ماهیت و آهنگ مکان‌های مختلف را دریافت کرد.

یلدا معیری (yaldamoaiery)

یلدا برای ثبت اتفاقات افغانستان راهی آنجا شد و توانست بهترین مجموعه آثارش را خلق و مسیر عکاسی خود را آغاز کند. یلدا معیری عکاس شجاع لحظات پرتپش و نفسگیر است. در کوچه های شلوغ و خیابان‌های خطرناکی که به ندرت خبرنگاری در آن‌ها یافت می‌شود می‌توان یلدا را دید که مشغول عکاسی است. مجموعه عکس‌های تلخ او از وقایع دی ماه 1396 برنده نشان عکاسی از انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی شده است. برای لمس بهترین عکاس‌های مستند و خبری صفحه یلدا معیری را دنبال کنید. عکس‌های او آن‌قدر گویا هستند که دونالد ترامپ از یکی از عکس‌های او در یکی از توئیت‌هایش استفاده کرد که البته با اعتراض یلدا مواجه شد.

پیج عکاسی تهمینه منزوی (tahminehmonzavi)

منزوی دانش آموخته عکاسی از دانشکده هنر دانشگاه آزاد تهران است. استعداد و نگاه خوب او در عکاسی سبب موفقیت سریع او شده است. نمایشگاه‌های جمعی آثار او همراه با هنرمندان سرشناس، بیشتر از هر چیز نشان دهنده اوج هنر او در عکاسی است. مجموعه عکس‌های عروسان مخبر الدوله از تهمینه منزوی، بسیار دیدنی و اثرگذار هستند. تهران، آمستردام، بوستون، پاریس و رم تاکنون میزبان آثار تهمینه بوده‌اند. جوایز داخلی و خارجی زیادی برای عکاسی به تهمینه منزوی اعطا شده است. پیشنهاد می‌کنیم آثار او را در اینستاگرام دنبال کنید.

محمدرضا دومیری گنجی (domiriganji)

عکاسی واید به سبک سراسرنما از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری ویژگی آثار دومیری است. او عکاسی خودآموخته و با استعداد است که توانسته با تماشای ویدئوهای آموزشی و مجله‌های عکاسی، عکس‌های منحصر به فردی بگیرد. عکس‌های سراسرنما مورد توجه انتشارات و همه فعالان حوزه‌های معماری و گردشگری هستند. کیفیت بالای عکس‌های سراسرنمای دومیری با لنزهای واید سبب جذب علاقه‌مندان و موفقیت او در این عرصه شد. نورپردازی مناسب و ویرایش عکس‌ها مهم‌ترین تکنیک‌های یک عکس خوب سراسرنما هستند که دومیری به خوبی این فنون را فراگرفته است.

سعید داوری (saeed_davari61)

علاقه‌مندان به طبیعت را به دیدن صفحه اینستاگرام سعید داوری دعوت می‌کنیم. داوری عکاس حیات وحش و فعال در اینستاگرام است. یافتن عکس‌های باکیفیت و حرفه‌ای از طبیعت ایران کار آسانی نیست. به همین دلیل هر کدام از صفحات مربوط به عکاسان طبیعت در ایران ارزشمند هستند. با دیدن عکس‌های داوری علاوه بر توانایی او در عکاسی متوجه زحمت زیادی که برای عکاسی حیات وحش گرفته می‌شود می‌شوید. او توانسته زیباترین لحظات حیات طبیعی ایران را توسط فیلم و عکس ثبت کند و در صفحه اینستاگرامش برای بینندگان به اشتراک بگذارد. در این صفحه می‌توانید کلیپ‌های بی‌نظیری از شکار و تغذیه شاهین، عقاب و یا زندگی دسته جمعی کبک‌ها را ببینید.

نوید عطروش (Navid.atrvash)

نوید عطروش هنرمند شیرازی دارای کارشناسی ارشد معماری است. عطروش عکاس و دیجیتال آرتیست است. آثار او با تکنیک چاپ دیجیتال و اکریلیک روی بوم به وجود می‌آیند. در آثار او بیشتر از هر چیز از پترن‌ها و الگوهای شرقی ایرانی استفاده شده است. او با استفاده از عکس‌های مستندی که می‌گیرد آثار دیجیتالی خلق می‌کند. نوید برای قرار دادن هر آدم هر کدام از عکس‌هایش یک الگوی خلق کرده و سپس با استفاده از چاپ دیجیتال عکس‌ها را به بوم منقل می‌کند. صفحه زیبای اینستاگرام او را دنبال کنید.

پیج عکاسی مهدیه افشار (mahdie afshar)

خانم افشار 26 ساله دانشجوی معماری و فارغ‌التحصیل دوره عکاسی از دانشگاه علمی کاربردی است. او که در اینستاگرام کارهایش را برای علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارد عمدتاً به مسائل انسانی با ارجاع به احساسات درونی می‌پردازد و این کار را با ترکیب سوژه‌هایش با محیط بی‌جان پیرامون انجام می‌دهد. او قبل از ثبت تصویر، همه چیز درون قاب را به شکلی که دوست دارد آماده می‌کند و نوعی عکاسی هنری آمیخته با احساسات را ثبت می‌کند. اندیشه‌های او بیشتر از هر چیز روی عکس‌ها و چیدمان تصاویرش مؤثر است. می‌توانید در اینستاگرام عکس‌ها و اندیشه‌های او را دنبال کنید.

[relatedpost post=”178938″]

بهترین پیج های عکاسی خارجی در اینستاگرام

در هر سبک عکاسی اسامی زیادی از عکاسان پیدا خواهید کرد. در ادامه با چند عکاس خارجی و پیج اینستاگرام آن‌ها آشنا می‌شوید.

Cory richards

کوری ریچاردز دارای سابقه حرفه‌ای در کوهنوردی و عکاسی است. او که عکاس نشنال جئوگرافیک است تا به حال سه بار برای صعود به اورست رفته است. موضوعات مورد علاقه او عکاسی ورزشی، عکاسی از سخنرانی‌ها و رویدادهای اجتماعی و عکاسی حمایت سلامتی روانی جامعه است. موضوعاتی که ریچاردز برای عکاسی انتخاب می‌کند همان چیزهایی است که باید در جامعه دیده و آگراندیسمان شود. عکاسی ورزشی تو بیشتر شامل عکاسی از کوهنوردان و اسکی است. مناظر باشکوه کوه‌های پوشیده از برف و حضور انسان در آن‌ها با فلسفه ریچاردز تبدیل به دیدنی‌ترین عکس‌های جهان شده است. ریچاردز در اینستاگرام میلیون فالوور دارد.

Theron Humphrey

صفحه اینستاگرام این هنرمند thiswildidea نام دارد. این هنرمند محبوب بیش از 1.3 میلیون فالوور دارد. موضوعات عکس‌های او تصاویر مختلف از حیوانات به خصوص سگ‌ها هستند. ترون نویسنده و عکاسی است که در سراسر آمریکا زندگی کرده و هر روز با فردی جدید ملاقات کرده و از دیدارهایش عکاسی می‌کند. او سگ خود با نام مدی را در سفرهایش می‌برد و این پیج را به عکس‌های او اختصاص داده است که با محبوبیت غیر قابل تصوری روبرو شد.

