021-7356

دسته بندی محصولات

  • عکاسی

  • فیلمبرداری

  • نورپردازی

  • صدابرداری

  • لوازم جانبی

  • محصولات دست دوم

گران بخرم یا ارزان؟ کدام یک؟

گران بخرم یا ارزان؟ کدام یک؟

قیمت دوربین کانن و نیکون

 

اگر در حرفه ی عکاسی فعالیت می کنید یا حتی کمی با عکاسی آشنایی دارید، حتما نام برند های کانن و نیکون به گوشتان خورده است. شرکت کانن و پس از آن نیکون بزرگترین شرکت های طراحی و تولید دوربین عکاسی و فیلم برداری می باشند. محصولات این دو برند به خاطر کیفیت بالا در ساختار و عملکرد، از محبوبیت بسیار زیادی در میان عکاسان و فیلم برداران برخوردار است.

 

بسیاری از مجموعه های معتبر مثل فروشگاه اینترنتی نورنگار، محصولات این دو برند را وارد بازار ایران کرده و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهند. شاید تصور کنید چون این دو برند خیلی مشهورند و محصولاتشان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، حتما تولیدات خود را با قیمت بالایی روانه ی بازار کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند. ما در این مقاله هم ارزان ترین دوربین های کانن و نیکون و گران ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم تا هم محدوده قیمت دوربین کانن و نیکون دستتان بیاید، هم بتوانید خرید مناسبی انجام دهید.

 

آنچه خواهید خواند ... (مشاهده بیشتر)

قیمت دوربین کانن و نیکون

 

از گران ترین دوربین های کانن می توان به دوربین‌ های کانن سری 5D‌ اشاره کرد. گران ترین دوربین سری 5D‌ کانن که در فروشگاه اینترنتی نورنگار نیز موجود است، دوربین کانن Canon 5D mark4  می باشد که کیت کامل آن حدود 15 میلیون و بدنه ی خالی اش حدود 11 میلیون است. همچنین می توان به دوربین کانن  EOS 1D X Mark II اشاره کرد که قیمت آن حدود 20 میلیون تومان می باشد.

 

 

از گران ترین دوربین های نیکون هم می توان به دوربین های نیکون D810 و D5 اشاره کرد که قیمت آن ها به ترتیب 10 و 19 میلیون می باشد.

 

هرچند این دوربین ها در بحث سیستم فوکوس، سرعت عکاسی، کیفیت بدنه،‌ ابعاد سنسور و منظره یاب بهتر و پیشرفته تر از دوربین های ارزان تر می باشند؛ اما این دلیلی بر عملکرد بد دوربین های ارزان تر نیست. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دوربینی واقعاً بد نیست و اگر قیمتش کم بود یا دست دوم بود، خراب نیست. این دو شرکت در تمام دوربین ها و محصولات خود از ساختار باکیفیتی استفاده می کنند. پس اگر دوربین ارزان قیمتی می خرید، نگران عملکردش نباشید.

 

 

خرید دوربین ارزان قیمت نیکون

از دوربین های ارزان قیمت کانن می توان به دوربین Canon EOS 1300D اشاره کرد که قیمت آن نیز برابر با 1139000 تومان می باشد. از دوربین های ارزان قیمت نیکون نیز می توان به دوربین های آماتوری D3300 و D3400 اشاره کرد که نه تنها قابلیت تعویض لنز را دارند بلکه با قیمت خوبی به مشتریان، عرضه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *