دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

بهترین ساعت های هوشمند بچه گانه و کودک

چاپ
بهترین ساعت های هوشمند بچه گانه و کودک

کدام مدل ساعت هوشمند مناسب کودک است؟

برای جواب دادن به این سوال، اول باید ببینیم ساعت هوشمند کودک به جز ظاهر بچه گانه چه تفاوت‌های دیگری از نظر امکانات و عملکرد با سایر انواع ساعت هوشمند دارد؟

5 ویژگی مهم برای خرید بهترین ساعت هوشمند کودک

اینکه در یک ساعت هوشمند برای کودکان به دنبال چه چیزی هستم تا ارزش خرید و بهترین کیفیت را داشته باشد، گاهی یک مسئله بزرگ است.

در حالی که ویژگی‌های این ساعت‌ها با پیشرفت تکنولوژی در حال تغییر است، مشخصات اساسی وجود دارد که باعث صرفه‌جویی در وقت خرید می شود و بهترین انتخاب را به‌همراه دارد. بیایید نگاهی به 5 نکته بیندازیم:

 سهولت استفاده و نوع رابط کاربری

فراموش نکنید که یک ساعت هوشمند کودک یا یک مچ بند هوشمند کودک برای سنین پایین ساخته می‌شود. لازم است مدلی را انتخاب کنید که مختص کودکان بوده و کار با آنها بسیار آسان باشد. همچنین درک ویژگی و استفاده از قابلیت‌های آن برای کودکان ساده باشد.

نوع رابط کاربری در ساعت هوشمند برای کودکان، می‌تواند بر قابلیت استفاده ساعت موثر باشد. اگرچه یک صفحه نمایش لمسی ممکن است از سطح بالای کارایی برخوردار باشد، اما ممکن است که یک صفحه نمایش کوچک موجود در ساعت هوشمند، پیمایش آن بسیار دشوار کند. بهترین ساعت هوشمند کودک مدلی است که هم از صفحه نمایش لمسی و هم از دکمه برخوردار باشد.

وصل شدن ساعت هوشمند کودک به موبایل

نمی‌توان کودکان امروزی را از گوشی جدا کرد. با توجه به این نکته خرید ساعت یا مچ بند هوشمند کودک که از قابلیت ارتباط یا جفت شدن با گوشی برخوردار نباشد، برای استفاده آنها جذاب نیست. این ویژگی اجازه می‌دهد تا کودک شما با تلفن هوشمند ارتباط برقرار کند. همچنین در صورتی که ساعت سیم کارت خور باشد، می‌توانید مستقیماً با ساعت هوشمند آنها تماس تلفنی برقرار کنید.

قابلیت ردیابی کودک

گم کردن کودک در یک فضای شلوغ، یا نظارت غیرمستقیم به وی، یکی از خواسته‌های والدین است. برای همین به نظر اغلب افرادی که به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند کودک  هستند، این ویژگی را در اولویت قرار می‌دهند. در واقع در زمان بروز حوادث و اتفاقات این فاکتور مهم بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

باتری و شارژ

بزرگترین ایراد اکثر دستگاه‌های الکترونیکی دوام باتری کم است. ساعت هوشمند مخصوص کودکان هم بهتر است این نقص را نداشته باشد و ساعتی تهیه کنید که از دوام بالای باتری برخوردار باشد. این ویژگی به خصوص برای ساعت‌هایی که از قابلیت ردیابی برخوردار هستند، دارای اهمیت بسیار زیادی است.

قیمت و برند

قیمت یک ساعت هوشمند بچه گانه بسته به اینکه کدامیک را تهیه می کنید می‌تواند بسیار متغیر باشد. به طور مثال قیمت ساعت هوشمند ردیاب کودکان با یک ساعت هوشمند ارزان بچه گانه که فاقد این ویژگی است، تفاوت دارد. برای همین باید مشخصات و فاکتورهای مهم را در نظر داشته و بعد با توجه به بودجه مدنظر خود برای خرید اقدام کنید. همچنین در نظر داشته باشید که برند نیز در قیمت این گجت اثر می‌گذارد، به طور مثال ساعت هوشمند کودک سامسونگ با شیائومی متفاوت خواهد بود.

کد تخفیف نورنگار

5 مدل ساعت هوشمند کودک

5 مدلی از ساعت‌های هوشمند معروف و محبوبی که در ادامه معرفی شده، از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه است.

ساعت هوشمند کودک شیائومی Mi Bunny

این یک وسیله بسیار مهم برای والدین است که به شما امکان می دهد فرزندان خود را بهتر کنترل کرده و از آنها مراقبت کنید! به راحتی می توانید از محل فرزند خود مطلع شوید. اگر او وارد شود یا منطقه تنظیم را ترک کند، یک اعلان دریافت خواهید کرد! همچنین این دستگاه از تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند ونلکس مدل Q50

Wonlex Q50 یک ساعت ردیاب محسوب می‌شود که از GPS ،LBS برخوردار است. این ساعت امکان ردیابی کودکان را در زمان و مکان مختلف فراهم می‌کند. مهمترین نکته در مورد این ساعت امکان شنود صدای محیط اطراف است. همچنین از قابلیت تماس نیز برخوردار است.

ساعت هوشمند وی واچ WEAW-K55

این ساعت هوشمند کودک با سیستم عامل اندروید سازگار بوده و یک صفحه نمایش رنگی و کاملاً واضح دارد. البته باید گفت که صفحه نمایش آن رنگی لمسی نیست. نکته مهم دیگر اینکه از مسیریابی به کمک GPS+LBS+AGPS برخوردار است.

ساعت هوشمند کودکانه ال جی مدل Kizon Pink

این ساعت هوشمند، سیم کارت خور است و علاوه‌برآن دارای یک دکمه پاسخگویی به تماس است که کار با آن راحت می‌کند.  همچنین باید گفت که مدل Kizon به گیرنده‌ی GPS داخلی هم مجهز شده که موقعیت و زمان حضور در یک موقعیت را برای والدین ارسال خواهد کرد.

ساعت هوشمند کودک او ای ام مدل STD-27

مدل STD-27، یک ساعت هوشمند کودک دارای قابلیت ردیابی بوده و یک محصول ضد آب به‌شمار می‌رود. این محصول به دلیل برخورداری از امکانات متعدد مانند GPS، AGPS، LBS، Wifi امکان مشخص کردن مکان کودک و ضبط صدای محیط را هم دارد.

با توجه به تمام مواردی که گفته خرید ساعت یا مچ بند هوشمند کودک با در نظر گرفتن مشخصات گفته شده، کار سختی به نظر نمی‌رسد؛ کافیست تا به تمام موارد گفته شده دقت لازم را داشته باشید.

نویسنده : حسین بابائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عکس نوزاد خوابیده زیبا
جذاب ترین عکس های نوزاد و کودک
6 ماه پیش - زمان مطالعه : 13 دقیقه
چگونه حجم عکس را کم کنیم
كم كردن حجم عکس آنلاین
5 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
DPI چیست؟
DPI چیست؟
7 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
انواع کاغذ چاپ عکس و نحوه تشخیص آنها
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 9 دقیقه
Engagement photography
عکاسی اسپرت
10 ماه پیش - زمان مطالعه : 10 دقیقه
نرم‌‌افزار ویرایش عکس IOS
برترین نرم‌ افزارهای ویرایش عکس IOS
11 ماه پیش - زمان مطالعه : 6 دقیقه