Peter McKinnon

پیتر مک کینون 37 ساله فیلم‌ساز، وبلاگ نویس، فعال یوتیوپ و عکاس کانادایی متولد و ساکن تورنتو است. او بیشتر به خاطر فیلم‌های آموزش فیلم‌سازی و آموزش عالی برنامه‌های Adobe Premiere Pro و Adobe Lightroomشناخته شده است. او که نزدیک به 3 میلیون فالور دارد از تحصیل در دانشگاه انصراف داده و امروز یک استاد و هنرمند ماجراجو و قهرمان هنردوستان است. شاید نتوان پیتر را یک عکاس حرفه‌ای دانست ولی شهرت او در دنیای عکاسی از بسیاری از عکاسان بیشتر است. پیتر مک کینون را می‌توان شاخ برنامه‌ها و اطلاعات مورد نیاز برای عکاسی در جهان معاصر دانست. او بیشتر از هر کسی در دنیا راجع به نرم‌افزارها و دوربین‌های عکاسی اطلاعات مفید و تازه دارد. می‌توان با دنبال کردن او در یوتیوب و اینستاگرام اطلاعات بسیار مفیدی راجع به عکاسی به دست آورد.

پیج عکاسی Quin

هیچ‌وقت دیر نیست که زنده‌تر باشیم. نام پیج اینستاگرام او everchanginghorizon است. کوئین شراک متولد آمریکاست. کوئین شراک عکاس شناخته شده در سبک زندگی است. او پس از ترک زندگی معمولی به عنوان یک حسابدار بدون برنامه راهی پرو و سپس سایر نقاط جهان شد و شروع به عکاسی از سبک زندگی و کار مردم جهان کرد. در چند سال گذشته کوین در ون خود زندگی، کار و مسافرت می‌کند. او برای اپل، گویرو، ادوب و بسیاری از برندهای مهم جهان فیلم ساخته و عکاسی کرده است. داستان پیروزی‌ها و زندگی او الگویی برای هنرمندان شده است.

Johan Lolos

یوهان لولوس 34 ساله پادکستر و فیلم‌ساز و عکاس ، پیجی با نام کوله‌گرد (lebackpacker) دارد. که نزدیک به 500 هزار نفر فالور دارد. او همچنین در سفرهایش سفیر برند تویوتا است. یوهان که اصلیت یونانی-بلژیکی دارد یک عکاس خودآموخته است و در شبکه‌های اجتماعی معروف به کوله‌گرد است. او کتابی شامل عکس‌های بی‌نظیر از سفر 5 ماهه به اروپا دارد.

Tiffany Nguyen

تیفانی نگوین دندان‌پزشک و عکاس سفری ساکن جنوب کالیفرنیاست. تیفانی عکاسی خود را بر سفر، ماجراجویی، مناظر و سبک زندگی متمرکز می‌کند و با کشف مکان‌های جدید و غوطه‌ور شدن در فرهنگ‌های ناآشنا عکس‌هایش را تقویت می‌کند. تیفانی مجموعه‌های ارزشمندی از عکس را برای سونی، بی ام و، آمازون و اپل گرفته است.

Chris Burkard

کریس بورکارد با بیش از 3.7 میلیون کاربر در رأس عکاسان معروف اینستاگرام قرار می‌گیرد. او شهرتش را مدیون چندین چیز است. کریس عکاس خوب، کارگردان خلاق، سخنران ماهر و نویسنده بااستعدادی است. کریس بورکارد متولد و ساکن کالیفرنیا است. او عکاسی را تقریباً خودآموخته و با آزمون و خطا فرا گرفته و مدتی نزد مایکل فتالی کارآموزی کرده است. کریس دانش آموخته کالج کاستا است. او به خاطر عکاسی خوب از مناظر رام نشده و نقطه‌گذاری‌های قدرتمند در قاب‌هایش معروف است. می‌توانم در میان عکس‌های او تصاویر موج‌سواری، سبک زندگی، منظره و سفر را پیدا کرد که همگی از نبوغ و کیفیت خاص عکاسی کریس سخن میگویند.

Mel

Girl Eat World نام صفحه محبوب اینساتگرام است که به فرهنگ غذا، ظاهر و ارزش خوراکی‌های جهان پرداخته است. ملیسا هی وبلاگر و فعال اینستاگرام می‌گوید عاشق غذا خوردن و سفر در دنیاست. او با عکس‌هایش داستان‌های مربوط به غذا را برای خوانندگانش ثبت و بازخوانی می‌کند. او از سال 2015 به طور مستمر در اینستاگرام حضور دارد. مل کار اصلی خود را عکاسی نمی‌داند و در شرکت بزرگی در سنگاپور مهندس طراحی محصول است. او توانسته با عکس‌های جذابش 314k فالور و دوستان خوبی در همه جهان پیدا کند. دیدن صفحه اینستاگرام مل می‌تواند شما را لحظاتی به دنیای شیرین خوراکی‌ها برده و عطر و بو و فرهنگ غذای نقاط مختلف دنیا را برایتان تصویر کند.

پیج عکاسی Paola M. Franqui

سیمون برامانت کارگردان خلاق و عکاس ایتالیایی با یک میلیون فالور در اینستاگرام است. او عکاس و استاد رنگ‌شناسی است. سیمون با رنگ و سبک عکاسی، احساسات تماشاچی را جذب و متمرکز می‌کند. سیمون برای عکاسی مرتب به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند و مشتریان بزرگی چون مازراتی و کریستین دیور دارد. دیدن آثار او می‌تواند آموزشکده خلاقیت، شناخت رنگ و احساس برای نوآموزان و عکاسان آماتور باشد.

Jamie Justus

جیمی جاستوس در صفحه اینستاگرامش خود را همسر، پدر و عکاس معرفی کرده است. او همچنین سفیر دوربین‌های کانن در کانادا است. جیمی جاستوس عکاس حرفه‌ای طبیعت است. طبیعت زیبا و بی‌نهایت کشور کانادا بهترین فرصت برای تولد عکاسانی چون جیمی جاستوس است. با دیدن عکس‌های بی‌نظیر طبیعت از این هنرمند بدون شک لحظاتی در زیبایی‌های طبیعی جهان شناور می‌شوید. او کارشناسی ارشد فناوری آموزشی دارد و عکاسی شغل دوم اوست.

Daniel Ernst

دانیل ارنست یکی از بهترین عکاسان تجاری دنیاست. عکاسانی که علاقه‌مند به کار حرفه‌ای و درجه یک هستند می‌توانند نکات زیادی از دانیل یاد بگیرند. او با 700 هزار فالور یکی از غول‌های عکاسی و فیلم‌سازی تبلیغاتی است. دانیل اصالت آلمانی داشته و دورافتاده‌ترین نقاط طبیعی اروپا را دیده است. رفتن به دنیای بیرون از خانه و کشف و تجربه دوباره طبیعت چیزی است که دانیل تلاش دارد به بینندگانش یادآوری کند.

Benjamin Hardman

دوستداران عکاسی حرفه‌ای طبیعت باید مرتب سری به صفحه اینستاگرام بنجامین هاردمن بزنند. او 700 هزار فالور دارد و در کشور زیبای ایسلند اقامت دارد. مناظر یخ زده و بایر شمال اروپا، کانون اصلی کار بنجامین است. عکس‌های او برای تاریخ طبیعی زمین و ساکنان ایسلند بسیار اهمیت دارد. در عکاس‌های او می‌توان بارقه‌های اشتیاق او فرهنگ، دانش و حیات وحش را مشاهده کرد. او همچنین در فیلم‌برداری با پهباد(هواپیمای بدون سرنشین) تجربیات خوبی دارد. در فهرست مشتریان بنجامین می‌توان اسامی بزرگی مثل لندرور، المپیوس، سوزکی و نشنال جئوگرافیک را دید.

Emilie Ristevski

امیلی ریستفسکی یکی از خوش‌نام‌ترین ستاره‌های وب و اینستاگرام امیلی ریستفسکی 28 ساله است. او از سال 2010 خیلی زودتر از سایرین در اینستاگرام شروع به فعالیت کرد و قدرت این پلتفرم را شناخت. امروزه پیج او بیش از یک میلیون فالور دارد که می‌خواهند رموز موفقیت را از او بیاموزند. امیلی کتابی با عکس‌هایش منتشر کرده به نام .Forever Wandering عکس‌های تو سعی دارند زیبایی بی‌پایان دنیای طبیعی ما را مستند و ثبت کند. ذهن خلاق پشت عکس‌ها را می‌توان با نگاهی به مجموعه عکس‌های او متوجه شد. عکاسی او به‌اندازه‌ای هوشمندانه است که می‌تواند با ظرافت اکوسیستمی که سیاره ما را منحصر به فرد کرده را به وضوح نشان دهد. صفحات کتاب و پست‌های اینستاگرام او پر است از نشانه‌های تنوع بی‌نهایت و بدون تشابه در جهان ما. از عکس‌های امیلی می‌توان جدای از کیفیت عکاسی، چگونگی ارتباط عمیق با جهان خود و جهان بیرون از خودمان را یاد بگیریم.

Alex Strohl

الکس استرول برای بینندگان برنامه‌های نشنال جئوگرافیک کاملاً شناخته شده است. بیش از یک دهه است که الکس در عکاسی و کارآفرینی و عکاسی فضای باز فعالیت داشته و پیش‌قدم است. کارگاه‌های عکاسی استرول مورد تحسین گروه زیادی از صاحب‌نظران قرار گرفته و هزاران آماتور را صاحب بینش و برنامه بهتری برای فعالیت و زندگی کرده است. او با دید وسیع خود توانسته مرزهای زندگی،کار، انسان و طبیعت را محو کند. او خانه‌ای در کوه‌های راکی شمالی ساخته و وقتش را در آنجا می‌گذراند و یا در سواحل مجمع‌الجزایر یخی اقیانوس اطلس شمالی غواصی می‌کند. سفر بخش اعظم زندگی الکس و شریک زندگی‌اش را تشکیل می‌دهد. سبک عکاسی الکس ثبت لحظه‌های اصیل و ظریف است. بهترین برندهای دنیا مشتریان الکس استرول هستند. اپل، کانن، مایکروسافت، hp، گوگل، فیس بوک، لندرور، ونتا، پاترول و چندین شرکت دیگر را می‌توان در لیست علاقه‌مندان به کار با الکس استرول دید.

پیج عکاسی Hannes Becker

هانس بکر عکاس مستقل آلمانی که عکس‌هایش بیشتر در فضای باز بوده و ماجرایی را روایت می‌کند. او در هشت سال گذشته از پلتفرم اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن نظرات و عکس‌های خود استفاده کرده و 1.6 میلیون نفر فالور دارد. هانس یکی از پرطرفدارترین عکاسان جهان در اینستاگرام است. عکاسی او حلقه‌ای بین جامعه فعال، شرکت‌های مترقی و برندهای مدرن مثل المپیوس، پانرال، سن دیسک، وان پلاس و مرسدس بنز است. مشاهده عکس‌ها و کلیپ‌های او می‌تواند هر بیننده‌ای رو بی‌درنگ به سمت طبیعت و سفر راهنمایی کند و چه هدایت خوبی است مجموعه کارهای این هنرمند. در اولین فرصت سری به صفحه اینستاگرام hannes_becker بزنید.

پیج عکاسی Jannik Obenhoff

جنیک ابنهف عکاس مستقل اهل مونیخ و متخصص عکاسی فضای باز و منظره است. او هم مثل بسیاری از عکاسان معاصر بهترین روش موفقیت و تازگی در عکاسی را در سفرهای مداوم به زیباترین نقاط دنیا می‌داند. با این روش جنیک چشم‌اندازهای تازه و تنوع سیاره زمین را با روش خود کشف کرده و به بینندگانش تقدیم می‌کند. جنیک ابنهف اخیراً به عنوان یکی از مؤثرترین عکاسان در وب معرفی شده است. او یکی از 14 عضو گروه Roamers است که بزرگ‌ترین جامعه عکاسی در اروپا هستند. همه برندهای معتبر دنیا علاقه دارند با اوبنهف کار کنند. نیکون، اپل، مرسدس بنز، هواوی، مایکروسافت، نشنال جئوگرافیک با اوبنهف همکاری دارند. او بیش از 700 هزار فالور در سراسر دنیا دارد.

پیج عکاسی Max Rive

مکس ریو از عکاسان کشور زیبای هلند با سبکی بی‌عیب و نقص است. او 1.8 میلیون فالور در اینستاگرام دارد. سبک زندگی سالم، سفر مداوم و زندگی در طبیعت و ویدئوها و عکس‌های امیدبخش و مفید راجع به ارزش زندگی توانسته او را در چنین جایگاه منحصر به فردی قرار دهد. علاقه‌مندان او فقط جامعه عکاسان نیستند. مکس ریو از 2008 شروع به عکاسی و اشتراک گذاری عکس‌هایش کرد. او پس از اینکه از یک سانحه هوایی زنده بیرون آمد شروع به سفرهایش به دور دنیا کرد. امروزه او تورهای عکاسی برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند و دارای بهترین ویدئوهای آموزشی در یوتیوب است.

Daniel Kordan

دانیل کردان عکاس اهل روس با 1.8 میلیون فالور است. او هنرآموز نقاشی هنرستان و فارغ‌التحصیل فیزیک کوانتوم از دانشگاه است ولی طبیعت تنها الهام بخش او بوده است. او در دانشگاه سردبیر مجله کنتیننت اکسپدیشن می‌شود و با نوشتن مقاله‌هایی با موضوعات عالی راجع به سفر مسیرش را پیدا می‌کند. نوشته‌های او آن‌قدر خوب بودند که با محتوای نشنال جئوگرافیک برابری می‌کردند. دانیل کردان جوایز زیادی در مسابقات عکاسی روسیه دریافت کرده است. او بیشتر وقتش را در نروژ و جزایر لوفوتن و یا در جنگل‌های توسکانی می‌گذارد و گروه‌هایی از اروپا، بریتانیا، آمریکا و روسیه را برای سفر راهنمایی می‌کند. زندگی دانیل الگوی بسیاری از جوانان و عکاسان آماتور و حرفه‌ای در دنیاست.

Max Muench

ماکس موئنچ عکاس پرکار و حرفه‌ای ساکن برلین و دارای 600 هزار فالور در اینستاگرام است. برای درک بهتر چرایی معروفیت باید عکس‌های بی‌نظیر او از طبیعت دوبی، اردن، روسیه، مغولستان، نروژ و نامیبیا را ببینید. سامسونگ و adobe از مشتریان همیشگی عکس‌های مکس هستند. او یکی از بنیان‌گذاران گروه German Roamers بوده که بزرگ‌ترین جامعه عکاسی اروپا است. در سال 2015 او توسط اینستاگرام جزو بهترین عکاسان وب معرفی شد.

Kiki

از عکاسان و خبرسازان زن فعال در وب و اینستاگرام می‌توان به کی کی اشاره کرد. او با روایت زندگی شخصی خود با عکس توانسته 530 هزار فالور جمع کند. عکس‌های او شاید کیفیت عکاسی حرفه‌ای نداشته باشد ولی برای عده‌ای زیادی از علاقه‌مندان به زندگی توانسته الگو و امیدبخش باشد. کی کی هم مثل دیگر ستاره‌های اینستا شروع به سفر و جهانگردی کرده و هر روز پست و خبر تازه‌ای از سبک زندگی خود و دیگران دارد. کی کی از اهالی کالیفرنیا و ساکن ایالات‌متحده آمریکاست.

جمع بندی از پیج عکاسی بهترین عکاسان ایرانی و خارجی

عکاسان زیادی چه در ایران و چه در خارج از ایران، در شبکه‌های اجتماعی کارهایشان را به اشتراک می‌گذارند. در این نوشته از میان عکاسان معاصر، تعدادی را معرفی کردیم تا نقطه شروعی برای علاقه‌مندان به عکاسی باشد. اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید، برای  آموزش عکاسی حرفه‌ای و خرید لوازم عکاسی می‌توانید به سایت نورنگار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *